Sourzie Postad 17 Maj , 2008 Rapport Postad 17 Maj , 2008 Har varit medlem på Full tilt sedan två veckor tillbaks och tycker deras support är sjukt dålig. Jag har 6500 Poäng på deras sida och man ska få in 0,06$ för varje poäng man spelar in så jag ska enligt deras system ha fått in 390/600$ men har bara fått in 300$, vilket jag tycker är konstigt. När jag har mailat och frågat om varför jag inte fått in 390 så har jag inte fått svar på 5 dagar fast det står att dom har 24/7 support. Det ironiska är att när jag först mailade deras engelska support om en annan sak så fick jag svaret att jag kan maila deras svenska avdelning istället, vilket jag gjorde men fick svar på norska och skrev då att jag heldre mailar deras engelska support varpå jag får svar på norska 3 gånger till. Väldigt bra att öppna en "ny" svensk supportavdelning och svara på norska. Jag har även mailat och frågat om uttagsmöjligheter som jag vill ha hjäp med såfort som möjligt men inte fått något svar. Tycker det är riktigt uselt att världens 3:e? största pokersajt inte kan sköta detta bättre. Citera
flaxlax Postad 17 Maj , 2008 Rapport Postad 17 Maj , 2008 Ja det låter som om supporten var seg där... Jag skulel tippa på att det beror på att du har fått en del av poängen på "Happy Hour", dom extra man får där räknas inte med i bonusclearandet. Citera
Sourzie Postad 17 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2008 Okej, tack såg det i beskrivningen nu men riktigt kasst att inte kunna svara på det av supporten. Förstår inte varför dom inte svarar, finns ingen anledning att skriva 24/7 support när dom inte bryr sig om att svara. Citera
bodybuilder120 Postad 17 Maj , 2008 Rapport Postad 17 Maj , 2008 24/7 support betyder att du kan maila dom när som helst alla dagar i veckan Citera
Sourzie Postad 17 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2008 24/7 support = öppet dygner runt med personal som svarar på frågorna. Full tilts svenska support = Norska idioter som inte kan svenska. Det enda svenska svaret jag fått från full tilts svenska support är ett automatiskt elektroniskt medelande. Citera
Recommended Posts