sörengustavsson Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 tänkte bara kolla om det är nån mer som ska lira ftops ikväll, lite kul att hålla reda på pf-are. jag ska iaf lira den första, event 15 och nickar magmacgamble (försök hitta slaskigare nick!). Citera
Thorn- Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 lol vilket sjukt event jag lirar antagligen warmupen till 300r som är en 100r turbo. Pallar dock inte 300r då den är lite för dyr plus att jag ska upp till skolan imorn Citera
Skumdum Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 Jag lirar. Med tanke på mina omaha-kunskaper bör det vara ett kort projekt. Citera
Rebonius Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 Skön turnering =) Folk verkar ju inte vara speciellt duktiga, så med lite flyt ska det här väl gå bra. Uppe på 6500 redan efter första halvtimmen i Event 15. Tveksamt om jag spelar $320r, den går så attans sent men är världens skönaste turnering =D Citera
sörengustavsson Postad 14 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2008 alltås folk är bra mycket slaskigare på omaha, jag är också sjukt okunnig på omaha. ligge rpå halvstack ungefär så inte bra start, var ju klart tvunget att investera en massa i en han med open end str8 flush draw på flop. Citera
jna Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 Har c:a 5400 efter att ha dubblat med KK mot JJ på en flop med låga kort. Försöker dessutom sätta in pengar med VISA för att spela cashgame parallellt. Transaktion har dock "bearbetats" i oändlig tid utan att komma in. Däremot har beloppet reserverats hos min bank. Hmmm Citera
sörengustavsson Postad 14 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2008 nej in med degen helt klart, sjukt otur att han klonkar där. du bettar klart inte så mycket, men som sagt du vill ju att han skulle träffa nåt. fan touren, 1.7k, jag åker väl när som, får hoppas på nån omahaklonk Citera
jna Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 Känner att den här turneringen kan bli kort. Ligger i och för sig över average (har 5200), men spelar alldeles för otåligt. Spelar turneringar sällan numera, och all shorthanded PLO tycks ha gjort mig till en actionnarkoman... Måste tighta till mig i Texasdelen om det ska sluta väl:-) Citera
sörengustavsson Postad 14 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2008 oh nu var jag borta. åkte med mot hans all in pre (hoppas man skriver händerna så) sjukt lika händer men han hittade r-r färgen med klöver där. hehe var inte oväntat att jag skulle åka lycka till ni som är kvar, nu blire cg Citera
Rebonius Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 Förlorade QQ vs AA i button vs sb fajt i 9k pott, kallt Har iallafall 9k kvar att arbeta med, men det skulle ha suttit fint med 18k Citera
Skumdum Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 11.7K, två placeringar före tomgus.. Citera
Skumdum Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 lååååååååååååångt före dig just nu i alla fall, tele. Citera
Tele Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 lååååååååååååångt före dig just nu i alla fall, tele. haha Citera
sörengustavsson Postad 17 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2008 tänkte bara kolla om det är några som spelar idag? själv sitte rjag på omaha turren, lirade en qualifier för skojs skull förut så ligger inne för 126$ och har exakt lyckats få ihop 8,4k kul med omaha, men jag är väldigt förvirrad. sitter appropå inget även på 2 stycken cashbord och försöker langa tillbaka 550$ backet jag lanagde förut idag, är på väg tillbaka iaf Citera
Kidder Postad 17 Maj , 2008 Rapport Postad 17 Maj , 2008 tänkte bara kolla om det är några som spelar idag?själv sitte rjag på omaha turren, lirade en qualifier för skojs skull förut så ligger inne för 126$ och har exakt lyckats få ihop 8,4k kul med omaha, men jag är väldigt förvirrad. sitter appropå inget även på 2 stycken cashbord och försöker langa tillbaka 550$ backet jag lanagde förut idag, är på väg tillbaka iaf Rebonius tuffar på på Omahan (Top 20), gl. Orkar inte raila mer meddela gärna hur det går. Gonatt Citera
sörengustavsson Postad 17 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2008 Rebonius tuffar på på Omahan (Top 20), gl. Orkar inte raila mer meddela gärna hur det går. Gonatt mm, speccar rebonius nu, säg till när du tittar in rebonius, jag behöver lite omaha tips för övrigt fått ihop till 12.5k nu, mumm mum Citera
sörengustavsson Postad 18 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2008 nu gick min kompis som jag dödade tid med medan jag lirar och lade sig.. så nu väntar jag på en kille som är ute idag så att han kan komma hem och roa mig. är itm nu för övrigt kan ju dubbelchecka så att ingen annan pfare lirar omaha touren eller? åkte som 63a, aja, kunde inte hålla fö ralltid, fick 126 investerade till 900 iaf Citera
Kidder Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 nu gick min kompis som jag dödade tid med medan jag lirar och lade sig.. så nu väntar jag på en kille som är ute idag så att han kan komma hem och roa mig.är itm nu för övrigt kan ju dubbelchecka så att ingen annan pfare lirar omaha touren eller? åkte som 63a, aja, kunde inte hålla fö ralltid, fick 126 investerade till 900 iaf Grattis bra jobbat Citera
Recommended Posts