Existing-user Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 PokerStars Spel #17244274048: Turnering #87047293, $5.00+$0.50 Holdem No limit - Omgång XIV (1500/3000) - 2008/05/06 - 14:14:22 (ET) Bord '87047293 7' 9-max Plats #6 har knappen Plats 1: tripsforjoe (9650 i marker) Plats 2: darrow1 (5790 i marker) Plats 3: Kubaner1 (8275 i marker) Plats 4: BOZEE43 (10115 i marker) Plats 5: HERO (12445 i marker) Plats 6: fanas (4180 i marker) Plats 7: akilam77 (20680 i marker) Plats 8: Huntelaar82 (7205 i marker) Plats 9: Jogi0407 (6060 i marker) tripsforjoe: posts the ante 300 darrow1: posts the ante 300 Kubaner1: posts the ante 300 BOZEE43: posts the ante 300 HERO: posts the ante 300 fanas: posts the ante 300 akilam77: posts the ante 300 Huntelaar82: posts the ante 300 FI: posts the ante 300 akilam77: lägger lilla mörken 1500 Huntelaar82: lägger stora mörken 3000 *** HÅLKORT *** Utdelat till HERO [Ad Ac] FI: höjer 2760 till 5760 och är all-in tripsforjoe: lägger sig darrow1: lägger sig Kubaner1: lägger sig BOZEE43: lägger sig HERO: lägger sig fanas: lägger sig akilam77: lägger sig Huntelaar82: lägger sig FI vann 10200 från pott FI: visar inte sin hand *** SAMMANFATTNING *** Total pott 10200 | Avgift 0 Plats 1: tripsforjoe lagda innan Flopp (satsade inte) Plats 2: darrow1 lagda innan Flopp (satsade inte) Plats 3: Kubaner1 lagda innan Flopp (satsade inte) Plats 4: BOZEE43 lagda innan Flopp (satsade inte) Plats 5: HERO lagda innan Flopp (satsade inte) Plats 6: fanas (knappen) lagda innan Flopp (satsade inte) Plats 7: akilam77 (lilla mörken) lagda innan Flopp Plats 8: Huntelaar82 (stora mörken) lagda innan Flopp Plats 9: FI vann (10200) ligger på 18 plats av 83. 80 stycken blir betalda. Standard fold va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Haha, hoppas du skämtar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Haha, hoppas du skämtar Hurså? Är det syn där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gazzaflush Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Standard fold. tryck på sit out knappen och stek dig i mål. Wp Anta att det hade vart 1 kvar till satelit-vinst så hade vi kanske synat eller tänker jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 precis som gazzaflush säger, tryck på fold och sedan på sit out. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Inte bara standard, något annat än fold är direkt korkat. Bara att folda sig i mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Standard fold. tryck på sit out knappen och stek dig i mål.Wp Anta att det hade vart 1 kvar till satelit-vinst så hade vi kanske synat eller tänker jag fel? Första frågan var lättsvarad, så tycker vi kan svara på gazzas med=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 mycket intressant hand att analysera. någon som orkar räkna på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 mycket intressant hand att analysera. någon som orkar räkna på det? Huh? Vi har fyra BB och verkar vara långa jämfört med de flesta andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Huh? Vi har fyra BB och verkar vara långa jämfört med de flesta andra. Saken är dock som jag glömde nämna att det är turbo och blindsen höjs var femte minut. Dessutom tar en hand riktigt lång tid då det är hand to hand play och 9 stycken bord. Fast antar att det hade varit standard fold ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 mycket intressant hand att analysera. någon som orkar räkna på det? Orka räkna när vi kan folda och vara ITM innan vi hinner säga baconsandwich Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strater Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 mycket intressant hand att analysera. någon som orkar räkna på det? </ironi> Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Balooo Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 mycket intressant hand att analysera. någon som orkar räkna på det? hahah:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasselby Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 De rätta svaren har visserligen redan givits, men jag tycker man kan förtydliga att standardspelet inte är autofold, man ska ta en time out här så man till slut blir tvångs-foldad. Time out ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Hurså? Är det syn där? Nej det är inte syn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Saken är dock som jag glömde nämna att det är turbo och blindsen höjs var femte minut. Dessutom tar en hand riktigt lång tid då det är hand to hand play och 9 stycken bord. Fast antar att det hade varit standard fold ändå De rätta svaren har visserligen redan givits, men jag tycker man kan förtydliga att standardspelet inte är autofold, man ska ta en time out här så man till slut blir tvångs-foldad. Time out ftw. Standard fold. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 7 Maj , 2008 Rapport Share Postad 7 Maj , 2008 ligger på 18 plats av 83. 80 stycken blir betalda. Standard fold va? Autofolden gäller väl så länge den markerade meningen ovan betyder att 80 vinner biljetten. Är det småpengar upp till t ex 10 pers så är det, antar jag, helt annat läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 7 Maj , 2008 Rapport Share Postad 7 Maj , 2008 Citat: Ursprungligen postat av Existing-user Saken är dock som jag glömde nämna att det är turbo och blindsen höjs var femte minut. Dessutom tar en hand riktigt lång tid då det är hand to hand play och 9 stycken bord. Fast antar att det hade varit standard fold ändå Citat: Ursprungligen postat av Hasselby De rätta svaren har visserligen redan givits, men jag tycker man kan förtydliga att standardspelet inte är autofold, man ska ta en time out här så man till slut blir tvångs-foldad. Time out ftw. Just detta blir jag stört irriterad på vare sig jag spelar sattar eller vanliga MTTs runt bubblan. Folk som inte fattar hand by hand mode och som envist timar ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lianinho Postad 7 Maj , 2008 Rapport Share Postad 7 Maj , 2008 Citat:Ursprungligen postat av Existing-user Saken är dock som jag glömde nämna att det är turbo och blindsen höjs var femte minut. Dessutom tar en hand riktigt lång tid då det är hand to hand play och 9 stycken bord. Fast antar att det hade varit standard fold ändå Citat: Ursprungligen postat av Hasselby De rätta svaren har visserligen redan givits, men jag tycker man kan förtydliga att standardspelet inte är autofold, man ska ta en time out här så man till slut blir tvångs-foldad. Time out ftw. Just detta blir jag stört irriterad på vare sig jag spelar sattar eller vanliga MTTs runt bubblan. Folk som inte fattar hand by hand mode och som envist timar ut. Varför så irriterad? OM du nu timar ut och på så vis får upp blindsen en nivå för dom andra på nästa varv är det väl ett lysande spel, förutsatt att någon med exempelvis 5900 i marker sitter där. Han hamnar auto-all in i blindsen medans du själv klarar dig ett varv till.. Tilläggas bör dock att jag själv aldrig spelar såhär då satelliter inte är min grej, och ngo stör man sig på såna som tar time out, men det är ju ett trick som kan ge resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts