pisak84 Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Har precis gjort mig själv den största tjänsten nånsin... känner att detta kommer hjälpa mig börja vinna mer på poker nu. Tidigare haft en stor läcka i mitt spel. För att inte falla dit igen har jag gjort det jag också vill tipsa er om: Sätt upp en lapp nånstans där du alltid ser den från datorn där det tydligt står: "SPELA ALDRIG NÅNSIN PÅ IPOKER IGEN!!!!!!" Jag vet, det låter löjligt och jag ogillar konspirationsteorier om riggade sajter. Men jag har väl över 100.000 händer bakom mig på ipoker och lika många och fler på 7-8 andra sajter. Det kan inte bara var jag som märkt av detta... hur kan sajten fortfarande vara så populär? alla som suttit vid samma bord måste i alla fall märkt av hur sämsta handen vinner, på en höft, 10 gånger oftare än på andra sajter. Förlåt att jag låter så löjlig, men jag har flera gånger sagt åt mig själv att det bara är varians och att trots att jag lovat sluta spela då jag cashat ut rullen ändå gett sajten många chanser igen. Aldrig nånsin mer, det är första gången jag inte skojar när jag säger att det är nånting VÄLDIGT suspekt med denna sajten. Har i övrigt gått okej på andra sajterna jag kör så jag är inte helt bitter, men ipoker är helt hopplöst fall. Jag förstår att folk kommer håna lite och prata om varians och kanske posta en rolig bild på nån katt eller två, och det köper jag. Jag tål att skojas med ingen fara. Men det kan inte bara vara jag som fått se detta fenomen. Som sagt har lätt över 100K händer på sajten, orkar inte gå in och kolla eller posta statistik. Men aldrig nånsin i helvetet mer ipoker. Tack för ordet känns lite bättre redan. /Peter Citera
heltok Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 en miljon händer alltså... luktar lite fgators.... Citera
pisak84 Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 Du var ju inte patetisk vilken del var mest inte patetisk? Citera
Tottyville Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 och kanske posta en rolig bild på nån katt eller två/Peter lol Citera
pisak84 Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 en miljon händer alltså... luktar lite fgators.... vad menar du? Citera
pisak84 Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 Tack för tipset........... varsågod. är förmodligen mer värt än all pokerteori du kan läsa dig till. Citera
Juggler Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Plocka fram statistiken och posta i riggtråden. Låser den här. Citera
Recommended Posts