Gå till innehåll

Coaching erbjudes av välkänt proffs


Traveller11

Recommended Posts

Jag bjuder härmed in intresserade pokerspelare - såväl proffs som duktiga amatörer - till en träff hemma hos mig i Stockholm. Tanken är att vi ska kunna stötta varandra som grupp och lära av varandra. Jag kommer att dela med mig av mina kunskaper och metoder, som har medfört att jag vunnit stabilt 10 år och ligger topp 20 på cashgame globalt. Jag har även erfarenhet av undervisning på universitetsnivå. För att bli en långsiktig vinnare räcker det inte med att spela bra poker, det är minst lika viktigt med bra risk management, game selection, undvika att tilta, analysera sina svaga och starka sidor etc, vilket jag kan hjälpa till med (jag har skrivit några uppskattade artiklar om detta.) Du är välkommen till en kostnadsfri middag och introduktion på söndag 11 maj kl 18-21 på Odenplan. De som vill kan sedan spela turneringar och raila varandra; medtag egen laptop. Maila mig för vägbeskrivning (pokercoach.stockholm@gmail.com) eller ring 070 - 358 48 87.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 85
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Traveller ÄR Isberg.

 

Visst någon kan ha hackat hans pokerforum.nu konto och wsop.info konto.

Men skulle vara ett mycket märkligt tilltag, att det sen skulle vara scamförsök när han bjuder hem på gratis middag och introduktion...någonstans skulle väl detta scamförsök upptäckas...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inlägget är helt seriöst. Jag blev lite nyfiken på vad som gjorde er tveksammma till det? Självklart är ni välkomna att ringa mig för att kolla eller ställa mer detaljerade frågor här på forumet, så svarar jag.

 

Slutligen har jag mina skäl varför jag inte vill gå ut med mitt riktiga namn och nicks offentligt.

 

Angående betalning så är det gratis första gången.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inlägget är helt seriöst. Jag blev lite nyfiken på vad som gjorde er tveksammma till det? Självklart är ni välkomna att ringa mig för att kolla eller ställa mer detaljerade frågor här på forumet, så svarar jag.

 

Slutligen har jag mina skäl varför jag inte vill gå ut med mitt riktiga namn och nicks offentligt.

 

Angående betalning så är det gratis första gången.

 

Typ detta. Sen ska man alltid vara väldigt försiktig när folk går ut och vill ha kontakt med en som pokerspelare. Verkar som en sjukt skoj grej, hade jag grindat turrar samt bodd i rätt del av landet så hade jag gärna varit på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bjuder härmed in intresserade pokerspelare - såväl proffs som duktiga amatörer - till en träff hemma hos mig i Stockholm. Tanken är att vi ska kunna stötta varandra som grupp och lära av varandra. Jag kommer att dela med mig av mina kunskaper och metoder, som har medfört att jag vunnit stabilt 10 år och ligger topp 20 på cashgame globalt. Jag har även erfarenhet av undervisning på universitetsnivå. För att bli en långsiktig vinnare räcker det inte med att spela bra poker, det är minst lika viktigt med bra risk management, game selection, undvika att tilta, analysera sina svaga och starka sidor etc, vilket jag kan hjälpa till med (jag har skrivit några uppskattade artiklar om detta.) Du är välkommen till en kostnadsfri middag och introduktion på söndag 11 maj kl 18-21 på Odenplan. De som vill kan sedan spela turneringar och raila varandra; medtag egen laptop. Maila mig för vägbeskrivning (pokercoach.stockholm@gmail.com) eller ring 070 - 358 48 87.

 

"Topp 20 cash game globalt". Kan du förklara lite närmare vad du menar? På hur lång sikt t.ex.? Gissar att du pratar om livespel, eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde varit lite tydligare. Det jag skrev avser enbart online, då jag nästan bara spelar online. Jag tillhör de 20 största vinnarna online på CASHGAME från januari 2007 till nu (alla spel och siter), enligt highstakespokerdb.com

 

Jag är själv lite förvånad över detta. Det verkar som många som har vunnit mycket på ett spel sedan spelar bort det på andra spel som de inte är lika bra på. Själv spelar jag enbart Omaha och är väldigt noga med val av bord och motståndare etc. Jag tror detta är viktigast för att lyckas på lång sikt. Det är inte de bästa pokerspelarna som vinner mest, utan de med bäst självkontroll...

 

Jag tror det mest av cochingen bör handla om andra saker än speltekniska saker (risk management, table selection, tilt etc). Upplägget bör därför passa även de som spelar andra spel än jag (jag har dock testat det mest under min karriär).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min bakgrund passar bäst för att coacha cashgamespelare, då jag alltid koncentrerat mig på detta (mest spelat turneringar för att det är kul, men jag har dock ändå några bra resultat i storturnering live och online)

 

Jag tror det är enklast att ta en fast betalning, i alla fall till en början. Sen bör avgiften kunna hållas rimligt då det är fråga om gruppcoaching (som jag även tror är effektivare och roligare). Jag har även funderat på att göra en hemsida för coaching. Efter att ha spelet poker på hel- och halvtid i 10 år känns det som jag vill gå vidare med att göra något nytt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min bakgrund passar bäst för att coacha cashgamespelare, då jag alltid koncentrerat mig på detta (mest spelat turneringar för att det är kul, men jag har dock ändå några bra resultat i storturnering live och online)

 

Jag tror det är enklast att ta en fast betalning, i alla fall till en början. Sen bör avgiften kunna hållas rimligt då det är fråga om gruppcoaching (som jag även tror är effektivare och roligare). Jag har även funderat på att göra en hemsida för coaching. Efter att ha spelet poker på hel- och halvtid i 10 år känns det som jag vill gå vidare med att göra något nytt!

 

 

Sa under vilket screenname spelar du? Om du ar top 20 i varlden online sa borde din specialitet vara just speltekniska saker? Varfor inte coacha i det da?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...