Appel Postad 1 Maj , 2008 Rapport Postad 1 Maj , 2008 Här kan ni kommentera och ställa frågor angående Main i Göteborg. http://www.poker.se/spring_poker_week_2008.php Citera
Appel Postad 1 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2008 Det är självklart ett krav att alla forumiter som skall spela main imorgon kommer fram och anmäler sin närvaro för oss rapportörer så att vi kan följa er med lite extra nerv Citera
highbury90 Postad 1 Maj , 2008 Rapport Postad 1 Maj , 2008 Jag köpte in på impuls för att jag såg att det bara fanns 1 plats kvar Citera
Appel Postad 1 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2008 Jag köpte in på impuls för att jag såg att det bara fanns 1 plats kvar Då bara måste du ju komma och bli fotad ju Citera
kaffebarn Postad 1 Maj , 2008 Rapport Postad 1 Maj , 2008 Jag lirar imorn! Värmt upp hela kvällen med lite cashgame där Citera
kaffebarn Postad 1 Maj , 2008 Rapport Postad 1 Maj , 2008 Då bara måste du ju komma och bli fotad ju Var det du som sprang runt med en kamera på bröstet å stog vid datorn med jämna mellanrum eller? Så ja vet vem ja ska presentera mig för imorrn Citera
Juggler Postad 1 Maj , 2008 Rapport Postad 1 Maj , 2008 Både jag och Appel körde den stilen. Presentera dig för oss imorgon kaffebarn. Vi kommer ocskå hålla utkik efter Doclame och highbury90. Citera
GePe Postad 2 Maj , 2008 Rapport Postad 2 Maj , 2008 Jag köpte in på impuls för att jag såg att det bara fanns 1 plats kvar Nice Highbury,, då ses vi där Citera
pezdawg Postad 2 Maj , 2008 Rapport Postad 2 Maj , 2008 fan ja bustade strax innan stängning... surt värre. gl imorgon. edit:Fick dock 4-tal i ess en gång =). Blir att tilta cg imorgon. Citera
svint0 Postad 2 Maj , 2008 Rapport Postad 2 Maj , 2008 Slutade på 46,5k. Hade en viss Mats Iremark precis till vänster. Mer aggro spelare är fan svårt att hitta. Citera
strater Postad 2 Maj , 2008 Rapport Postad 2 Maj , 2008 Dyker nog upp för lite cg nån dag, ej main dock Citera
Alexander_____ Postad 2 Maj , 2008 Rapport Postad 2 Maj , 2008 meh Ingen åker ut. Däremot dubblade just Alexander "myran" Roumeliotis upp till 12 000 efter att ha gått all-in med , fått syn av och träffat en tia. David "myran" akelius Jag skulle alldrig få för mig att kalla mig myran... och var redan utslagen och slowrollad. På bord sex höjer en spelare till 1 700 och får en syn. Alexander Roumelitos går då all-in för 14 000. Ursprungshöjaren viker och den kvarvarande motståndaren tänker och tänker och synar till sist. Alexanders K5 kan inte göra så mycket mot AK och då är vi nere på 43 spelare. Utslagen i turneringen traskar Alexander bort och ser om hans bil som står felparkerad blivit bortbogserad elle rinte. Bilen var kvar, hade inte ens fått en bot denna gången. Alexander - Parkeringsbolaget: 1-14 Citera
Appel Postad 2 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 2 Maj , 2008 Jag tar på mig att ha hört fel på vad "Myran" hette. Citera
Appel Postad 2 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 2 Maj , 2008 hur många startande? Har du inte följt med? =) 220 deltagare blev det summa sumarum. Citera
Runnerx2 Postad 2 Maj , 2008 Rapport Postad 2 Maj , 2008 Heja Nicke Häll! Hoppas jag får försöka ta revansch mot dig, då du lyckades dra ut mig ur satelliten. Men det unnar jag dig... verkligen... Citera
gdaily Postad 2 Maj , 2008 Rapport Postad 2 Maj , 2008 Har du inte följt med? =)220 deltagare blev det summa sumarum. Nä jag såg bara att dag 1a blev inställd Citera
svint0 Postad 2 Maj , 2008 Rapport Postad 2 Maj , 2008 Kan ni kolla hur mycket Oskar Silow har? Citera
Rebonius Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 Go David_A! David har konto på forumet men har mest bara sett några mindre inlägg i Consps och Eisens dagbok. Han är duktig och tar hem det här iallafall Någon som vill sidebetta om resultat? =D Citera
tommie88 Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 Svinto sitter på finalbordet nu... GOGOGO Citera
Recommended Posts