Rebonius Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 Peats move mot Doyle förstår jag mig inte på. Vad är det för fel på postflopspelet? Citera
pezdawg Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 Kul avsnitt, tycker både Viffer och Dario har gjort det riktigt sevärt. Annorlunda att se Dario utan halsduken, har alltid undrat om han har ständig influensa. Förutom att viffers minspel är mer störande än eastgates... Citera
Matteprof Postad 19 Maj , 2009 Rapport Postad 19 Maj , 2009 Kul avsnitt. Humor att Doyle spelar ubertight, väntar in AA floppar set och får in hela degen på flop. Alltid lika skönt att se Doyle anpassa sin spelstil och gå ifrån bordet med plusset. Att det blir tråkig tv tror jag inte han bryr sig om för 5 öre Citera
DrRoland Postad 19 Maj , 2009 Rapport Postad 19 Maj , 2009 Vad är det för fel på postflopspelet? Ungefär detta: Kul avsnitt. Humor att Doyle spelar ubertight, väntar in AA floppar set och får in hela degen på flop. Alltid lika skönt att se Doyle anpassa sin spelstil och gå ifrån bordet med plusset. Att det blir tråkig tv tror jag inte han bryr sig om för 5 öre Dessutom rätt kass syn preflop som inte står sig bra mot Doyles HD. Citera
bananuz Postad 19 Maj , 2009 Rapport Postad 19 Maj , 2009 Vad är det för fel på postflopspelet? Raisen är ju onödigt stor. Doyle betar 20k. Han viker knappast AQ+ där, dom händer viffer vill folda ut eller sakta ner är väl typ QQ, KK och det kan han göra lika bra med en höjning till 50k istället för 125k. Citera
ulaf Postad 19 Maj , 2009 Rapport Postad 19 Maj , 2009 Raisen är ju onödigt stor. Doyle betar 20k. Han viker knappast AQ+ där, dom händer viffer vill folda ut eller sakta ner är väl typ QQ, KK och det kan han göra lika bra med en höjning till 50k istället för 125k. Å andra sidan måste han väl ändå syna omslag och då spelar det ju ingen roll? Citera
FiSherman63 Postad 19 Maj , 2009 Rapport Postad 19 Maj , 2009 Å andra sidan måste han väl ändå syna omslag och då spelar det ju ingen roll? Spelar det någon roll om dealern väljer att dela ut dina kort med baksidan nedåt? Citera
mpee Postad 19 Maj , 2009 Rapport Postad 19 Maj , 2009 Efter att tittat igenom dom senaste HSP och "Hellmuth Bash" så verkar ju Laak börja inse att han är en stor fisk i sammanhanget. Citera
bananuz Postad 19 Maj , 2009 Rapport Postad 19 Maj , 2009 Å andra sidan måste han väl ändå syna omslag och då spelar det ju ingen roll?Varför måste han syna omslag om han betar 50k? Citera
DrClemetnz Postad 19 Maj , 2009 Rapport Postad 19 Maj , 2009 Varför måste han syna omslag om han betar 50k? Check-Raise-Folda färgdrag där e ju suveränt. Citera
DrClemetnz Postad 19 Maj , 2009 Rapport Postad 19 Maj , 2009 Efter att tittat igenom dom senaste HSP och "Hellmuth Bash" så verkar ju Laak börja inse att han är en stor fisk i sammanhanget. What? Phil Laak spelar ju som en gud Citera
hampulito Postad 19 Maj , 2009 Rapport Postad 19 Maj , 2009 Phill Laak spelar ju obv helt värdelöst, han har väll inte spelat så här dåligt i tidigare säsonger? Tycker ändå Laak är rolig och karismatisk. Esfandiari däremot är ju bara dryg och jobbig känns som han försöker kompensera sitt dåliga självförtroende med en massa tråkigt och meningslöst skitsnack. Citera
ulaf Postad 19 Maj , 2009 Rapport Postad 19 Maj , 2009 Phill Laak spelar ju obv helt värdelöst, han har väll inte spelat så här dåligt i tidigare säsonger?Tycker ändå Laak är rolig och karismatisk. Esfandiari däremot är ju bara dryg och jobbig känns som han försöker kompensera sitt dåliga självförtroende med en massa tråkigt och meningslöst skitsnack. +1 Citera
DrClemetnz Postad 19 Maj , 2009 Rapport Postad 19 Maj , 2009 Phil Laak lyckas ju typ med det omöjliga. Att varje hand han spelar, spela den så fel som det går typ. Citera
Emilio Postad 22 Maj , 2009 Rapport Postad 22 Maj , 2009 Hur kommer det sig att gamla säsongerna var så mycket bättre? Råkade av slump börja titta på ett par gamla avnsitt av youtube precis och insåg hur mycket roligare det var. Vad har hänt? Citera
bananuz Postad 23 Maj , 2009 Rapport Postad 23 Maj , 2009 Hur kommer det sig att gamla säsongerna var så mycket bättre? Råkade av slump börja titta på ett par gamla avnsitt av youtube precis och insåg hur mycket roligare det var. Vad har hänt?Håller inte alls med. Hellmuth som sitter och bjäbbar och Sammy Farha som slaskar runt med any two och sen kör floppen tre, fyra gånger... Citera
nicklaslid Postad 23 Maj , 2009 Rapport Postad 23 Maj , 2009 Spelat har blivit tråkigare för att Sami Farha inte är med. Och ang Laak: han ger durrr waaaaaaaaaaaaaaaaaay to much cred, han ser ju ffs ut som en gris kulting inför slakt varje hand dom spelar tillsammans? Både i Hsp och Pad Citera
skedvi Postad 23 Maj , 2009 Rapport Postad 23 Maj , 2009 Ingen som kritiserat Negranue. Men jag tycker han har spelat rätt oinspererat den här säsongen. Citera
wheelinho Postad 23 Maj , 2009 Rapport Postad 23 Maj , 2009 Ingen som kritiserat Negranue. Men jag tycker han har spelat rätt oinspererat den här säsongen. Läs tråden igen. Citera
Nidson Postad 23 Maj , 2009 Rapport Postad 23 Maj , 2009 I’m all in . ga bapaabipi got what it takes for u to play at hjigh stakes . du durudu, iäm all in Citera
gEeWhiZm8 Postad 23 Maj , 2009 Rapport Postad 23 Maj , 2009 Phill Laak spelar ju obv helt värdelöst, han har väll inte spelat så här dåligt i tidigare säsonger?Tycker ändå Laak är rolig och karismatisk. Esfandiari däremot är ju bara dryg och jobbig känns som han försöker kompensera sitt dåliga självförtroende med en massa tråkigt och meningslöst skitsnack. laak spelar ju typ lika dant nu som han gjort i tidagare säsonger(förutom i händer mot durr och antonious då, där spelar han fegt). enda skillnaden är ju att han inte springer som en gud nu och folk vet hur nittig han är Citera
_Bonde_ Postad 24 Maj , 2009 Rapport Postad 24 Maj , 2009 Riktigt bra avsnitt. Men wtf håller Laak på med... Jag funderade också på det och har kommit fram till att han vill skapa en image om sig för att spela pengarna av folk online. Någon annan förklaring som inte innehåller taskiga kommentarer om Phil Laak har jag tyvärr inte kommit fram till. Han ska ha respekt för att han åtminstone dedikerar sig ordentligt när det gäller sin nya stil som inte verkar helt vinstgivande. Å andra sidan suger jag så vad vet jag egentligen! Citera
padrinosftw Postad 25 Maj , 2009 Rapport Postad 25 Maj , 2009 Lustigt, 146 000 in i en 220 000 pott är tydligen överbett. Gabe lär en nya saker varje dag. Citera
Recommended Posts