wheelinho Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 pure jävla bajs alltså, hoppas på bättre kvalle nästa vecka med durr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikj Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 segt avsnitt. ZZZzzzZZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsantVassSpelare Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 Riktigt nice att Durrrr är med nästa avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 Fan vilken dynga... Om man inte visste att durrrr kommer tillbaka skulle man ju sluta kolla nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 Fy fan så klantigt att vända upp KJ, man ser verkligen hur lack Daniel blir Känns iofs tveksamt om Casaveti hade tänkt ställe som han säger. Dock ser man ju hur Howard mår dåligt av det medans Phil mest stimmar bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checkamat Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 seeegt avsnitt. Någon som kan förklara varför PA betar turn med 77 i handen mot negreanu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alberto Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 GSN la upp fel avsnitt på youtube idag, så snabba och se det innan det ryker igen. Avsnitt 9 med Durrrr. http://www.youtube.com/watch?v=gydHMmiglWQ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 GSN la upp fel avsnitt på youtube idag, så snabba och se det innan det ryker igen. Avsnitt 9 med Durrrr. http://www.youtube.com/watch?v=gydHMmiglWQ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 Om jag går på en fotbollsmatch vill jag inte se spelarna hoppa längdhopp eller ta fram ett schackbräde. Satan vilka tråkiga nits och pajasar, blir spyfärdig när Laak och Esfandiari drar igång. Armhävningarna spolade jag tom förbi, kändes både tråkigt och pinsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 GSN la upp fel avsnitt på youtube idag, så snabba och se det innan det ryker igen. Avsnitt 9 med Durrrr. http://www.youtube.com/watch?v=gydHMmiglWQ lmao @ blicken på professorns face efter 5-bettade potten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 för er som är oroliga attt den försvinner: http://www.grabthatvideo.com/title/HIGH_STAKES_POKER_SEASON_5_Episode_8.flv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 wieeeeeee Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kung Wilhelm Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 Alltså Durrr och Antonius är ju helt i egen klass på detta bord! Otroligt att man kan se stor skillnad på pokereliten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
renad Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 GSN la upp fel avsnitt på youtube idag, så snabba och se det innan det ryker igen. Avsnitt 9 med Durrrr. http://www.youtube.com/watch?v=gydHMmiglWQ TY Räddade min dag efter att ha sett skiten i avsnitt 8. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 hahaha sista handen e ju bara så priceless Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsantVassSpelare Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 Laak blev rätt överläst när han sköt 3 gator tom med AJo, Gabe summerade det jävligt bra om hur Laak varit mycket passiv med valuebetandet innan. Lederers min efter sista handen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 Zzzzzz snark ZzzZZZzzz armhävningar snaaaark laaaak ZzZZZZZzzZZzz howard snaaark Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 TY Räddade min dag efter att ha sett skiten i avsnitt 8. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 Vissa smeknamn är obegripliga. Hur blev det Professorn och inte Retard? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 Inte sett klart avsnittet, men visst fan måste limp/raise med :Aw: utg med så stora effektiva stackar vara helt värdelöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 Inte sett klart avsnittet, men visst fan måste limp/raise med :Aw: utg med så stora effektiva stackar vara helt värdelöst? Tycker jag har sett det en massa gånger nu. Förstår heller inte vitsen, känns urkallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 Tycker jag har sett det en massa gånger nu. Förstår heller inte vitsen, känns urkallt. Verkligen. Förstår spelet till viss del med mycket kortare stackar, säg ett aggressivt bord i en turnering, men här är det bara dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 äh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 Kaplan verkar inte ha full koll på benämningarna, när durrrrrrrrrrr 4-bettade sa han 4.bet... Fö blev lite bättre när durrrrrrr kom in iaf, och trailern man sett i Antonius - Laak handen fattar man ju lite nu varför han hittar synen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 Fan va jag älskar durrrrs 8a på turn mot Howard, jag blev såååå glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts