mr-flow Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Låtsas? Jag kan sträcka mig att phil får oförtjänat mycket skit. (tveksamt) Men det är okej att sluta bry sig i vad folk säger och envist stå fast vid sin åsikt. Diskussionen slutade ju nämligen för länge sen? Nu är det bara provokation vs provokation. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 jaja, han slickar hursomhelst iveys röv konstant. Från detta kan han inte köpa sig fri. Han kanske köper rätten att göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Jag kan sträcka mig att phil får oförtjänat mycket skit. (tveksamt) Men det är okej att sluta bry sig i vad folk säger och envist stå fast vid sin åsikt. Diskussionen slutade ju nämligen för länge sen? Nu är det bara provokation vs provokation. Ja jag tar ju inte saker på så stort allvar iaf, men det är alltid kul att vissa ändå lyckas brusa upp sig istället för att lägga sin energi på annat Så om eury blev bannad för att ha kallat mig dum i huvudet så kan ni unbanna honom om jag kan välja. Jag tar iaf inte åt mig för 5 öre Puss och kram Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Ja jag tar ju inte saker på så stort allvar iaf, men det är alltid kul att vissa ändå lyckas brusa upp sig istället för att lägga sin energi på annat Så om eury blev bannad för att ha kallat mig dum i huvudet så kan ni unbanna honom om jag kan välja. Jag tar iaf inte åt mig för 5 öre Puss och kram Klart du inte gör, du sitter där i dina kalsonger och petar i näsan och bara njuter av uppmärksamheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Så om eury blev bannad för att ha kallat mig dum i huvudet så kan ni unbanna honom om jag kan välja. Jag tar iaf inte åt mig för 5 öre Det kvittar väl? Var ju bara en tidsfråga innan han skulle dra sig halvårs-bannen ändå. Orkar inte riktigt försvara "dubbelmoralisten", men visst känns det lite väl mycket med ett halvår. Han bidrar (eller bidrog) ju åtminstone med en del oavsiktlig humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Det kvittar väl? Var ju bara en tidsfråga innan han skulle dra sig halvårs-bannen ändå. Orkar inte riktigt försvara "dubbelmoralisten", men visst känns det lite väl mycket med ett halvår. Han bidrar (eller bidrog) ju åtminstone med en del oavsiktlig humor. Tycker att han bidrog med en hel del pokermässigt också. Dessutom så tycker jag att den där dubbelmoralsdiskussionen är hyfsat tröttsam även om du har en poäng där. Tycker det är hårt med en avstängning på ett halvår för en kommentar som kändes ganska befogad. Fast han var väl medveten om att han hölls med ett väldigt tight koppel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hoppamera Postad 9 April , 2009 Rapport Share Postad 9 April , 2009 Tycker att han bidrog med en hel del pokermässigt också. Dessutom så tycker jag att den där dubbelmoralsdiskussionen är hyfsat tröttsam även om du har en poäng där. Tycker det är hårt med en avstängning på ett halvår för en kommentar som kändes ganska befogad. Fast han var väl medveten om att han hölls med ett väldigt tight koppel. Vad ska moderatorerna göra nu då? Eurys ban kanske bidrar till att hälften av moderatorerna får gå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zarec Postad 9 April , 2009 Rapport Share Postad 9 April , 2009 Det kvittar väl? Var ju bara en tidsfråga innan han skulle dra sig halvårs-bannen ändå. Orkar inte riktigt försvara "dubbelmoralisten", men visst känns det lite väl mycket med ett halvår. Han bidrar (eller bidrog) ju åtminstone med en del oavsiktlig humor. Frågan är vad som krävs för livstids ban? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aaaah Postad 9 April , 2009 Rapport Share Postad 9 April , 2009 Jag funderar varför ingen kommenterat durrrs EV- flopp mot Barry, Barry erbjuder durrr att ta tillbaka 200k trots att Barry är 50,2% mot durrrs 49,8%. Durrr nobbar eller för att citera EV teoretiker... För att det är ganska uppenbart att image'en han får av att stoppa in alla pengarna är värd ganska mycket mer än att säkra 200k$ Han får otroligt bra tv-reklam av att vara en orädd gambler i världens hittills största pokerpott (på tv). Motståndarna är redan rädda för honom och gör flera misstag pga detta, har aldrig förut sett Barry G skaka när han stoppar in pengar, men mot Durrrr så har det skett åtminstonde 2ggr. Dessutom så vet han ju knappast om att han ligger under 0,2% i EV när handen spelas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 9 April , 2009 Rapport Share Postad 9 April , 2009 Tror inte han tänkte särskilt mycket mer än gamb0000l!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Justcall Postad 9 April , 2009 Rapport Share Postad 9 April , 2009 Tänk vad sjukt det hade varit ifall de lirade PLO istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 9 April , 2009 Rapport Share Postad 9 April , 2009 Tänk vad sjukt det hade varit ifall de lirade PLO istället. Ja, sjukt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 9 April , 2009 Rapport Share Postad 9 April , 2009 Ett halvårs ban känns väl något överdrivet, milt uttryckt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 9 April , 2009 Rapport Share Postad 9 April , 2009 PF's moderatorer är väl inte direkt kända för att göra bra bedömningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 9 April , 2009 Rapport Share Postad 9 April , 2009 Ett halvårs ban känns väl något överdrivet, milt uttryckt... eury har ju härjat ganska länge nu så det är befogat i mitt och ickash tycke. Hade en person med 104 inlägg gjort liknande inlägg så hade han nog varit bannad på livstid för länge sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 9 April , 2009 Rapport Share Postad 9 April , 2009 Vad fick han bannen för? Upprepade förseelser som det heter i innebandy? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 9 April , 2009 Rapport Share Postad 9 April , 2009 PF's moderatorer är väl inte direkt kända för att göra bra bedömningar.+1 Hoppas jag inte blir bannad för medhåll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 9 April , 2009 Rapport Share Postad 9 April , 2009 Vad fick han bannen för? Upprepade förseelser som det heter i innebandy? Skulle tro det. Hade han inte bidragit väldigt mycket till forumet, skrivit sjukt många inlägg och varit medlem sedan typ starten så hade han nog varit livstidsbannad sedan länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 10 April , 2009 Rapport Share Postad 10 April , 2009 Dja det här forumet har bidragit xtremt mkt till pfmedlemmarnas teoretiska pokerkunskaper. Utan det här forumet så hade jag fortarande varit kvar på SvS lägsta nivåer. Har lärt mig så otroligt mkt av vad spelarlegender som SuperTequila o CDS postat. Aha upplevelserna har aldrig varit så förkommande som när man läser igenom vad som skrivits på detta fantastiska utlärande forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 10 April , 2009 Rapport Share Postad 10 April , 2009 Skulle tro det. Hade han inte bidragit väldigt mycket till forumet, skrivit sjukt många inlägg och varit medlem sedan typ starten så hade han nog varit livstidsbannad sedan länge.Bakomvarande orsaken till Eurys ban är inte stötande språk eller smutskastning. Utan istället ett deperat försök för Gdaily att säkra platsen som nummer ett på antal postade inlägg. Tvi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 10 April , 2009 Rapport Share Postad 10 April , 2009 Dja det här forumet har bidragit xtremt mkt till pfmedlemmarnas teoretiska pokerkunskaper. Utan det här forumet så hade jag fortarande varit kvar på SvS lägsta nivåer. Har lärt mig så otroligt mkt av vad spelarlegender som SuperTequila o CDS postat. Aha upplevelserna har aldrig varit så förkommande som när man läser igenom vad som skrivits på detta fantastiska utlärande forum. ----------------------> sURFACE --------------> lEVEL --------> fOLD Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 10 April , 2009 Rapport Share Postad 10 April , 2009 PF's moderatorer är väl inte direkt kända för att göra bra bedömningar. Grattis, du har vunnit tävligen Årets Understatement! Du kan hämta din vinst genom att logga in på SvS och sätta dig på ett 1/2-bord, där du har gratispengar att hämta från PF's moderatorer som med all sannolikhet har stora bekymmer med att slå nivån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 10 April , 2009 Rapport Share Postad 10 April , 2009 Grattis, du har vunnit tävligen Årets Understatement! Du kan hämta din vinst genom att logga in på SvS och sätta dig på ett 1/2-bord, där du har gratispengar att hämta från PF's moderatorer som med all sannolikhet har stora bekymmer med att slå nivån. *host* Ängeln *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 10 April , 2009 Rapport Share Postad 10 April , 2009 FYP Spelet är lite för lågt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsantVassSpelare Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 Nån som vet om HSP går idag, med tanke på att det är påskdagen i USA idag/igår? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts