Gå till innehåll

High stakes poker, Säsong fem


ignat

Recommended Posts

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Benyamine är en långsam spelare som gärna pratar och han skulle nog spela den handen ganska lika med draget mot en tänkande spelare som inte är på tilt. Enda snabba beten hittills från benyamine var ju 12k contbet mot Durr, men den var så standard så inget att tänka på.

Man ska inte underskatta honom, trots att han är en degen gambler med problem att kliva.

 

Som en sidenote hade han förut iaf en "manager" som tvinga honom att kliva då och då så han inte satt monstersessioner med monsterförluster som följd. Spelteoretiskt vet jag inte hur avancerad han är, men tabletalk och ren gamble är jag grymt impad av honom det jag sett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sista handen nar Daniel stackar av 200 bb mot Davids 4444 ar ju inte sa bra. Han ar sjukt langt bakom davids varde range. Anda han kan hoppas pa ar ngt random fargdrag. Barry spelar sjukt solidt och utnyttjar sin image bra. Gor ju aldrig ngt misstag i princip.

 

88, 99, TT, diverse färgdrag samt occasional 56a. DN ser ju 4an som en blank nästan så inte så jättekonstigt spelat.

 

På nätet är det lättare fold pga nittigheten, men fråga Cosmopolspelarna om de foldar den på floppen varje gång el bara synar turn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

88, 99, TT, diverse färgdrag samt occasional 56a. DN ser ju 4an som en blank nästan så inte så jättekonstigt spelat.

 

På nätet är det lättare fold pga nittigheten, men fråga Cosmopolspelarna om de foldar den på floppen varje gång el bara synar turn?

 

Grejen ar ju att du kan inte cr lagre over par for varde pa den floppen mot 2 spelare 200 bb deep. Okej om det ar ngn random fi , men daniel vet om att David ar bra och spelar hogt pa internet. Fold flop sager jag med Eastgate bakom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nagon som missade Eastgates superCB med 89s?

 

Mkt bra informationsbett, ar han slagen sa blir han hojd annars vinner han potten. Ingen som ar sa dum sa han synar ett 2.5ggr pottbett. Eastgate visar en an en gang att han ar en pokerspelare av hog kaliber.

 

Mkt fint osoo nar han synar DN CB pa 247ss med sina 33 nar han har 2man bakom att agera.

 

Angrar all skit jag skrivit om den har mannen, vilken stjarna han ar. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nagon som missade Eastgates superCB med 89s?

 

Mkt bra informationsbett, ar han slagen sa blir han hojd annars vinner han potten. Ingen som ar sa dum sa han synar ett 2.5ggr pottbett. Eastgate visar en an en gang att han ar en pokerspelare av hog kaliber.

 

Mkt fint osoo nar han synar DN CB pa 247ss med sina 33 nar han har 2man bakom att agera.

 

Angrar all skit jag skrivit om den har mannen, vilken stjarna han ar. :mrgreen:

 

Wudup with the levling, tar ju fel mark obv.

 

Håller dock helt med om andra handen, rakt igenom uselt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nagon som missade Eastgates superCB med 89s?

 

Mkt bra informationsbett, ar han slagen sa blir han hojd annars vinner han potten. Ingen som ar sa dum sa han synar ett 2.5ggr pottbett. Eastgate visar en an en gang att han ar en pokerspelare av hog kaliber.

 

Mkt fint osoo nar han synar DN CB pa 247ss med sina 33 nar han har 2man bakom att agera.

 

Angrar all skit jag skrivit om den har mannen, vilken stjarna han ar. :mrgreen:

 

+1 Bra fold med KT också glömde du. Han har read på doyle tror ja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...