K_MaN Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 varför bettar Illari överhuvudtaget ens turn? Är jag fisk om jag hellre checkar ner den? Han bettar ut för att inte ge gratis kort ifall Barry har 2 överkort eller ett lågt pocket par. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosen Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Benyamine är en långsam spelare som gärna pratar och han skulle nog spela den handen ganska lika med draget mot en tänkande spelare som inte är på tilt. Enda snabba beten hittills från benyamine var ju 12k contbet mot Durr, men den var så standard så inget att tänka på. Man ska inte underskatta honom, trots att han är en degen gambler med problem att kliva. Som en sidenote hade han förut iaf en "manager" som tvinga honom att kliva då och då så han inte satt monstersessioner med monsterförluster som följd. Spelteoretiskt vet jag inte hur avancerad han är, men tabletalk och ren gamble är jag grymt impad av honom det jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosen Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 sista handen nar Daniel stackar av 200 bb mot Davids 4444 ar ju inte sa bra. Han ar sjukt langt bakom davids varde range. Anda han kan hoppas pa ar ngt random fargdrag. Barry spelar sjukt solidt och utnyttjar sin image bra. Gor ju aldrig ngt misstag i princip. 88, 99, TT, diverse färgdrag samt occasional 56a. DN ser ju 4an som en blank nästan så inte så jättekonstigt spelat. På nätet är det lättare fold pga nittigheten, men fråga Cosmopolspelarna om de foldar den på floppen varje gång el bara synar turn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Han bettar ut för att inte ge gratis kort ifall Barry har 2 överkort eller ett lågt pocket par. oh the the good 'ol "betta för att han inte ska pricka sina två outs" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
limpanwe Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Bästa är ju när Dwan säger att Brunson inte är lika bra som Sahamies..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergmannen Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Någon som vet om det finns någon sammanställning någonstans, sett över alla säsonger, hur mycket alla medverkande har vunnit/förlorat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Bästa är ju när Dwan säger att Brunson inte är lika bra som Sahamies..... ...och det skulle han vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon2 Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 88, 99, TT, diverse färgdrag samt occasional 56a. DN ser ju 4an som en blank nästan så inte så jättekonstigt spelat. På nätet är det lättare fold pga nittigheten, men fråga Cosmopolspelarna om de foldar den på floppen varje gång el bara synar turn? Grejen ar ju att du kan inte cr lagre over par for varde pa den floppen mot 2 spelare 200 bb deep. Okej om det ar ngn random fi , men daniel vet om att David ar bra och spelar hogt pa internet. Fold flop sager jag med Eastgate bakom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Bästa är ju när Dwan säger att Brunson inte är lika bra som Sahamies..... Det missade jag. När säger han det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 ...och det skulle han vara? det är kul att han säger det, konstigt att det ens måste förklaras. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
limpanwe Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Det missade jag. När säger han det? indirekt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Fold flop sager jag med Eastgate bakom. Det är väl lite vekt att folda JJ på låg flopp + färgdrag ifall man blir reraisad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 indirekt... Återigen när säger han det? Jag vill höra vad han säger, jag betvivlar dig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Nagon som missade Eastgates superCB med 89s? Mkt bra informationsbett, ar han slagen sa blir han hojd annars vinner han potten. Ingen som ar sa dum sa han synar ett 2.5ggr pottbett. Eastgate visar en an en gang att han ar en pokerspelare av hog kaliber. Mkt fint osoo nar han synar DN CB pa 247ss med sina 33 nar han har 2man bakom att agera. Angrar all skit jag skrivit om den har mannen, vilken stjarna han ar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Segt att Ziigmund får så dåliga kort. Han man vill se mest ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Nagon som missade Eastgates superCB med 89s? Mkt bra informationsbett, ar han slagen sa blir han hojd annars vinner han potten. Ingen som ar sa dum sa han synar ett 2.5ggr pottbett. Eastgate visar en an en gang att han ar en pokerspelare av hog kaliber. Mkt fint osoo nar han synar DN CB pa 247ss med sina 33 nar han har 2man bakom att agera. Angrar all skit jag skrivit om den har mannen, vilken stjarna han ar. Wudup with the levling, tar ju fel mark obv. Håller dock helt med om andra handen, rakt igenom uselt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Gillar verkligen inte Eastgates floppsyn med 33, agree. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Nagon som missade Eastgates superCB med 89s? Mkt bra informationsbett, ar han slagen sa blir han hojd annars vinner han potten. Ingen som ar sa dum sa han synar ett 2.5ggr pottbett. Eastgate visar en an en gang att han ar en pokerspelare av hog kaliber. Mkt fint osoo nar han synar DN CB pa 247ss med sina 33 nar han har 2man bakom att agera. Angrar all skit jag skrivit om den har mannen, vilken stjarna han ar. +1 Bra fold med KT också glömde du. Han har read på doyle tror ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
limpanwe Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Återigen när säger han det? Jag vill höra vad han säger, jag betvivlar dig inte. Sahamies säger ju typ "why didnt you bet against me?" dwan - "you are to good!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Vart har Illari fått sina pengar ifrån? Något säger mig att han omöjligtvis kan ha fått dom från pokern.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Vart har Illari fått sina pengar ifrån? Något säger mig att han omöjligtvis kan ha fått dom från pokern.. Jo då, det skulle jag tro. Han är en jäkel på plo när han inte är bakis... Eli däremot... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Jo då, det skulle jag tro. Han är en jäkel på plo när han inte är bakis... Eli däremot... Åfan, där ser man. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsantVassSpelare Postad 17 Mars , 2009 Rapport Share Postad 17 Mars , 2009 Bara jag som tycker de reraisar (post flop) sjukt högt? De reraisar ju typ minst 4 gånger föregående bet, oftast högre. Hyfsat avsnitt, nästa verkar dock mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 17 Mars , 2009 Rapport Share Postad 17 Mars , 2009 Antagligen för att det är ett par hundra bb djupt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 17 Mars , 2009 Rapport Share Postad 17 Mars , 2009 Tycker även öppningshöjningarna och höjningarna mot limpare är överdrivet höga. Antagligen för att det är ett par hundra bb djupt. Jo, men då finns det ju ingen vits med att spela med 200BBs... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts