lfx Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Japp. Finns uppe på Pokertube nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pold Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 tråkigt avsnitt, imo.. kanske för att man är bortskämd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosen Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 doyle var het i avsnittet Hand 1 DN 2.5k tidigt Doyle float m kk Eli 13k m 99 DN fold Doyle stekallin för eli ~100k Varför i helvete ger Eli doyle aktion på den? Ok och slaska med slaskarna, men att ge doyle pengar verkar lite dumt. Ingen annan hade gått på den. Tror inte Doyle visste hur han skulle spela handen alls. Hand 2 Durr 3k med 67 DN semitiltad synar m 89of Doyle på bb syn m TT flopp JT5 m flushdrag Doyle check Durr check DN 8k in i 11k Doyle SYYYYN???? höjer han aldrig m drag? Vill han inte vinna stora potter el? Fan vad jag ville ha stege för DN i den handen. DN spela ett drag passivt tidigare och nu är han back/semitiltad. Hand 3 Sista handen lirar han iofs ett drag hålstege+flushdrag mot Eastgate. fast om doyle betar 33k mot 8k bet i 13k potten på turn är det inte många händer han får syn av. Ganska "feg" bluff. Sen är benyamine så grym på att snacka in folk i potter. Gillar hans tablemanners som fan. Precis likadan som när han lirade på Klubben för 100år sedan strax efter Paris vinsten. (litet brag för man träffa honom innan han var stjärna) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 doyle var het i avsnittet Jag har för mig att han kallar det för power poker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosen Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 justja, han försökte ju hustla Durr hårt. Iom att han hade slängt en tvåa så det fanns bara en kvar i leken. Fast Durr är för bra och kamma hem några k (7 av doyle?) extra på sin fina read. De beta väl på att Eastgate hade bäst hand och sedan på om han hade en tvåa till odds. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosen Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Jag har för mig att han kallar det för power poker.. han spelar ju "by the book", synd att det inte var hans egen utan Hellmuths bara. Har svårt och se honom vinnande i Bobbys rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Doyle stekallin för eli ~100k Varför i helvete ger Eli doyle aktion på den? Ok och slaska med slaskarna, men att ge doyle pengar verkar lite dumt. Ingen annan hade gått på den. Ja, vad tror du själv? Tycker du Eli verkar vara en bra spelare? Han sitter ju och synar höjningar med typ J5 i varannan hand... Hade varit intressant att veta, men man får inte se vad Doyle slängde från första position i den där AA, 42off handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Tråkig att det går så jävla sämst för Daniel , han är för skön. Lider alltid lite extra när jag ser han förlora en pott. Barry och Doyle får dom gärna byta ut , all respekt åt Doyle eftersom han är en legend men hans spel är för jävla tråkigt att se på. Tycker inte ens han spelar bra. Verkar bli bra action i nästa avsnitt iallfall , zigmuundi verkar bjuda på action då iallfall. Detta avsnitt var bara att glömma , sjukt tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Tråkig att det går så jävla sämst för Daniel , han är för skön. Lider alltid lite extra när jag ser han förlora en pott. Barry och Doyle får dom gärna byta ut , all respekt åt Doyle eftersom han är en legend men hans spel är för jävla tråkigt att se på. Tycker inte ens han spelar bra. Verkar bli bra action i nästa avsnitt iallfall , zigmuundi verkar bjuda på action då iallfall. Detta avsnitt var bara att glömma , sjukt tråkigt. lol doyle spelar mkt bättre än t.e.x daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Vad var det för fel på detta avsnittet, va en massa humor hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 A+ avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Sen är benyamine så grym på att snacka in folk i potter. Gillar hans tablemanners som fan. Precis likadan som när han lirade på Klubben för 100år sedan strax efter Paris vinsten. (litet brag för man träffa honom innan han var stjärna) Benyamine är en av mina favoriter men till och med en station som jag hade foldat i den handen efter hans uppvisning. DN kan ju inte vika en hand dock... Barry fullkomligt mosade honom i steghanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Vad var det för fel på detta avsnittet, va en massa humor hela tiden +1 Helt klart det bästa avsnittet hittills! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Daniel spelade riktigt illa med både sina A8 händer. Speciellt den handen där han rakt av säger vad han har och ger upp handen på turn. Skön amatör misstag Eastgate gör när han bettar 32k in en 12k pott Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Hade varit intressant att veta, men man får inte se vad Doyle slängde från första position i den där AA, 42off handen. Hade han inte A9 om jag inte minns fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon2 Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 sista handen nar Daniel stackar av 200 bb mot Davids 4444 ar ju inte sa bra. Han ar sjukt langt bakom davids varde range. Anda han kan hoppas pa ar ngt random fargdrag. Barry spelar sjukt solidt och utnyttjar sin image bra. Gor ju aldrig ngt misstag i princip. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 satan vad DN spelar illa, lite trist att se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 sista handen nar Daniel stackar av 200 bb mot Davids 4444 ar ju inte sa bra. Han ar sjukt langt bakom davids varde range. Anda han kan hoppas pa ar ngt random fargdrag. Håller med, Benyamin rakt av säger till honom dont do anything stupid now haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poddna Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Har aldrig sett DN bete sig på det viset som han gör i potten mot Eli, när knekten kommer på turn. Tycker dom borde byta ut Doyle, han sitter ju bara och gnäller vid bordet. Nej släng in PA eller Phil Ivey och kör 500/1000$ blinds så blir programmet gudalikt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Har aldrig haft respekt för doyles spel av det jag sett men han har förtjänat min respekt senaste tvcashgamen jag sett honom på. Han verkar ta ganska välbalanserade linjer. Trodde han var en explodonk av hög rang. Och nej jag levlar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Jag hade mina farhågor inför det här avsnittet - kunde kvalitén hållas efter två superba öppningsavsnitt? Ja, det kunde den visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon2 Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 roligt nar gabe analyserar ocksa. Nar david cr daniel med 444. " det ar stor chans att david gor ett spel har med a5dd lr nanting" som ju aven leder mot daniels JJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 roligt nar gabe analyserar ocksa. Nar david cr daniel med 444. " det ar stor chans att david gor ett spel har med a5dd lr nanting" som ju aven leder mot daniels JJ. Han har ju inte alls koll på spelarna heller. Som när Illari checkar A8 mot Barrys JJ och Gabe tror att durrr skulle ha betat A8 som bluff på rivern där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Han har ju inte alls koll på spelarna heller. Som när Illari checkar A8 mot Barrys JJ och Gabe tror att durrr skulle ha betat A8 som bluff på rivern där. varför bettar Illari överhuvudtaget ens turn? Är jag fisk om jag hellre checkar ner den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Gillade avsnittet. Märks ganska tydligt att Daniel är lättiltad. Han spelar solitt o tight före 150k potten som han förlora till Greenstein, o efter det börjar han spela varje pott o överspela sina händer. Greenstein är otroligt jävla grym faktiskt. Verkar som det ska va en fin pott mellan honom o Durrr på g nästa avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts