animalplanet Postad 2 Mars , 2009 Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 Riktigt underhållande avsnitt. Durrrr som gjorde det hela. Hoppas Patric kommer in och slaskar mot han framöver. Dissa inte gabe, han gör bra ifrån sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kung Wilhelm Postad 2 Mars , 2009 Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 Tycker hela programmet känns lite sämre.. Kan ju vara tillfälligheter, eller att man väntat på detta så jävla länge.. Men lite besviken blev jag allt överlag. kan ju hända att man lagt förväntningarna så pass högt att då det äntligen visas så får man en krypande känsla som säger: var det allt? kan jämföras med ett barn som väntar på julafton... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 2 Mars , 2009 Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 gabe e kung, jag lyssnar inte på hans handanalyser, jag lyssnar på det han är bra på.. skämta... AJ benza vad han egentligen gör där har jag undrat över länge, tycker han mest bara flabbar till ibland då gabe har hållit låda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dafvor Postad 2 Mars , 2009 Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 Är där bara ett avsnitt ute än så länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 2 Mars , 2009 Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 känns som gamlingarna tappat sitt självförtroende och inte vågar snacka lika kaxigt som innan. tycker serien tappat sitt underhållningsvärde för hobbyspelare för att istället tillfredställa railtards och NVGtards. inte mig emot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon2 Postad 2 Mars , 2009 Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 gabe e kung, jag lyssnar inte på hans handanalyser, jag lyssnar på det han är bra på.. skämta... AJ benza vad han egentligen gör där har jag undrat över länge, tycker han mest bara flabbar till ibland då gabe har hållit låda Haha joo, snackar hela tiden om att Hoja for info "put in a small raise to where hes at" haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lemiux Postad 2 Mars , 2009 Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 är de om en vecka E02 kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 2 Mars , 2009 Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 Tror nog gamle Gabe slår de flesta på denna siten. Att kalla honom donk för att han rekommenderar att raisa med Kj på J87 är ju inte lika mkt donk som att att när någon säger att det är jättestandard att inte raisa där. Du får gärna förklara varför du vill spela en jättepott ur position 200bb djupt med KJ på JT7-brädan när fyra stycken har sett floppen. I övrigt är Gabe rätt underhållande tycker jag. Att han är bättre än de flesta på pf är dock ganska ointressant i sammanhanget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 2 Mars , 2009 Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 Att rejsa KJ är ganska mkt självmordspoker. Eastgates AK-fold mot linjen syn-syn-raise är väl ganska standard. Men jag vill se Ziiiggyyyy vakna till nu ffs. In med Antonius o Ivey, ut med Brunson och (tyvärr) Greenstein. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herveao Postad 2 Mars , 2009 Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 Att rejsa KJ är ganska mkt självmordspoker. QUOTE] Japp, fråga Tony G, han har skrivit en hel bok om ämnet. http://www.youtube.com/watch?v=rtE5Hx740Pc&feature=related Han hade för övrigt vart riktigt kul att se i gänget. Synd han inte lirar så högt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 2 Mars , 2009 Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 Att rejsa KJ är ganska mkt självmordspoker. QUOTE] Japp, fråga Tony G, han har skrivit en hel bok om ämnet. Han hade för övrigt vart riktigt kul att se i gänget. Synd han inte lirar så högt Mmm tror inte nån vid bordet hade haft nåra problem med att få fisken Tony G med i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 2 Mars , 2009 Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 Gabe är skön. Jag kan inte påminnna mig att jag sett speciellt många pokerprogram på teve där kommentatorerna INTE varit galet off i sina "analyser", så w/e. Man kan ju också tycka att det är bra att dom alltid är off... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 2 Mars , 2009 Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 Skulle man ha EV+ om man satt i poss på alla bra spelare vid bordet? Känns som det va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 2 Mars , 2009 Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 Att rejsa KJ är ganska mkt självmordspoker. QUOTE] Japp, fråga Tony G, han har skrivit en hel bok om ämnet. http://www.youtube.com/watch?v=rtE5Hx740Pc&feature=related Han hade för övrigt vart riktigt kul att se i gänget. Synd han inte lirar så högt Har för mig att han lirar så högt. Har han inte varit med i Aussie cashgamet? det är väl typ lika högt har jag för mig. Har sett i någon intervju att han berättade att han hade haft en +$2m session eller liknande också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 2 Mars , 2009 Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 känns som gamlingarna tappat sitt självförtroende och inte vågar snacka lika kaxigt som innan. tycker serien tappat sitt underhållningsvärde för hobbyspelare för att istället tillfredställa railtards och NVGtards. inte mig emot +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 2 Mars , 2009 Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 Iceman Monroe saknas imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 2 Mars , 2009 Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 Iceman Monroe saknas imo. De frågade, men han var för dyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 2 Mars , 2009 Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 De borde anställa Ken Lenaard som kommentator, bäst i den genren IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosen Postad 2 Mars , 2009 Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 Skoj att det har kommit igång igen. Man vill ju ha alla feta händer och sköna skämt på en gång, men det kommer väl under säsongen så man blir nöjd. Det verkar som de äldre hade förväntat sig unga, galna "fiskar" som inte kan spela live. Sen är de lite gnälliga och försöker med lite trix vilket gabe faktist hade koll på. En förhoppning om att de äldre åker på pisk bland oss åskådare tycker jag mig skönja. DN har väl läst sönder doyle i flera säsonger och måste tjäna mkt pengar på honom. Känns som Doyle saknar lite växlar även om han har min respekt såklart. Tycker Eastgate fick lite väl mkt skit för sin a-6 riversyn. Inte hundra på att jag hade degat 2k mot en 500 bet i 600 pott mot bra regs. (gjort siffrona till nl1k motsvarande). Däremot hade jag höjt alla vanliga värdebetar men dem var väl 4-5 preflop och Durr betar ganska hårt ur BB. Känns som det är få händer Durr har som man får ut det extra värdet på. Way ahead el (inte så ofta) way behind. Sen spelar allt runtomkring såklart stor roll. KJ checken förvåna mig mkt. Mot blindsen och slask Eli vill man inte ha en turn på den brädan då nästan alla kort är läskiga mot 3andra. Vem beställer första groggen till Illari? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 2 Mars , 2009 Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 Kul det skulle bli om Gabe bara satt o kommentera hur spelet skulle va som standard.. Han får gärna va off för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Att rejsa KJ är ganska mkt självmordspoker. Eastgates AK-fold mot linjen syn-syn-raise är väl ganska standard. Men jag vill se Ziiiggyyyy vakna till nu ffs. In med Antonius o Ivey, ut med Brunson och (tyvärr) Greenstein. Ut med brunson och greenstein är du helt från vettet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Ut med brunson och greenstein är du helt från vettet? inte så roliga o titta på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Klart Tony G spelar 400/800, dessutom ä han ingen fisk utan har flera växlar. KAn både folda o syna i tighta lägen. HAr nog sett mer TV poker ä någon annan och iaf jag tycker han är en av de bättre. Antonius ä en av de sämre, måste tjänat allt mot fulla donks en lördagskväll. Thats right I said it och det va banne mig dags att någon gjorde det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Klart Tony G spelar 400/800, dessutom ä han ingen fisk utan har flera växlar. KAn både folda o syna i tighta lägen. HAr nog sett mer TV poker ä någon annan och iaf jag tycker han är en av de bättre. Antonius ä en av de sämre, måste tjänat allt mot fulla donks en lördagskväll. Thats right I said it och det va banne mig dags att någon gjorde det! Så ju fler växlar man har desto bättre pokerspelare är man? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lemiux Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Så ju fler växlar man har desto bättre pokerspelare är man? Ivey har även TURBO Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts