Basen Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Gissar på att Meltzer kommer busta så småningom. Good guess doktorn. Fast det dröjde in i det sista. GG. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Late Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Sista handen summerar ju verkligen hur bra Durr springer. Sjukt att han alltid träffar något när han synar en sisådär 40BB pre med marginella händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Meltzer(?) är helt klart mer smal än vad han är bra på poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Meltzer är lika seriös med pokern som med hälsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohAAn1 Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Sjukt glad jag blev när jag såg highlights och insåg hur lite Antonio Esfandiari faktiskt har varit med i programmet. Han tog ju mest plats i resumen ändå men det var lugnt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Meltzer smälter som mjukglass i solsken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Ingen som kritiserat Negranue. Men jag tycker han har spelat rätt oinspererat den här säsongen. nej det är det ju absolut inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 meltzer ser lika frisk ut som han spelar. får ge durrr cred för att han gjorde säsongen sevärd. besviken på finnarna. komiskt hur dålig DN är. trist det är så få tjejer med, men dario är helt klart sötare än jennifer harman iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lemiux Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 trist det är så få tjejer med, men dario är helt klart sötare än jennifer harman iaf. Hade mkt hellre sett Jennifer än Dario iaf. Lite Milf stuk har hon väll iaf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Hade mkt hellre sett Jennifer än Dario iaf. Lite Milf stuk har hon väll iaf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 dario var kul att se, durrrr var kul att se, greenstein var kul att se,... resten... minns inte vilka som spelade mer.. jo... dom där två cpjobbiga jävlarna... phil laak bajsbombarn och antonio the magician,.. undrar varför han kallas så.. nä iofs, såna naturliga drag han verkar ha för unibrow så är det tamejfan fingertoppskänsla på att dem inte växer igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Om du var seriös och sen vill visa en bild på henne för att framhäva ditt budskap så måste jag säga att du gjorde ett dåligt jobb. På den där ser hon ju inte speciellt fräsch ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Det finns en hel tråd på 2+2 om det faktum att hon tydligen opererat brösten...Mkt udda diskussion. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skedvi Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Sen tycker jag många bara tittar på resultatet. Visst spelade Durr bra men han hade bra träffprocent med. Jag tyckte Romanisten spelade bra men han hade lite oflyt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Om du var seriös och sen vill visa en bild på henne för att framhäva ditt budskap så måste jag säga att du gjorde ett dåligt jobb. På den där ser hon ju inte speciellt fräsch ut... ■ QED Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Ingen som kritiserat Negranue. Men jag tycker han har spelat rätt oinspererat den här säsongen. Nyvaken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 ■ QED och detta betyder? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 och detta betyder? Nu ångrar du dig att du hoppade av skolan liiiite för tidigt va? Gymnasiet is the shit, google as well. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 ■ QED mm har insett mitt misstag. Nu ångrar du dig att du hoppade av skolan liiiite för tidigt va? Gymnasiet is the shit, google as well. Mm lika mycket som du ångrar att du inte tog den fula tjejen i baren last weekend. Om du var seriös och sen vill visa en bild på henne för att framhäva ditt budskap så måste jag säga att du gjorde ett dåligt jobb. På den där ser hon ju inte speciellt fräsch ut... Jag hade fel, jag är mongo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Mm lika mycket som du ångrar att du inte tog den fula tjejen i baren last weekend. Mm, hälsa din mamma att jag är hemskt ledsen för det inträffade, men någonstans måste jag ändå dra en gräns. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Ska sluta, flåt , är trött, gnatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Ska sluta, flåt , är trött, gnatt! Skönt att du lät det stå kvar iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Inte okej att slänga iväg en pungspark för att instavifta med vita flaggan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Mm, hälsa din mamma att jag är hemskt ledsen för det inträffade, men någonstans måste jag ändå dra en gräns. SADSADAS Du sa förlåt så jag ska inte va dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lemiux Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Om du var seriös och sen vill visa en bild på henne för att framhäva ditt budskap så måste jag säga att du gjorde ett dåligt jobb. På den där ser hon ju inte speciellt fräsch ut... +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts