Gå till innehåll

Poker-SM vinst plats


Klintuz

Recommended Posts

Det är fullkomligt omöjligt att veta vems felet var innan man får reda på vad de har mailat till varandra och hur prispaketet såg ut.

 

OP's post lämnar mycket att önska när det gäller information.

 

I vinsten ingick flyg dit och hem, buy in och hotell.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt :)....

 

För övrigt om allt stämmer tycker jag op definitivt skall nämna siten till namn. Stämmer op's berättelse är det riktigt uselt av siten det gäller och jag är väldigt nyfiken på en förklaring från berörd site.

 

Både jag och min kompis skulle också vilja ha en förklaring varför dom inte hörde av sig till honom när han skickade mail till dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag googlade så hittade jag detta om freerollen som han spelade:

 

Du kan vinna:

1 garanterade paket till Poker SM i Tallinn. Paketet inkluderar flyg, hotell och inköp till Texas Holdem-SM.

Det är en vanlig formulering. Det innebär fortfarande inte att sajten fixar biljetten. Det kan likaväl innebära att de sätter över pengar itll kontot så får du ordna resten själv.

 

Men hursom så är det klart att informationsflödet ska funka mellan parterna.

 

Men, som jag sa tidigare, det är omöjligt att reda ut "vems felet var" utan att ha tillgång till de mail som din polare och pokersajten har skrivit till varandra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag googlade så hittade jag detta om freerollen som han spelade:

 

Du kan vinna:

1 garanterade paket till Poker SM i Tallinn. Paketet inkluderar flyg, hotell och inköp till Texas Holdem-SM.

 

Kan väl bara vara PokerTime som åsyftas. Efter att ha googlat på ovanstående text och fått 1 hel träff. Förstår din kompis dilemma, men som sagts här tidigare så går det ju exempelvis färjor dagligen till Tallinn, så några problem att ta sig dit torde det ju inte vara i vilket fall som helst. Finns bara viljan och lite mer jävlaranamma så fixar sig det mesta. Att skicka några mail och sedan vänta förgäves på svar känns, tyvärr, rätt vekt. Det finns t ex helpdesk-telefonnummer och varför inte slå en pling dit?

 

Givetvis är ju PokerTimes (om det nu är dom) agerande fullständigt förkastligt och ett svar därifrån i frågan vore intressant att se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...