Partyjack Postad 23 April , 2008 Rapport Postad 23 April , 2008 Blev precis utkastad från SvS mitt under pågående grind, det roliga var att allting avbröts - klienten stängdes ner och allt annat också, förrutom det bord där jag var aktiv i en hand.. där kunde jag fortsätta spela som vanligt. Valde dock att avbryta och försöka logga in igen, men det går icke. Nån annan som har blivit utkastad? Citera
wheaten Postad 23 April , 2008 Rapport Postad 23 April , 2008 Samma här, bröts mitt i en hand...sedan lögn att kunna logga in igen.. Fan jag som nästan hämtat upp hela tappet från morgonen:evil: Citera
jafar Postad 23 April , 2008 Rapport Postad 23 April , 2008 Finns turneringar schemalagda 11.30. Borde de inte sagt till om det var schemalagt? Verkar ju som det stängdes prick 11.00 Citera
cab Postad 23 April , 2008 Rapport Postad 23 April , 2008 Samma för mig, lika bra innan jag tiltade sönder Citera
Partyjack Postad 23 April , 2008 Författare Rapport Postad 23 April , 2008 Finns turneringar schemalagda 11.30. Borde de inte sagt till om det var schemalagt? Verkar ju som det stängdes prick 11.00 Skulle det vara ett schemalagt avbrott så skulle det väl stå antingen i klienten eller på hemsidan? De brukar väl också göra sina uppdateringar på nattetid? CPTILT! Citera
jafar Postad 23 April , 2008 Rapport Postad 23 April , 2008 Skulle det vara ett schemalagt avbrott så skulle det väl stå antingen i klienten eller på hemsidan? De brukar väl också göra sina uppdateringar på nattetid? CPTILT! Ja det är ju det jag säger DONKEY! Citera
33sunshine Postad 23 April , 2008 Rapport Postad 23 April , 2008 Jag vill grinda NJIUUU. upp me sidan fan! Citera
skedvi Postad 23 April , 2008 Rapport Postad 23 April , 2008 Aktuell driftinformation för Svenska Spels Poker Just nu så är det en driftstörning på pokerklienten. Vi jobbar för att lösa detta så snart som möjligt. Citera
byxlugg Postad 23 April , 2008 Rapport Postad 23 April , 2008 Jag vill grinda NJIUUU. upp me sidan fan! Gå ut och lek med de andra småbarnen istället, de öppnar tidigast 16 enligt kundtjänst. http://tv4vadret.se/#/lan.vastmanland/orter.vaesteraas Citera
JELLJUN Postad 23 April , 2008 Rapport Postad 23 April , 2008 Det är väl standard att det är driftstörning på Svenska Spel, den enda störningen Svenska Spel har just nu är väl Margaretha Winberg Citera
brolija Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Så är det någon som känner igen det här med att det hänger sig i 5-10 sekunder, och i 4 av 5 fall så kommer man tillbaka som sit out? Men att bordet annars stängs ner och klienter återupptar uppkopplingen? Började igår och fortsätter så förbannat.. Citera
papiPope Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Så är det någon som känner igen det här med att det hänger sig i 5-10 sekunder, och i 4 av 5 fall så kommer man tillbaka som sit out? Men att bordet annars stängs ner och klienter återupptar uppkopplingen? Började igår och fortsätter så förbannat.. Så är det för mig, ganska länge har det hållit på. Vet inte om det beror på svsklienten eller på min sega dator, för det är seeeeg just nu. Citera
Snusarn Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Suck... kul när avg är typ 10bb. Citera
McFishy Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Faaaaaaan så jävla dåliga ni är svs!!!!!!! Är ni idioter? Har stängt en gång i veckan för underhåll å ändå fungerar allt som skit! Fan torskat mellan 40-100k sista veckan jiapfjvorvooVMVM'ovolmolvlomv'OM4390V0+JVVVVVVVVÅPOMKV Citera
tobbelitoo Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 sjukt illá, stängt igår för updates och idag kraschar det bara så där Citera
Recommended Posts