Bagarn34 Postad 21 April , 2008 Rapport Postad 21 April , 2008 Saknade en tråd om spelarna på fullring, Ongame. Jag har inte spelat så länge på siten men här är lite av mina tankar om antagonisterna vid borden. Karin7: Släpper inte ifrån sig mkt, dåligt värde. Alice82: Samma som ovan, TAG Gorasvengo: Rakt fram pang bom, dessutom ganska svårspelad, svårbluffad -vilket också leder till bra värde när man träffar. Faldy: Gråter på toaletten, grymt tight, ödsla inte mkt pengar om han hänger på. Ketcher18: Lurig, lockbetar flitigt, Tjuvar med 1 bet och lägger av sedan Pullapeppe: slow, grymt dålig på att ta betalt med bra händer Ki55O: Bättre än Pulla på att ta betalt också riktigt slow, vill att du ska beta bort dig. Sirmuckalot: Riktigt mkt fantasi och bra värde Agentsju: lite upp och ner här, olika spelare på kontot? Från helvild till hyfsad. Seså fyll på du också! //T Citera
1891 Postad 21 April , 2008 Rapport Postad 21 April , 2008 Saknade en tråd om spelarna på fullring, Ongame. Jag har inte spelat så länge på siten men här är lite av mina tankar om antagonisterna vid borden. Karin7: Släpper inte ifrån sig mkt, dåligt värde. Alice82: Samma som ovan, TAG Gorasvengo: Rakt fram pang bom, dessutom ganska svårspelad, svårbluffad -vilket också leder till bra värde när man träffar. Faldy: Gråter på toaletten, grymt tight, ödsla inte mkt pengar om han hänger på. Ketcher18: Lurig, lockbetar flitigt, Tjuvar med 1 bet och lägger av sedan Pullapeppe: slow, grymt dålig på att ta betalt med bra händer Ki55O: Bättre än Pulla på att ta betalt också riktigt slow, vill att du ska beta bort dig. Sirmuckalot: Riktigt mkt fantasi och bra värde Agentsju: lite upp och ner här, olika spelare på kontot? Från helvild till hyfsad. Seså fyll på du också! //T Lägg ut ditt nick, så ska jag ge min note på dig! Citera
KristenKnarkare Postad 21 April , 2008 Rapport Postad 21 April , 2008 Lägg ut ditt nick, så ska jag ge min note på dig! Varför dryga dig? Bara vetskapen om att du spelar fullring, gör att det inte är legitimt att trolla/dryga sig. Testa på poker, imo! Citera
1891 Postad 21 April , 2008 Rapport Postad 21 April , 2008 Varför dryga dig? Bara vetskapen om att du spelar fullring, gör att det inte är legitimt att trolla/dryga sig. Testa på poker, imo! Bara vetskapen vilka pengar jag gör varje månad gör att jag inte bryr mig särskilt mycket att det anses häftigare att spela SH!!! :lol: Det var faktiskt inget drygt inlägg, tänkte bara lägga ut min note på honom och sedan låta han lägga ut sin note på mitt nick! Citera
Bagarn34 Postad 21 April , 2008 Författare Rapport Postad 21 April , 2008 Vänligen håll er till syftet med tråden. Citera
Recommended Posts