Gå till innehåll

DON TURBO om ONGAME


EmWi

Recommended Posts

  • Svars 515
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Goddag igen!

 

Har haft ganska tunga månader bakom mig. Har kämpat som fan med spelet sedan D kritiserade mig här tidigare.

 

Har överlevt ekonomiskt varje månad iaf och kunnat ta ut ca 15.000 varje månad.

 

Mitt kämpande har dock gett resultat och september har gått bra. Har tagit ut 20.000 den här månaden och mer behövs inte.

 

Kommer bli lite mer i spelpengar dock för det finns 10 dagar kvar att spela på.

 

 

 

 

Har bytt till Heypoker och spelar under annat nick numera.

 

Förutom detta har jag börjat lira lite NL i en annan dagbok. Men inte så värst mycket, därför inga större uppdateringar. Kommer spela mer då jag har den rullen färdig. Avsätter lite för den varje vecka. Då jag har $2000 kommer jag börja med NL100.

 

 

Kommer behöva köpa en ny dator också. Skall se om jag hittar någon laptop/notebook med 1680x1050 som inte kostar mer än 10 loppor..

Skall sätta som mål att kunna köpa den innan jul. Drog in en ny katt också för 7000 .. Så datorn får vänta lite..

 

 

Får tacka D

För utskällningarna som gjort mig till en mer vinnande spelare. Även om du är lite väl aggro i chatten ibland :)

 

Ordnad Ekonomi

Har fixat till min ekonomi en hel del nu på sistonde så det kommer blir mer klättring i nivåer då jag känner mig mer stabil som spelare också. Kör redan lite $30 och skall upp till $50 så snart jag har dragit in $1300 till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är underbart att ha arbetat me spelet i 2 månader. Känna att man sakta blir stabilare & även då det går neråt och trögt kunna hålla fokus och den mentala biten i shack.

 

När man sedan som just nu kommer in i en uppsving så är det tamejsjutton som att få oralsex!

 

Att veta att det inte enbart är tur utan även frukten av styrka. Det visar sig dessutom i att jag kommer etta så mycket oftare nu än i de vanliga uppsvings man haft.

 

Har varje månad tagit ut allt utom $1000 dollar. Och senaste uttaget var för dagar sedan. Tar nämligen ut den 20e, betalar alla skulder och sätter in resten på sparande. Skall ändra detta lite snart dock. Sedan i förrgår har ag svängt upp 660 dollar och lirar lite 2x20, 2x30 per set. Snart blir det 3x3.

 

Har ändrat så att jag tar ut bonus efter 6000p nu. Dvs, $750 åt gången. Skall försöka spela klart en per 7 dagar. Börjar idag på en ny.

 

Br: $1659

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nere 600 idag. Har alltid en sådan här dag per månad. Hatar dem!

 

Pushen kanske kan väntas med men hur fan finner man den här synen?

 

Seat 3: HERO ($1,485 in chips)

Seat 4: PeterPan87x ($1,360 in chips)

Seat 5: japi74 ($1,780 in chips)

Seat 9: volcan78 ($2,875 in chips)

ANTES/BLINDS

japi74 posts small blind ($75), volcan78 posts big blind ($150).

 

PRE-FLOP

HERO bets $1,485 and is all-in, PeterPan87x folds, japi74 calls $1,410, volcan78 folds.

 

FLOP [board cards: Jack of Hearts,Queen of Clubs,King of Clubs ]

 

 

TURN [board cards: Jack of Hearts,Queen of Clubs,King of Clubs,3 of Diamonds ]

 

 

RIVER [board cards: Jack of Hearts,Queen of Clubs,King of Clubs,3 of Diamonds,7 of Diamonds ]

 

 

SHOWDOWN

HERO shows [ 3 of Spades,Ace of Spades ]

japi74 shows [ Queen of Diamonds,10 of Diamonds ]

japi74 wins $3,120.

SUMMARY

Dealer: PeterPan87x

Pot: $3,120

HERO , loses $1,485

PeterPan87x, loses $0

japi74, bets $1,485, collects $3,120, net $1,635

volcan78, loses $150

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, har egentligen inget sparkonto för pokern. Inte heller pengar löst. Utan skulle jag gula måste jag sälja aktier, fonder eller göra uttag från mitt varddagliga sparkonto.

 

Har levt på pokern mer eller mindre nu i 3 år. Varit lite illa ute någon gång rullemässigt men det har löst sig.

 

Har ett arbete jag kan gå till då jag orkar eller behöver mer pengar. Alternativt gör jag någon hemsida eller importerar o säljer nån cool produkt via tradera:)

 

Det är dock inte så att jag står på gatan om jag tappar 1000 dollar.

 

Men tanken nu i höst är iofs att jag skall skapa en större onlinerulle och börja spela iaf 100 dollars sng och NL100 innan jul.

 

Var ju på väg nu innan jag spelade som en kotte idag. Får väl jobba igen. Hoppas jag kan ha 2-3000 i rulle innan oktober slut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brukar normalt sluta spela då det inte funkar. Men igår fortsatte jag lite väl länge vilket gjorde att jag tappade 50 inköp som mest. Plockade tillbaka lite och stannade på $849. Straffar mig själv idag genom att bara spela set av 2 tills jag når $1000.

 

Br$ 850

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...