Gå till innehåll

DON TURBO om ONGAME


EmWi

Recommended Posts

  • Svars 515
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Klar 13.16

 

 

Går snabbt.. men fy fan va dålig det gick. Ger det ett set till. Går det lika sjukt nu så blir det inte turbos iaf!

 

Funderar dessutom på att byta nätverk till stars,ipoker eller cake.. cake vore perfa om det bara e spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar just nu bara 4 per set.

Då jag spelar regs så blir det typ så många som jag får upp till runjt 20 st.. Men på ongamme får du vara glad om du får upp 10 st numera...

 

Vanliga sngs blir upp mot 30st..

 

Spelar vanligen 20-50 nivån. men just nu är det 10 för jag har inte lirat turbos dons på ongame innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett set av 4 tar ca 30 min. Det betyder att en don tar ca 20-25 min.

Det betyder att man kan ta 2 set i timmen med eller mer med conts.

 

säg att jag hinner med 9 per set då man spelar turbos i början. det ger 45p/30m=90p/h. Lirar man 5h om dagen blir det 450-500 p per dag...Segt fan.

 

Vill upp i nivå:) 50 dollar turbos hade varit fint.. Hmmm.. Men får kanske nöja mig med detta i början nu tills rullen e byggd.. HIT MED SKATTEN FAN!

 

Vill börja med NL också.. ska fan köpa stox medlemskap.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BR$690

 

Hmm Sista settet klart 15.11... 8 st.

 

Gillar inte riktigt don turbos trots att det går ok... Anledningen är väl det att man intge kan vinna några pengar då man spelar det på ongame med deras rake.. man måste isf se till rb....

 

sKALL CHANSA MED ETT SET VANLIGA SNGS IST..

 

Fitt caps lock.. orka radera licksom.. Spelar btw på en netbook pc.. aspire one därför jag stavar som en idiot.

 

Kör ett set med vanliga 10 dollars sng reg struktur nu.. Nöjer mig med typ 17st..

 

 

Br$492

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...