KenHag Postad 12 April , 2008 Rapport Postad 12 April , 2008 New software at the i4poker - Boss Media platformWe are happy to announce, that there has been several significant improvements on the i4poker - Boss Media platform. Miniview feature has been added and a few more things has been changed: * The Miniview Feature - now you can open the table in miniview window, which makes multitabling easy * Personalized Tournament Lists - listed tournament is highlighted in bold if you have either registered for it, are currently participating in it, or have competed in it * More Detailed Tournament Info - the tournament Info area has been enlarged so you can see more detailed, scrollable information about each tournament * Table Menu Modifications - the menu from a table is now a vertically expanding list that replaces the former tabs * Pop-up dialogues - each menu button can be clicked to open a moveable pop-up dialog, which can be also minimized * PLAYERS pop-up dialogue - now the player can take all notes and/ or mute chat messages in one pop-up window Bara att hoppas att dom andra följer efter,framförallt SvenskaSpel då. Citera
Fraiser Postad 12 April , 2008 Rapport Postad 12 April , 2008 med tanke på att det är samma plattform och de annars har samma funktioner, så lär nog så bli fallet. Citera
legendar Postad 12 April , 2008 Rapport Postad 12 April , 2008 När skulle den här uppdateringen komma? Citera
Deader Postad 12 April , 2008 Rapport Postad 12 April , 2008 Den där menyn stör mej något enormt. Fattar inte varför dom var tvungen att ändra. Notes och cashier har blivit jobbigare att komma åt vilket förstör mitt liv. Miniview är helt okej Citera
KenHag Postad 12 April , 2008 Författare Rapport Postad 12 April , 2008 Den är redan igång,åtminstonde på Paradise Poker. Citera
Whoosa Postad 12 April , 2008 Rapport Postad 12 April , 2008 Den där menyn stör mej något enormt. Fattar inte varför dom var tvungen att ändra. Notes och cashier har blivit jobbigare att komma åt vilket förstör mitt liv.Miniview är helt okej Instämmer helt.. Citera
KenHag Postad 12 April , 2008 Författare Rapport Postad 12 April , 2008 Är väl kanske som med det mesta som är nytt,en vanesak bara. Citera
legendar Postad 12 April , 2008 Rapport Postad 12 April , 2008 Den är redan igång,åtminstonde på Paradise Poker. Tänkte på SvS Citera
KenHag Postad 12 April , 2008 Författare Rapport Postad 12 April , 2008 Tänkte på SvS Inte en susning om det du Citera
mr-flow Postad 12 April , 2008 Rapport Postad 12 April , 2008 JÄTTEJOBBIG update imo Som du är mot andra mao? Citera
KingCosmoKramer Postad 12 April , 2008 Rapport Postad 12 April , 2008 Som du är mot andra mao? Jag är cool Citera
ampixo Postad 12 April , 2008 Rapport Postad 12 April , 2008 Sämsta miniviewen jag provat på något nätverk tyvärr Citera
Recommended Posts