el_kryddo Postad 29 April , 2008 Författare Rapport Postad 29 April , 2008 Kändes som jag var rätt ute när jag döpte om den här tråden. Har också ett månadsmål som behöver putsas upp lite... Har varit lite för många gånger på sistone nu Ongame. Citera
Mattema Postad 29 April , 2008 Rapport Postad 29 April , 2008 Vad har de för policy vid avbrytna turrar. Ersätter de folk? Bör jag kontakta suporten? Nån som har erfarenhet. (Spelar just nu på Bestpoker) -M Citera
Peter76 Postad 29 April , 2008 Rapport Postad 29 April , 2008 Spelar med på Bestpoker och hade 4 st 50$ sng på gång, enligt live chatten fick jag endast svar att ongame har tekniska problem. skall man vänta. har hänt förrut att turneringrna fortsatt när ongame kommit igång igen. men har tagit länge nu. Citera
omgbanana Postad 29 April , 2008 Rapport Postad 29 April , 2008 Fan att det ska vara nere nu! Inte många fiskar som kommer tillbaka till borden nu när det är soligt ute, de går snarare ut och dricker öl på en uteservering. Tänker inte alls på snubben som var med i lyxfällan förrförra gången (ja, jag vet han spelar på SVS men faktum kvarstår). Citera
kraclob Postad 29 April , 2008 Rapport Postad 29 April , 2008 Humor att det är slutspurt i minst 2 rake race idag också Citera
Mattema Postad 29 April , 2008 Rapport Postad 29 April , 2008 Oki, verkar som att de ersätter förlusten automatiskt. Bara vänta o se då.... Citera
Rebonius Postad 29 April , 2008 Rapport Postad 29 April , 2008 Är det bara för mig som det gåra att logga in men MTTsen är antingen låsta eller annonserade även fast det står att många startar inom en minut? Citera
Callan Postad 29 April , 2008 Rapport Postad 29 April , 2008 Är det bara för mig som det gåra att logga in men MTTsen är antingen låsta eller annonserade även fast det står att många startar inom en minut? Nej, samma för mig, fast jag får upp en webbläsarruta med tourneyinfon. Någon som vet om det är lugnt att SNG:a? Citera
Rosen86 Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 nere som vanligt eller är det bara jag som har problem? Citera
mrbister Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 fetnere för mig med, kommer endast till prepatchern, sen säger det stopp. Citera
SouthEast Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Dom har väl planerad service på s(k)iten/nätvetket idag om jag inte missminner mig. Citera
robster80 Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Har varit nere hela morgonen. Uppdatering av Ongame programvaran och det kommer ta några timmar till enligt Nextpoker supporten. Citera
Carloskar Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Nere för fler än mig? Vad händer med pengarna i en spräckt sitngobubbla? Citera
RoopzY Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Var Hu i en SnG och bra med i 10.000$ gtd. Då lägger helvetet ner! Blir så förbannad. Citera
TobbeZZ Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 sitter i min $50 satelit i avgörandet , lackar på detta!! låg så bra till Citera
strater Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 aargh, träffar toppar i limppott och JTs på bb, tiiiiilt Citera
RoopzY Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Vad händer nu? Har själv inte råkat ut för detta tidigare. Nån mer rutinerad som vet vad som kommer hända med turneringar och sådant? Hur länge kan avbrottet hålla på? Citera
sandsater Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Det lustiga är att Prima verkar också ha gått ner... sammanträffande? Citera
strater Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 hmm, nätverket i sig är inte nere? endast för oss svenskar?? Citera
TobbeZZ Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 ne funkar för vissa , det funkar för en kompis till mig , mkt underligt Citera
Recommended Posts