fredde_83 Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Ett tämligen underhållande SPEL Det gäller helt enkelt att få in bollen i mål (helst på "helvolley"). Missa inte att spela som Defoe Citera
garpen Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Någon som tar 29.000p? Edit: Dickov är inte heller så stor Citera
fredde_83 Postad 3 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2005 Någon som tar 29.000p? Edit: Dickov är inte heller så stor Ja, har faktiskt fått ihop 95.100p =) Ja, det stämmer att det var två små... Sen var det en rackare (minns ej vem) som var lika lång som målet är brett Citera
fredde_83 Postad 3 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2005 Southamptons Peter Crouch månne? Stämmer bra det Kubo. Tur att du håller koll Citera
Gialloblu Postad 5 Mars , 2005 Rapport Postad 5 Mars , 2005 Skit spel! Southamptons Peter Crouch månne? Inte allt för längesen denna spelare spelade Div 2 fotboll i Sverige i Umeå laget IFK Holmsund. Fast det visste du väl redan Kubo? Citera
Von oben Postad 5 Mars , 2005 Rapport Postad 5 Mars , 2005 Jag har funderat angående Crouch.Skulle inte han vara perfekt för att fylla upp en avbytarplats i Englands trupp i kommande mästerskap? Han är ju avbytaren personifierad i dessa sammanhang.Det enda han har är längd och huvudspel-med det har han sannerligen. Perfekt att byta in med 15 minuter kvar,nästan oavsett om man leder eller framförallt ligger under-eller spelar OT. Crouch till VM! Citera
Papa Kubo Postad 5 Mars , 2005 Rapport Postad 5 Mars , 2005 Inte allt för längesen denna spelare spelade Div 2 fotboll i Sverige i Umeå laget IFK Holmsund. Fast det visste du väl redan Kubo? Va? EDIT: Kollade upp det och du hade nästan rätt. Det var Hässleholm, inte Holmsund. Citera
Gialloblu Postad 5 Mars , 2005 Rapport Postad 5 Mars , 2005 Inte allt för längesen denna spelare spelade Div 2 fotboll i Sverige i Umeå laget IFK Holmsund. Fast det visste du väl redan Kubo? Va? EDIT: Kollade upp det och du hade nästan rätt. Det var Hässleholm, inte Holmsund. Sorry, givetvis har du rätt att det ska vara IFK Hässleholm som Crouch var utlånad till säsongen 2000 och inte IFK Holmsund. Citera
dominator Postad 5 Mars , 2005 Rapport Postad 5 Mars , 2005 Fyfan vilken jävla skitspel!! är det meningen att man ska träffa bollen elr?!??! Citera
raol Postad 5 Mars , 2005 Rapport Postad 5 Mars , 2005 Haha, vilka löjliga high scores! 60271050 poäng!! Folk som sitter med nå jävla automatiskt program. Edit: Klarade 42450 efter att fått ytterligare 10000 på straffsparken. Citera
dominator Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Nu har jag försökt säkert 10 gånger utan att ha lyckats träffa bollhelvetet!!! Skitspel! Citera
Swede Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 nja, man har ju 15 bollar... satter man bollen i mal sa har man fortfarande 15 bollar kvar. Jag har fatt 98 000 Citera
raol Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 nja, man har ju 15 bollar... satter man bollen i mal sa har man fortfarande 15 bollar kvar. Jag har fatt 98 000 Jo det vet jag men jag tror ändå inte att nån som lirar för hand pallar att göra 8000+ mål och bara missa 15. Citera
Swede Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 du underskattar datanordarnas brist pa battre saker att gora. Lita p amig, inom snar framtid far vi se QoS namn pa listan Citera
Papa Kubo Postad 2 Maj , 2005 Rapport Postad 2 Maj , 2005 Jag har funderat angående Crouch.Skulle inte han vara perfekt för att fylla upp en avbytarplats i Englands trupp i kommande mästerskap?Han är ju avbytaren personifierad i dessa sammanhang.Det enda han har är längd och huvudspel-med det har han sannerligen. Perfekt att byta in med 15 minuter kvar,nästan oavsett om man leder eller framförallt ligger under-eller spelar OT. Crouch till VM! Det här var kul: Southampton manager Harry Redknapp believes Peter Crouch would add an extra dimension to Sven-Goran Eriksson's attacking options. The 6ft 7in striker scored his 15th goal of the season in the 4-3 victory over Norwich on Saturday, which boosted the Saints' hopes of staying up after they climbed off the bottom of the Premiership and out of the relegation zone. "Crouch is a terrific player, and for me, I would have him in the England squad, because he is different," said Redknapp, who sold the forward to Villa for £5m in one of his first acts as manager at Fratton Park in April 2002. "He would be a great sub, someone to have on your bench. "There are going to be games where you can't break the opposition down, you can't play through them with the likes of [Wayne] Rooney and [Michael] Owen. "Then suddenly with quarter-of-an-hour to go, you might be able to bring on a guy of 6ft 7in, and hit a few balls in that box - he gives you such a different option. Citera
HeadLess- Postad 2 Maj , 2005 Rapport Postad 2 Maj , 2005 45.5k efter ett bra tag=) det här var ju riktigt skoj;> edit: 70k nu;> Citera
HeadLess- Postad 2 Maj , 2005 Rapport Postad 2 Maj , 2005 158K, någon som slår? DÖ! vart ju överlycklig över mina 90k:/ Citera
Recommended Posts