Lisa87 Postad 8 April , 2008 Rapport Postad 8 April , 2008 Jag har en fråga till er som spelar mycket på full tilt (eller representant/folk som vet mycket) När man samlat på sig 500+ full tilt poäng under 1 dygn så får man 2 stycken extramedaljer (om man har valt medaljer i Ironman-tävlingen).. Jag tänkte kolla om det finns några fler "bonusar"? T.ex. "tjäna in 1000 poäng/dygn och få 5 medaljer" eller liknande? Hittade inget om detta på hemsidan så jag frågar folket här. Tacksam för svar Citera
Full Tilt Support Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 Hej Lisa87; Visst finns det ytterligare bonus nivåer! 1000 p = 3 medaljer 1500 p = 5 medaljer 2000 p = 10 medaljer Sedan ytterligare 10 medaljer per steg om 1000 poäng. Du kan läsa mer på vår hemsida (på engelska): http://www.fulltiltpoker.com/promotions/ironman#iron-man-plus Hoppas att detta var ungefär vad du letade efter. Med vänlig hälsning, Full Tilt Support Citera
Lisa87 Postad 11 April , 2008 Författare Rapport Postad 11 April , 2008 Yes. Tack för svaret. EDIT: Jag har tittat sidan förut men det står ingenting om (vad jag ser) dessa bonusmedaljer som fås vid 500poäng/dag Citera
Recommended Posts