Gå till innehåll

Valencia botarna borta?


cG_

Recommended Posts

Detta är ju ett bra test på om de var bottar eller människor, det tar väl ett tag att programmera om botten att känna av nya borden?

 

de är inte botar. de är människor som spelar enligt ett givet system. verkar vara ett rätt trevligt gäng, synd bara att de förstör för fiskar och hajar de möter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

de är inte botar. de är människor som spelar enligt ett givet system. verkar vara ett rätt trevligt gäng, synd bara att de förstör för fiskar och hajar de möter.

 

Dock lär dom ha någon form av hjälpfunktion då dom typ blir autositout, tar exakta sekunder på sig att agera ibland osv.

 

De brukar mest sitta på nl1k och 2k. ibland lite lägre också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dock lär dom ha någon form av hjälpfunktion då dom typ blir autositout, tar exakta sekunder på sig att agera ibland osv.

 

De brukar mest sitta på nl1k och 2k. ibland lite lägre också.

 

det var ju lite av den anledningen jag fick för mig att de botar. men tror jag lurade mig själv.

 

sir_donald kör mycket på prima, det var för övrigt han som skrev systemet. han är en duktig limitspelare. de andra kör mest 600-1000. spelar inte själv på stars men har hört att de krö mycket där. blir ju lite lättare för dem att table-selecta där. 1h hinner gå innan de gått dubblat på alla borden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cliffnotes bitte!

 

-8st spelare från valancia spelar helt identiskt på nl400->nl2k@prima

-köper in för 10bb, shovear, tar sitout när de har >15bb, byter bord

-jag tyckte de colludade eftersom de aldrig spelade allin mot varandra och anmälde dem, inget hände

-jag blev grinig och börja jaga dem, sätta mig på samma bord som den och minraisa deras blinds etc

-jag tycker mig hitta en timingtell i hur de tar sitout om antalet spelare går från 4->5 och drar slutsatsen att de är botar

-jag skrev en lång jävla doktorsavhandling till prima där jag anklagade dem för att vara botar

-inget händer på några veckor

-jag postar min rapport på 2+2 och pokerforum

-några av screennamesen träder fram och anklagelserna haglar åt alla håll

-en jävla massa tjöt

-det visar sig att de var människor som spelade enligt ett system som utarbetats av sir_donald

-jag ber om ursäkt och erbjuder dem $100 i pizzapengar för min felaktiga anklagelse, de pm:ar mig inte om pizzapengarna

-prima höjer minbuying till 20bb

-de börjar köpa in för 30bb och shovear inte längre first in

-de byter nätverk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...