gdaily Postad 12 November , 2008 Författare Rapport Postad 12 November , 2008 Jag ser ligan klart och tydligt (Edit: Den ligger inte under någon Leauges i lagpokercommunityn för det är ju en pokerforumliga) edit igen: Jo jag ser den visst under den knappen, ID 2) Citera
High5ActionSupport Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 Dessutom har ni nog glömt bort "time stamp:en" i chat room.Tack för påpekandet, det ska vi fixa Citera
KillerBoo1 Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 Jag ser ligan klart och tydligt (Edit: Den ligger inte under någon Leauges i lagpokercommunityn för det är ju en pokerforumliga) edit igen: Jo jag ser den visst under den knappen, ID 2) Hmmm, ja nu ja. Så såg det inte alls ut inatt när jag kollade. Och nä, jag menade inte i Communityn, utan under Leagues-knappen Fast... klienten ser fortfarande ut som nåt missfoster Fråga: Kan man spela söndagens turre genom Tellpokers klient? För jag AVSKYR verkligen utseendet nu, det får mig att må illa. Och, nä... jag överdriver inte bara f att ha nåt att gnälla på. Har alltid älskat TAP, både konceptet och klienten, men nu hoppar jag nog vidare spel Citera
gdaily Postad 16 November , 2008 Författare Rapport Postad 16 November , 2008 Fråga: Kan man spela söndagens turre genom Tellpokers klient? För jag AVSKYR verkligen utseendet nu, det får mig att må illa. Och, nä... jag överdriver inte bara f att ha nåt att gnälla på. Har alltid älskat TAP, både konceptet och klienten, men nu hoppar jag nog vidare spel Nix, går inte att byta klient mitt i en liga. Citera
Ängeln17 Postad 16 November , 2008 Rapport Postad 16 November , 2008 Måste bara säga att nya layouten är fantastiskt skön för ögona. Kanske lite murrig men mycket vilsam för trötta pokerögon och dessutom fraträder ju lagavatarerna mycket bättre än tidigare. Bra jobbat. Citera
High5ActionSupport Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 Tack, Vi har lagt upp några tvåmannalagstävlingar på söndagar. Någon som har idéer på andra tävlingar? Vi vill väldigt gärna att ni ska spela lagpoker som ni säkert förstår, så om ni har idéer så har vi säkert lösningen! Vad vill ni leka? Citera
JGrande Postad 28 December , 2008 Rapport Postad 28 December , 2008 Någon fler som har problem med att komma in på H5As sida? Den är nere för mig och kommer inte åt cashier Citera
gdaily Postad 28 December , 2008 Författare Rapport Postad 28 December , 2008 Jag kommer in på klienten men inte på sajten Citera
JGrande Postad 28 December , 2008 Rapport Postad 28 December , 2008 Jag kommer in på klienten men inte på sajten Samma för mig, men har alla pengar i cashier och det går ju inte att flytta pengar imellan sidorna om man inte kommer åt hemsidan Citera
OsantVassSpelare Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Hur funkar "1000% upp till 5000 euro" bonusen, dvs kod "PSEH5A"? Den låter intressant. Citera
H5Koffe Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Hur funkar "1000% upp till 5000 euro" bonusen, dvs kod "PSEH5A"? Den låter intressant. Efter din insättning så har du 30 dagar på dig att tjäna 1000% på din insättning. För varje 10VIP du tjänar belönas du med €1. Om du till exempel sätter in €100 så krävs det att du tjänar in 10 000 VIP för att få ut den maximala utbetalningen på €1000. Det maximala beloppet för denna bonus är €5 000 och för att ha möjlighet att tjäna in beloppet så krävs det en insättning på minst €500. Mvh, Kalle Citera
Caroline87 Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Efter din insättning så har du 30 dagar på dig att tjäna 1000% på din insättning. För varje 10VIP du tjänar belönas du med €1. Om du till exempel sätter in €100 så krävs det att du tjänar in 10 000 VIP för att få ut den maximala utbetalningen på €1000. Det maximala beloppet för denna bonus är €5 000 och för att ha möjlighet att tjäna in beloppet så krävs det en insättning på minst €500. Mvh, Kalle Jag reggade via pf men kan man någonstans se "statusen" på denna bonus? Något sätt jag kan kontrollera att den är "aktiv"? Sen undrar jag om alla har rätt att ta del av 30% flat rakeback erbjudandet? Citera
slowboy Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Efter din insättning så har du 30 dagar på dig att tjäna 1000% på din insättning. För varje 10VIP du tjänar belönas du med €1. Om du till exempel sätter in €100 så krävs det att du tjänar in 10 000 VIP för att få ut den maximala utbetalningen på €1000. Det maximala beloppet för denna bonus är €5 000 och för att ha möjlighet att tjäna in beloppet så krävs det en insättning på minst €500. Mvh, Kalle Måste man cleara hela bonusen för att få ut något?. Säg att jag sätter in 500€ men klarar bara 40k vip, får jag då ut 4k€ eller måste man cleara hela? Citera
XeroxFin Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Det brukar vara så att du får ut så mycket som du tjänat in (1 €/10 Vip), även om du inte clearat hela bonusbeloppet. Supporten kan väl ännu bekräfta det. Citera
H5Koffe Postad 1 Februari , 2009 Rapport Postad 1 Februari , 2009 Ni behöver inte tjäna in hela bonus beloppet. 30 dagar från det att ni gjort er insättning kommer ni att belönas med €1 per 10VIP, maximalt 1000% av er insättning upp till €5 000. Mvh, Kalle Citera
OgRe25 Postad 1 Februari , 2009 Rapport Postad 1 Februari , 2009 Är Sajten död, kommer varken in på cashiern eller själv sajten? Citera
Caroline87 Postad 1 Februari , 2009 Rapport Postad 1 Februari , 2009 Är Sajten död, kommer varken in på cashiern eller själv sajten? Jag kommer in både på sidan och klienten.. Citera
KillerBoo1 Postad 2 Februari , 2009 Rapport Postad 2 Februari , 2009 Har Lagpokern dött helt eller? Vi är flera som undrar och är sugna på en ny liga. Ge oss lite ACTION nu..... Citera
Ola Brandborn Postad 2 Februari , 2009 Rapport Postad 2 Februari , 2009 Har Lagpokern dött helt eller? Vi är flera som undrar och är sugna på en ny liga. Ge oss lite ACTION nu..... Anmäl dig då i intressetråden! Citera
KillerBoo1 Postad 2 Februari , 2009 Rapport Postad 2 Februari , 2009 Intressetråden ja... Den var alldeles för tydlig för att jag skulle se den Men ska det spelas en liga så hade jag hellre sett att inköpet görs en gång för alla som tidigare, samt att betala 25 dollar i intresseanmälan, när man inte vet förrän i sista sekund om man får ihop sitt lag eller inte känns inge kul heller.... Men ska efterhöra va di andre säger Citera
jpb123 Postad 7 Februari , 2009 Rapport Postad 7 Februari , 2009 Har relativt nyligen börjat spela på high5. Mest SnG och microgames for att få lite feeling. Bara spelat på SvS innan och precis som jag misstänkte är det helt annan spelstil. Får väl se om man vågar sig upp i nivåerna. Bestående intrycket är en massa Italienare som både spelar konstigt och är oförskämda mot all icke italienare. Men det kan man ju strunta i. Har en fråga om det finns något sätt att löpande se hur mycket rake man spelat? Citera
XeroxFin Postad 7 Februari , 2009 Rapport Postad 7 Februari , 2009 50 cent i rake för varje VIP du fått (som syns längst ner i klienten). Citera
Caroline87 Postad 8 Februari , 2009 Rapport Postad 8 Februari , 2009 Är det bara jag som inte kommer in på klienten? Citera
berrabb Postad 8 Februari , 2009 Rapport Postad 8 Februari , 2009 Nej har samma problem Satt/sitter i 2 turneringar , men kommer inte in lite segt Citera
Caroline87 Postad 8 Februari , 2009 Rapport Postad 8 Februari , 2009 Nej har samma problem Satt/sitter i 2 turneringar , men kommer inte in lite segt Okej, skönt att höra.. är registrerad till ett antal turneringar men antar att det inte ska va någon fara Citera
Recommended Posts