Gå till innehåll

Sajt: High5Action.com


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 209
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Om vi får likviditet i lagpokerklienten så det blir mycket spel, så kommer vi utveckla det för fler pokervarianter. Men innan dess så läggs krutet på annat.

 

Att koncentrera till marknadsföringen och förbättringen av mjukvaran lär vara viktigare för både spelarna & ägarna...

 

Här kliar jag mig i skallen och undrar vad som gick knasigt med registreringen. Jag hittar nämligen två konton på dig i lagpokern, dels "feedme" och dels det nyskapade "Dalek_Sec", vilket är väldigt irriterade eftersom det inte borde skapats något nytt konto då du redan hade ett gammalt. Nåväl, problem är till för att lösas (du har 10 TAP€ på feedme-kontot btw).

 

Du ska ha fått inloggningsuppgifter till Dalek_Sec på mailen (kolla spamfilter blablabla).

 

Vill du att jag disablar feedme och flyttar över pengen till Dalek_Sec, eller ska jag disabla Dalek_Sek och koppla ihop feedme i stället? (pratar enbart lagpokerdelen nu). (Jag föredrar det förstnämnda).

 

/Chris

 

Där fick mjukvaruutvecklarna något mer att göra.

 

Hade fått aktivations e-post kl 16:23 idag.

 

Försökte skapa Entraction-kontot med FeedMe men den var redan upptagen.

Hade föredragit FeedMe men har märkt att det är några andra som använder samma nick (bara jag & en till som nickar Dalek_Sec) så det får bli Dalek_Sec då.

 

Grattis till pallplaceringen i forumrankingen btw!

 

Tacka tackar. Tomtade till mig €10 på frirullen också så nu har jag lite att slaska med :-D.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Var hittar man historiken någonstans?

 

Antar att du frågar efter Hh på Entractionklienten:

 

Upp till de senaste 50 händerna hittar du i cashiern (logga in på High5Action.com). Vill du ha tag på någon äldre specifik hh så kan du maila supporten.

 

Om du vill ha tillgång till fler hh än så, så måste du spara ner hh lokalt på din dator. Du går under Options/Hand history Options och klickar för att det ska sparas på datorn: Obs, om du inte är administratör, så får du nog ändra det förvalda till en sökväg som du kan accessa (jag har Vista och det är ju känt för att "bugga", då kommer jag inte åt normalsökvägen, men jag har valt att lägga handhistoryna i en mapp på skrivbordet).

 

Slutligen finns det ett val "Log hand history to socket". Det används för att:

It is used to stream the history to the 3rd party software if required
.

 

Floppa väl

 

/Chris

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att du frågar efter Hh på Entractionklienten:

 

Upp till de senaste 50 händerna hittar du i cashiern (logga in på High5Action.com). Vill du ha tag på någon äldre specifik hh så kan du maila supporten.

 

Om du vill ha tillgång till fler hh än så, så måste du spara ner hh lokalt på din dator. Du går under Options/Hand history Options och klickar för att det ska sparas på datorn: Obs, om du inte är administratör, så får du nog ändra det förvalda till en sökväg som du kan accessa (jag har Vista och det är ju känt för att "bugga", då kommer jag inte åt normalsökvägen, men jag har valt att lägga handhistoryna i en mapp på skrivbordet).

 

Slutligen finns det ett val "Log hand history to socket". Det används för att: .

 

Floppa väl

 

/Chris

 

Det är tomt? "Kunde inte finna denna handhistorik!" inte en enda :cry:

Dessutom skäms jag Options/Hand history Options eller "Log hand history to socket" hittar jag inte alls :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mailade supporten, fick hh på några timmar. SNYGGT!!:mrgreen:

Nu återstår bara att få in dom i PT,

 

We aim to please :-)

 

Alla problem går att lösa, bara man kan ta sig en kopp kaffe och fundera lite... så länge vi är en liten sajt så är vårt mål att kunna erbjuda en så bra direktsupport som möjligt till våra kunder :-)

 

Så, nästa problem? Utan uppgifter får jag ju ingen lön! Jag vill se min PM-box blinka ilsket röd varenda gång jag loggar in!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...