Metaddict Postad 6 Juli , 2016 Författare Rapport Share Postad 6 Juli , 2016 Manchester är lätt bland mina top 5 städer jag varit och festat i! Såja Bror! 8-)8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 6 Juli , 2016 Författare Rapport Share Postad 6 Juli , 2016 Studien som borde vara slutgiltiga spiken i kistan för alla LCHF-mongos (men som självklart inte kommer vara i närheten av det) är äntligen ute! :twisted::twisted: http://ajcn.nutrition.org/content/early/2016/07/05/ajcn.116.133561.abstract Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Juli , 2016 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2016 Wow vilken UFC-dag alltså. Jon Jones bortplockad från main event mot Daniel Cormier pga failat dopingtest. Massa fighters erbjuder sig hoppa in, inklusive kungen Alexander Gustafsson men Anderson Silva blir den som steppar in på 2 dagars varsel och fightar DC. Cool match! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 Juli , 2016 Författare Rapport Share Postad 10 Juli , 2016 Mina bets på UFC200 var förresten Joe Lauzon, Jim Miller+Cain, Brock Lesnar, Amanda Nunes Prickade även Eddie Alvarez till 4 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 Juli , 2016 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2016 Eh wtf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 1 Augusti , 2016 Författare Rapport Share Postad 1 Augusti , 2016 Serietips - Last Chance U. Sportdoku om ett "junior college" ute på vischan i södra USA dit massa misfits kommer för att spela amerikansk fotboll och få rätt på sitt pluggande så de kan börja på ett "riktigt" college i högsta collegeserien. Magiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OHChariot Postad 2 Augusti , 2016 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2016 Serietips - Last Chance U. Sportdoku om ett "junior college" ute på vischan i södra USA dit massa misfits kommer för att spela amerikansk fotboll och få rätt på sitt pluggande så de kan börja på ett "riktigt" college i högsta collegeserien. Magiskt. Nice, älskar sånt, tack för tipset! Här är en liknande som var oerhört bra: http://dreamfilmhd.bz/movies/details/683244311-undefeated/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 2 Augusti , 2016 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2016 Idag har jag hört: "Kolhydrater..blablabla..insulin...fettinlagring..." "Att gå långa promenader på morronen...." "...jag har extremt hög ämnesomsättnin..." "Kostdoktorn säger..." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 Augusti , 2016 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2016 Nice, älskar sånt, tack för tipset! Här är en liknande som var oerhört bra: http://dreamfilmhd.bz/movies/details/683244311-undefeated/ Börjar väl så sakta närma sig Hard Knocks också. Njutning på hög nivå. Är det en sak jänkarna kan är det sportdokumentärer Den har jag inte sett, tack själv för tips! Idag har jag hört:"Kolhydrater..blablabla..insulin...fettinlagring..." "Att gå långa promenader på morronen...." "...jag har extremt hög ämnesomsättnin..." "Kostdoktorn säger..." Fyfan om jag hamnar nånstans där jag måste höra sånt regelbundet. Tidsfråga innan det blir väldigt dålig stämning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 3 Augusti , 2016 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2016 Fyfan om jag hamnar nånstans där jag måste höra sånt regelbundet. Tidsfråga innan det blir väldigt dålig stämning Bästa var faktiskt "Alkohol blir till socker i kroppen, därför blir man fet av det" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Augusti , 2016 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2016 Bästa var faktiskt "Alkohol blir till socker i kroppen, därför blir man fet av det" Däremot blir det till acetyl-CoA precis som kolhydrater och delar av fett och protein. En väldigt kort stund blir alkoholen dessutom acetaldehyd vilket är ett livsfarligt gift Inte konstigt man mår dåligt efter man druckit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 3 Augusti , 2016 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2016 Däremot blir det till acetyl-CoA precis som kolhydrater och delar av fett och protein. En väldigt kort stund blir alkoholen dessutom acetaldehyd vilket är ett livsfarligt gift Inte konstigt man mår dåligt efter man druckit. Vet inte vad du snackar om Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 3 Augusti , 2016 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2016 Vet inte vad du snackar om Bry dig inte om honom. Han är bara bitter för att han inte tål nåt längre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kayle Postad 4 Augusti , 2016 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2016 Tack för tipset om Last Chance U, gripande och bra. Samtidigt får man leta länge för att hitta en mer stereotypisk coach. Biff med chips till middag, följt av diabetes medicin(?). Svära värre än fan själv, följt av bönestund Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Augusti , 2016 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2016 Tack för tipset om Last Chance U, gripande och bra. Samtidigt får man leta länge för att hitta en mer stereotypisk coach från SÖDRA USA. Biff med chips till middag, följt av diabetes medicin(?). Svära värre än fan själv, följt av bönestund FYP Banta är inte aktuellt, vi kör insulinsprutan istället Så sjukt jävla hillbilly allihopa Lite av charmen med serien imo. Det känns som något typiskt (positivt) USA med att det är helt åt helvete ute på landet och det inte finns NÅT vettigt civiliserat där men ändå ett så enormt projekt som ett fotbollslag av denna kaliber. Inte ens ett allsvenskt fotbollslag har ju lika många coacher/tränare som här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 6 Augusti , 2016 Författare Rapport Share Postad 6 Augusti , 2016 Vem i helvete tyckte det skulle vara en bra idé att göra Klüft till en programledare i OS-sändningen?! :evil::evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Augusti , 2016 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2016 Welcome #pogback :twisted::twisted: :twisted::twisted: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 Augusti , 2016 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2016 Idag: Pogba till United, vinst av Shield, Zlatan avgör, gött gympass, fem av fem UFC-bets satta (två singlar, två dubblar och en femling). Nu: Godispåsen framme och taggen för Sarah Sjöströms efterlängtade OS-guld på 100 meter fjärilssim har börjat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 Augusti , 2016 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2016 Idag: Pogba till United, vinst av Shield, Zlatan avgör, gött gympass, fem av fem UFC-bets satta (två singlar, två dubblar och en femling). Nu: Godispåsen framme och taggen för Sarah Sjöströms efterlängtade OS-guld på 100 meter fjärilssim har börjat Grym hon är 8-)8-)8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Augusti , 2016 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2016 Ni som har viaplay, kolla herrarnas tyngdlyftning från OS inatt. Grym dramatik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 11 Augusti , 2016 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2016 Jag läste på kostedoktorn att en kille blev av med 11 kg fett, sin diabetes, crohns sjukdom, skelögdhet och talfel av lchf. Det du! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Augusti , 2016 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2016 Jag läste på kostedoktorn att en kille blev av med 11 kg fett, sin diabetes, crohns sjukdom, skelögdhet och talfel av lchf. Det du! Han trodde även att Froome vann Tour de France för att han käkade LCFH :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 Augusti , 2016 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2016 United ZLATAN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Enterprise Postad 19 Augusti , 2016 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2016 Jag fick följande mail av gymgrossisten idag: "Hej! Nu är det officiell premiär för Retibol, ett helt naturligt kosttillskott som i en nyligen utförd studie i Tyskland visades ha en anabol effekt. Den anabola effekten var med mätmetoderna t o m mer kraftfull en vissa förbjudna preparat, något som tidigare även visats i en rysk studie. Denna produkt säljs endast direkt via vår "systersida" http://www.eiselt.se och just nu är det lanseringspris för dig som vill testa! " Läs mer på http://www.eiselt.se/se/produkter/retibol-31760397 "Retibol har sitt ursprung i det forna Sovjet där preparatet var en del i det olympiska medicinska programmet och användes ofta för att förlänga den anabola effekten av numera otillåtna AAS." Det låter rätt sjukt i mina öron. Har du något att säga om saken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lassis Postad 19 Augusti , 2016 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2016 (redigerade) Jag fick följande mail av gymgrossisten idag: "Hej! Nu är det officiell premiär för Retibol, ett helt naturligt kosttillskott som i en nyligen utförd studie i Tyskland visades ha en anabol effekt. Den anabola effekten var med mätmetoderna t o m mer kraftfull en vissa förbjudna preparat, något som tidigare även visats i en rysk studie. Denna produkt säljs endast direkt via vår "systersida" http://www.eiselt.se och just nu är det lanseringspris för dig som vill testa! " Läs mer på http://www.eiselt.se/se/produkter/retibol-31760397 "Retibol har sitt ursprung i det forna Sovjet där preparatet var en del i det olympiska medicinska programm et och användes ofta för att förlänga den anabola effekten av numera otillåtna AAS." Det låter rätt sjukt i mina öron. Har du något att säga om saken? Googlade lite snabbt då det kändes bekant och det har funnits sen 2005 minst. Eiselt gjorde den produkten då och det borde väl vara typ samma eller är det omarbetat kanske? Eiselt har alltid hänvisat till ryska studier när dom säljer sina produkter och för 15 år sen så smakade allt dom gjorde skit oxå. Retibol = Proteinpulver med nån slags twist. Jag läste inte då noga. Redigerad 19 Augusti , 2016 av Lassis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts