Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Ääääntligen klar med Californication med, känns nästan lika skönt som ovanstående inlägg :mrgreen: Så frukansvärt dåligt det varit.

Var det sista säsongen? Jag kommer inte ens ihåg sista avsnittet så då har det nog varit dåligt...

Congratz till utbildningen förresten. Vad blir det?

Postad
Vem känner man i Halmstad? 8-) Jag är mycket glad att jag kom in på min önskade utbildning. Trodde det skulle behövas mer väntan i form av reservplats men det räckte! :)

Välkommen till stan! Bara att höra av sig med eventuella frågor så hjälper jag till! Vad skall det pluggas förresten? :)

Postad
Var det sista säsongen? Jag kommer inte ens ihåg sista avsnittet så då har det nog varit dåligt...

Congratz till utbildningen förresten. Vad blir det?

Det har dem tydligen lovat iaf så det hoppas jag ;) Kändes som ett sista avsnitt iaf.

Tror inte jag outar mer öppet här än att det blir Halmstad :)

Välkommen till stan! Bara att höra av sig med eventuella frågor så hjälper jag till! Vad skall det pluggas förresten? :)

PM.

Postad
Läser gruggen här fortfarande? :-)

Liket lever än, de verkar inte riktigt ha förstått det här med bredband i spanien än så får kika när jag kommer him igen. Ser klart spännande ut!

Postad
Tar och frågar här om det går bra.

När kan man få/skicka pm som ny användare? Är det antal inlägg eller dagar på kontot?

Det är en mix av ngt slag! =)

Jag vet faktiskt inte, en mix av något slag låter väldigt rimligt. Jag ska be folk som vet att droppa en kommentar här nedan. :)

Postad
Jag vet faktiskt inte, en mix av något slag låter väldigt rimligt. Jag ska be folk som vet att droppa en kommentar här nedan. :)

Jag brukar aldrig nånsin bry mig om OT osv i min dagbok men detta trams kan ni väl hålla härifrån iaf? :mrgreen: