Metaddict Postad 11 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2014 meta på gymträff https://www.facebook.com/photo.php?v=10203709187995225 Fyfan inte direkt när jag gått upp, blir ju illamående :cry: :cry: :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 11 Juni , 2014 Rapport Share Postad 11 Juni , 2014 mer ravefest än gym det där, saknas ju bara att brudarna börjar slita av sig topparna och öser på in the nudes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2014 mer ravefest än gym det där, saknas ju bara att brudarna börjar slita av sig topparna och öser på in the nudes Då hade skiten gått att se iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 11 Juni , 2014 Rapport Share Postad 11 Juni , 2014 Jag tyckte det såg ut som Disneys tomteverkstad på julafton. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 11 Juni , 2014 Rapport Share Postad 11 Juni , 2014 Jag tyckte det såg ut som Disneys tomteverkstad på julafton. haha! faktiskt när du säger det . nu fick jag upp melodin i huvvet. tack för den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2014 Tror vi alla kan enas om att det är något fel med ens träning när folk tycker det ser ut som Disneys tomteverkstad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 12 Juni , 2014 Riktigt bra om FIFA och hur vidriga dem är! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 12 Juni , 2014 Och på tal om det känns det sjukt antiklimax att VM ska börja med domarskandal Pinsamt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 14 Juni , 2014 Lite humor att dessa delar scen med bodybuilders ändå. Bitches be fiiine though Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2014 Man vet man hade en bra fylla när en polare undrar om man hade knarkat Det var en riktigt stor fest som var trevlig på alla sätt och vis. I en villa med stor uteplats, partytält, musik, osv. Men det är väl två andra minnen som sticker ut litegrann såhär på bakfyllan. Det ena var en kvinna som kändes som tagen från Hollywoodfruar. En av dem störigaste människor jag har träffat. Hennes man var från USA sade hon (samtidigt som hon smekte min kind och mitt skägg) och av någon jävla anledning pratade hon amerikanska nästan hela tiden. Flertalet gånger yttrades orden " my husband is from America". Det kändes mest som ett mantra hon var tvungen att upprepa för sig själv för att inte göra något dumt Det andra var på väg därifrån där en polare sätter på en semitjock och riktigt ful mot en bil :mrgreen: Verkligen så att ALLA kunde se det med Ain't no shame in his game! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 15 Juni , 2014 Rapport Share Postad 15 Juni , 2014 Äh, råkat polera motorhuven på en bil med hjälp av en fulfet bitch har väl alla råkat göra? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2014 Äh, råkat polera motorhuven på en bil med hjälp av en fulfet bitch har väl alla råkat göra? Eller? Inte jag Känner mig väldigt okultiverad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 15 Juni , 2014 Rapport Share Postad 15 Juni , 2014 Inte jag Känner mig väldigt okultiverad. Häng med en kväll så åker vi till Ryd i södra Småland. Så ska jag lära dig allt om okultur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2014 "Hahahaha! Folk sa att dem var stolta över hur skötsam jag var, sen såg dem mig med tjockisen på motorhuven..." Stackars kille Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2014 Jävlar vilken kross av San Antonio Spurs!! Jag är väl inget jättefan av basket men brukar kolla finalen och dem senaste tre matcherna har varit rätt löjliga från Spurs sida Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 16 Juni , 2014 Rapport Share Postad 16 Juni , 2014 Jävlar vilken kross av San Antonio Spurs!! Jag är väl inget jättefan av basket men brukar kolla finalen och dem senaste tre matcherna har varit rätt löjliga från Spurs sida Helt sjukt vad de förtjänade den här revanschen efter förra årets final! De har även varit det bästa laget i år och spelar en sån fin gto-basket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2014 Thundercatssss! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 19 Juni , 2014 Tror det är första gången nånsin jag får gåshud av reklam Fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Enterprise Postad 19 Juni , 2014 Rapport Share Postad 19 Juni , 2014 Tror det är första gången nånsin jag får gåshud av reklam Fotboll +1 Synd att dom inte kör hela under reklampauserna på TV4 :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 20 Juni , 2014 Glad Midsommar, PF! "Firat" på mitt eget vis med en öl till Italien-Costa Rica (tråkig match och uselt Italien) men ska iväg och vara litta social strax. Peace! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 22 Juni , 2014 En av årets mest oväntade tvådagarsfyllor tillända. Dock räknas dagen som en halv eftersom det är så oändligt svårt att bli full på bakfyllan. Började med "en öl" ute med min gamla parhäst ViktorH. Den blev till 4 öl och en drink, följt av diverse alkohol ute. Ändå var peaken bara en halv salongsberusning vilket var en liten besvikelse men en vän stod för underhållning efter underhållning på sin monsterfylla vilket åtminstone gav lite roliga minnen att ha med sig hem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 22 Juni , 2014 Och ja, poker osv, drar igång igen på måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 1 Juli , 2014 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2014 Kung Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 Juli , 2014 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2014 Lol! Åkesson, som genom sitt tal återkom till bilden av sig själv som "Sverige-vän", gav också regeringen kängor och kallade integrationsminister Erik Ullenhag (FP) för Bagdad-Bob. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Juli , 2014 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2014 Såg denna status på facebook och trodde det var trollning: Tjallade på grabben som var otrogen, nu är han förbannad, jag fattar ingenting. Visade sig att det inte var någon trollning Enorm humor i kommentarerna med. Så sjuka människor det finns Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts