Metaddict Postad 24 December , 2012 Författare Rapport Postad 24 December , 2012 För övrigt känner jag att jag hade behövt ett skriva ett sånt där enormt långt och öppenhjärtigt inlägg för att hjälpa till att bearbeta allt som händer men sånt funkar inte riktigt på det här forumet längre. Hade mates eller tomtarna funnits kvar så kanske Hade även varit bra om det fanns kvar så padrinos kunde fortsatt med sina episka party stories. Citera
Metaddict Postad 25 December , 2012 Författare Rapport Postad 25 December , 2012 Hur i helvete kan dem ödsla tid på såna här idiotiska diskussioner i ett idrottsprogram?! Citera
Starfitter Postad 25 December , 2012 Rapport Postad 25 December , 2012 Tråkigt att du inte fick en fröjdefull jul Metis! Min jul har varit galet tight. 23e jobbade jag till 20.00, tåg till Kna -> hemma 23.00. Upp 24e, hämtade en semi-senil farmor som fastnat i affären, käkade lunch -> bil 15 mil till frugans familj -> 5 mil till mindre sammankost. -> 5 mil till 070 och spela 5 matcher ssbb -> hemma i kna vid 01. Idag fira hemma med syskon sen nu tåg till malmö, framme 21.30 och imorgon ska det jobbas. Ledig på nyårsafton nästa gång Citera
juventini Postad 25 December , 2012 Rapport Postad 25 December , 2012 Hur i helvete kan dem ödsla tid på såna här idiotiska diskussioner i ett idrottsprogram?! Haha, wow vad sjukt Citera
Metaddict Postad 29 December , 2012 Författare Rapport Postad 29 December , 2012 Bild på Alan Belcher före invägning/några timmar före match på UFC155 som går inatt. Upp 23 pounds på 18 timmar http://instagram.com/p/T1Y8GamW73/ Citera
Metaddict Postad 6 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 6 Januari , 2013 Kanske det coolaste jag nånsin sett. Citera
JackVegas Postad 11 Januari , 2013 Rapport Postad 11 Januari , 2013 Hörrödu Bike Baron, vad är det som gäller nu för tiden? Android ty. Citera
Starfitter Postad 11 Januari , 2013 Rapport Postad 11 Januari , 2013 NO-xplode 2.0, lets try this shit aaaaout! Citera
SasaMatic Postad 11 Januari , 2013 Rapport Postad 11 Januari , 2013 NO-xplode 2.0, lets try this shit aaaaout! shit kanske blir en burk. glgl återkom med omdöme pls =) Citera
Starfitter Postad 11 Januari , 2013 Rapport Postad 11 Januari , 2013 shit kanske blir en burk. glgl återkom med omdöme pls =) Gillade version 1 mer. Väldigt bra pass iof men vet inte om jag kan tillskriva del av prestationen till pulvret. Var så peppad när jag lämnade lägenheten att jag glömde nyckel, märkte i hissen och körde således hela passet med vetskap om att för att komma hem behövde jag ta mig till svågertorp i mina träningskläder och skor. Jetekallt Citera
Metaddict Postad 11 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2013 Hörrödu Bike Baron, vad är det som gäller nu för tiden? Android ty. Ingen aning, jag gav faktiskt upp tills vidare. Låg runt topp 10-strecket i världen rätt länge och höll på att nöta igenom alla banor men sen kom det massa nya och jag kände bara att jag inte orkade mer. Krävs helt sinnessjukt mycket nötande för att hålla sig topp 10 Citera
Metaddict Postad 11 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2013 shit kanske blir en burk. glgl återkom med omdöme pls =) Gillade version 1 mer.Väldigt bra pass iof men vet inte om jag kan tillskriva del av prestationen till pulvret. Var så peppad när jag lämnade lägenheten att jag glömde nyckel, märkte i hissen och körde således hela passet med vetskap om att för att komma hem behövde jag ta mig till svågertorp i mina träningskläder och skor. Jetekallt NO-xplode 2.0, lets try this shit aaaaout! Inte för att jag själv märkte någon skillnad med eller utan DMAA men mig veterligen har det inte kommit något nytt spännande sedan det blev bannat. Citera
Starfitter Postad 11 Januari , 2013 Rapport Postad 11 Januari , 2013 Har ju iof 200 tabs med dmaa jag fick av gymgrossisten i samband med det bannades. Kan ju slänga i mig pre om det skulle göra stor skillnad. Citera
killerwolf Postad 11 Januari , 2013 Rapport Postad 11 Januari , 2013 dags att gå lite djupare på problemet? pwo's i all ära, men det största drivet måste ju ändå komma inifrån. TAGGA UPP FÖR FAN OCH BLI DIN EGEN KEMIKALIE! Citera
Starfitter Postad 11 Januari , 2013 Rapport Postad 11 Januari , 2013 dags att gå lite djupare på problemet? pwo's i all ära, men det största drivet måste ju ändå komma inifrån. TAGGA UPP FÖR FAN OCH BLI DIN EGEN KEMIKALIE! Senaste 2 åren, snittar typ 25% av passen med pwo. Men behändigt om man tränar innan 8 på morgonen eller direkt efter jobbet Citera
killerwolf Postad 11 Januari , 2013 Rapport Postad 11 Januari , 2013 fint det fittan , var mest ett guldläge att leka captain obvious. endast 25% är väldigt imponerande för övrigt, nog ligger jag på 80%+, men försöker ha offperioder ibland. Citera
Metaddict Postad 12 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2013 Har ju iof 200 tabs med dmaa jag fick av gymgrossisten i samband med det bannades.Kan ju slänga i mig pre om det skulle göra stor skillnad. Najs! Ska ju tydligen gå att knarka på med Har för mig att det var någon som skrev här att det sög ur den aspekten dock. Citera
Metaddict Postad 13 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2013 Snyggt att man slutar kolla på Falcons-Seahawks för att det är utklassning från Falcons sida och man tycker matchen är slut. Sen när man slår över igen är Seahawks plötsligt 4 yards från en sannolik vinst Fast så blev det visst inte så ändå Riktigt kul sport ibland!! Citera
Metaddict Postad 13 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2013 Also, Glory Glory Man United. Som vanligt Citera
Starfitter Postad 14 Januari , 2013 Rapport Postad 14 Januari , 2013 Har flyttat in min grindhörna i en garderob. Har fått fritt att själv inreda guldgruvan. Kommer nog mest sitta här när det är plugg/grind. Slösurfa gör jag mer och mer på padda/laptop. Någon som kan rekka vad jag ska smälla upp över skärmarna och på väggarna? Blir ev en världskarta på ena sidan, några hyllor på andra men finns plats över. Framförallt något ha över skärmarna att blicka ut över när det är tungt. Citera
KallOödmjukDiva Postad 14 Januari , 2013 Rapport Postad 14 Januari , 2013 mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Shiny. Vart ska da LaddSkaftet bo egentligen. Ni kan inte ta sanna har beslut utan att tanka igenom. Suck . Citera
Metaddict Postad 14 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2013 För er som kommer ihåg den där gamla tjejkompisen jag skrivit om som träffade någon snubbe och började spotta ur sig så sjukt jobbiga facebookupdates att jag fick ta bort dem kan jag nu berätta att hon blivit gravid...jag är i chocktillstånd! Citera
Metaddict Postad 14 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2013 Inga trevliga människor i Thailand nu och ett tag framöver? Citera
Recommended Posts