Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Efter dödsfebern som kom olägligt precis när jag hade hittat monstergrinden har jag nu startat upp ordentligt igen. Spelat varje dag sedan i söndags (spelade bakis för typ första gången i hela mitt liv, SICK) men ändå inte spelat så mycket som jag hade tänkt pga IRL-grejs som tagit lite tid och energi.

 

Värdet har varit helt underbart och man kan bara hoppas att det håller i sig. Det blir redig lockdown för mig och ViktorH nu idag och imorrn och sen ser jag verkligen fram emot en ledig lördag då Premier League är igång med United och det sen vankas en berömd/ökänd Harmyntanfest på kvällen!

 

Om man bara skulle kunna få springa lite bra också hade det varit trevligt värre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såhär borde alla dagar vara. Planerar grind hela dagen med ViktorH, vi får ett dampryck och gör oss fina och klär upp oss istället för att ta en öl ute, tar en öl ute och inser att vi är för nyktra för att gå ut och för onyktra för att gå hem och grinda hela natten. Vi går hem för att utvärdera. Jag inser att jag är för trött för att grinda men sätter mig ändå för att lira, tar någon öl samtidigt, turar in två rätt stora potter och inser sen att jag är upp 2.4k på 187 händer samtidigt som jag njutit av öl och taggat för utgång :mrgreen:

 

Tyvärr är min bro ViktorH back en del för den korta sessionen men jag vet ändå att han som vanligt kommer springa sjuuuuuuuuukt bra IRL inatt för att väga upp det hela.

 

Gonatt på er och förhoppningsvis ses vi vid borden snart!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att understryka. Variansen i poker är sinnessjuk och det är väldigt konstigt för mig hur många grinders som fortfarande undervärderar den. Självklart är min kväll ett löjligt litet sample men ViktorH är nyktrare än mig och har absolut bättre fokus än mig, men han backar 2-3 inköp på en timme medan jag plussar knappt två. Ja, återigen, jag fattar mycket väl att vi snackar ett väldigt litet sample just i mitt exempel nu, men faktum kvarstår fortfarande att vi spelar ett spel där det är enormt mycket mer tur inblandad än vad många vill inse.

 

Ville bara få det sagt :) Lycka till vid borden inatt alla grinders!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att understryka. Variansen i poker är sinnessjuk och det är väldigt konstigt för mig hur många grinders som fortfarande undervärderar den. Självklart är min kväll ett löjligt litet sample men ViktorH är nyktrare än mig och har absolut bättre fokus än mig, men han backar 2-3 inköp på en timme medan jag plussar knappt två. Ja, återigen, jag fattar mycket väl att vi snackar ett väldigt litet sample just i mitt exempel nu, men faktum kvarstår fortfarande att vi spelar ett spel där det är enormt mycket mer tur inblandad än vad många vill inse.

 

Ville bara få det sagt :) Lycka till vid borden inatt alla grinders!

 

Fan va djup man blir efter några öl :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kreativ size av mig tycker jag :mrgreen: Stängde ner direkt efter denna och bokade en skön snabbsession med 75 bb/100 :-) Kommer inte göra det till en vana att spela poker medan jag dricker alkohol. Om det inte bara är 2-3 stycken då ;)

 

 

$7.50/$15 No Limit Holdem

9 Players

Hand Conversion Powered by weaktight.com

 

Stacks:

UTG ($2,955) 197bb

UTG+1 ($3,061.78) 204bb

MP1 ($3,772.67) 252bb

MP2 ($1,323) 88bb

metaddict (MP3) ($1,943.26) 130bb

CO ($1,019.99) 68bb

BTN ($3,064.76) 204bb

SB ($1,862.22) 124bb

BB ($1,924.85) 128bb

 

Pre-Flop: ($22.50, 9 players) metaddict is MP3 K:spade: K:heart:

UTG raises to $45, 3 folds, metaddict calls $45, CO calls $45, BTN calls $45, SB calls $45, BB raises to $150, UTG calls $150, metaddict goes all-in $1,943.26, CO folds, BTN folds, SB folds, BB goes all-in $1,924.85, UTG folds

 

Flop: 8:spade: 6:club: A:heart: ($4,134.70, 2 players, 2 all-in)

 

Turn: 4:heart: ($4,114.70, 2 players, 2 all-in)

 

River: 7:spade: ($4,114.70, 2 players, 2 all-in)

 

Final Pot: $4,114.70

metaddict shows

K:spade: K:heart:

 

metaddict wins $4,114.70 (net +$2,171.44)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fuck, S4an släpps om någon månad och verkar inte kosta så mycket mer än S3an. Om inte S3an kommer prisdumpas när S4an släpps då.

 

Går ju att använda min mobil, nästan hela skärmen som är sprucken :roll: Känns så jävla WT på något konstigt vis att gå runt med den nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...