Mecklenburgare Postad 5 Juni , 2012 Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 Precis. Vem vill ha en av landets bästa mittbackar när man kan ha Martin Kelly i laget. Alltså, det är ju inte nu som problemen skapades eftersom reserver bara får kalla in om de finns på en särskild lista. Problemet är ju att FA och Roy har satt sig i en situation där spelare som Carrick, Richards och Ferdinand inte tillgängliga och man måste ta bottenskrapet från Liverpool istället. vad pratar du om? Carrick och Richards VILLE INTE stå på listan och kan därför inte bli kallade. Rio har inte spelat i landslaget på ett år. Till och med Ferguson uttalade sig om att han inte trodde Rio skulle klara matchandet som ett mästerskap innebär. När flera storheter går ut och säger hur fel ute Rio och hans agent är bör till och med subjektiva manuare förstå. Har inte fått det intrycket av dig men nu motbevisar du det genom att vara på en såpass låg nivå likt andra här. Dags att ta av skygglapparna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 5 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 Välkommen till Manchester United, Shinji Kagawa!! Mycket intressant köp IMO, ska bli spännande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 5 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 Hyfsat epic fail Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 7 Juni , 2012 Rapport Share Postad 7 Juni , 2012 spela 50 händer, bli runnad efter 2 st 2 outningar i 3/4b pott för 700bb sen stänga ner och sova med magsjuka. fml Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2012 Hehehehe sälja gräs http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14941221.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2012 spela 50 händer, bli runnad efter 2 st 2 outningar i 3/4b pott för 700bb sen stänga ner och sova med magsjuka. fml Hehe slår man upp tilt i ordboken ser man nog ditt inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 8 Juni , 2012 Rapport Share Postad 8 Juni , 2012 Nä då. Plussa på att jag ligger uppkopplad med dropp på akuten med. Hungrig är jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 8 Juni , 2012 Rapport Share Postad 8 Juni , 2012 Operation sas. Med vänlig hälsning, Moffegreven Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 8 Juni , 2012 Rapport Share Postad 8 Juni , 2012 Operation sas. Med vänlig hälsning, Moffegreven Då vill du ha dattan im? Hör av dig om detaljer osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 19 Juni , 2012 Ny. Skiva. Med. Nile. Ute. Nu. Brb, ska bara dö av förväntan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 19 Juni , 2012 Ny. Skiva. Med. Nile. Ute. Nu. Brb, ska bara dö av förväntan. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 19 Juni , 2012 Utförlig och mycket bra läsning om hur bra Carrick är och hur dumma alla engelska förbundskaptener som inte haft honom som given är http://the4thofficial.co.uk/2012/06/19/michael-carrick-englands-most-underrated-player/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 20 Juni , 2012 Rapport Share Postad 20 Juni , 2012 Laddar ner whatsapp som inte använts på 7-8mån. Hittar många fina bilder och meddelanden från den gode Fitter som han skickat under den tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 20 Juni , 2012 Såg att det byggdes ett litet utegym nere vid havet. Fränt, tänkte jag. Nu gick jag förbi där och provade några maskiner. Vilket skit, jag har inte tänkt köra 100-reppare just nu så där lär man inte vara fler gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 20 Juni , 2012 Rapport Share Postad 20 Juni , 2012 Laddar ner whatsapp som inte använts på 7-8mån. Hittar många fina bilder och meddelanden från den gode Fitter som han skickat under den tiden Ja påklädda är dom då inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 20 Juni , 2012 Rapport Share Postad 20 Juni , 2012 Kallprat. Märker hur ofta jag säger osmarta, ologiska saker när det blir mkt kallprat på jobbet. Ibland har jag kommit på mig säga oskönheter av rang för att komma på det direkt efter. Ska gå in för att bli riktigt god på det. Måste vara så jävla mkt viktigare än man tror i många aspekter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 21 Juni , 2012 Rapport Share Postad 21 Juni , 2012 Kallprat. Märker hur ofta jag säger osmarta, ologiska saker när det blir mkt kallprat på jobbet. Ibland har jag kommit på mig säga oskönheter av rang för att komma på det direkt efter. Ska gå in för att bli riktigt god på det. Måste vara så jävla mkt viktigare än man tror i många aspekter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 21 Juni , 2012 Rapport Share Postad 21 Juni , 2012 Kallprat. Märker hur ofta jag säger osmarta, ologiska saker när det blir mkt kallprat på jobbet. Ibland har jag kommit på mig säga oskönheter av rang för att komma på det direkt efter. Ska gå in för att bli riktigt god på det. Måste vara så jävla mkt viktigare än man tror i många aspekter. plurre1, många gånger man vill självdö Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 21 Juni , 2012 Rapport Share Postad 21 Juni , 2012 Man ska nog inte bli jätteprivat med sina kollegor annars är det väl inga problem? Vad är det för osköna floskler som trillar ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 22 Juni , 2012 Rapport Share Postad 22 Juni , 2012 Man ska nog inte bli jätteprivat med sina kollegor annars är det väl inga problem? Vad är det för osköna floskler som trillar ut? Beror lite på vilken typ av jobb man har imo. T ex På de jobbet jag har nu blir det en väldigt mycket tid till kallprat så där snackar vi väl om det mesta. Kanske inte sitter o snackar sex med 50+arna men annars har vi nog ganska hög ribba. Har funkat bra so far tycker jag. Påtal om pinsams saker att säga på jobb så frågade en kollega häromdagen om det inte skulle börja synas snart när kollega nr.2 berättade att hon var gravid. Denna tjejen har ett par extra kilo sedan tidigare sas men blev såklart helt bestört och visade en påtaglig bebismagen. Tydligen var hon ganska långt kommen också ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 22 Juni , 2012 Rapport Share Postad 22 Juni , 2012 Beror lite på vilken typ av jobb man har imo. T ex På de jobbet jag har nu blir det en väldigt mycket tid till kallprat så där snackar vi väl om det mesta. Kanske inte sitter o snackar sex med 50+arna men annars har vi nog ganska hög ribba. Har funkat bra so far tycker jag. Påtal om pinsams saker att säga på jobb så frågade en kollega häromdagen om det inte skulle börja synas snart när kollega nr.2 berättade att hon var gravid. Denna tjejen har ett par extra kilo sedan tidigare sas men blev såklart helt bestört och visade en påtaglig bebismagen. Tydligen var hon ganska långt kommen också ^^ Absolut beror det på jobbet man har och vad som är okej. Att kommentera folks graviditet är ett big no no haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 22 Juni , 2012 Rapport Share Postad 22 Juni , 2012 missade "på jobbet", trodde inte starfittan höll på med sånt så kanske därför! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 26 Juni , 2012 Rapport Share Postad 26 Juni , 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 28 Juni , 2012 Pre workout-torskar bör passa på att bunkra upp med DMAA-produkter nu. Slutrea typ överallt nu när Livsmedelsverket sagt sitt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 28 Juni , 2012 EEEEEEEEEEEEEhhhhhhhhHEHEHhehHEHEHE United-Barca bokat på Ullevi den 8 augusti. Fyfan som jag ska dit!! Nån mer som är sugen? Affe2000? Orrarah? Forumet kryllar väl av röda djävular Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts