okocha Postad 31 Maj , 2012 Rapport Share Postad 31 Maj , 2012 jo precis man tacklar ju ett felformulerat problem (problemet är ju inte att för många vinner, utan att för få förlorar/depositar) från fel håll. håller inte med här, problemet har uppstått för att rb-sajterna består av nästan bara vinnare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2012 yes kan va bra värde på anonyma borden, dock litar jag inte till mgs förmåga att hitta bots (och det har funnits ett gäng på prima). håller med dig om att pcm va en kass idé. Alla bots är väl fortfarande shortstacks? Känns som det varit väldigt få shortstacks på dem anonyma borden när jag lirat där iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 31 Maj , 2012 Rapport Share Postad 31 Maj , 2012 Alla bots är väl fortfarande shortstacks? Känns som det varit väldigt få shortstacks på dem anonyma borden när jag lirat där iaf. nej, fanns(/finns?) ett gäng 100bb som vunnit på 2/4-5/10, samma botfarm fanns på ipoker, party, pacific och ongame iaf, de va dock semilätta att sploita då de exempelvis aldrig spelade syn mot 4bet (min4beta massor) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 31 Maj , 2012 Rapport Share Postad 31 Maj , 2012 nej, fanns(/finns?) ett gäng 100bb som vunnit på 2/4-5/10, samma botfarm fanns på ipoker, party, pacific och ongame iaf, de va dock semilätta att sploita då de exempelvis aldrig spelade syn mot 4bet (min4beta massor) Hur fa-an kan man konfigurera en bot som slår 5/10$ ? Det är ju sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2012 Hur fa-an kan man konfigurera en bot som slår 5/10$ ? Det är ju sjukt Mm och än mer märkligt om dem gör det trots att man kan min4beta dem för fin profit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 2 Juni , 2012 Rapport Share Postad 2 Juni , 2012 "Hej din idiot! Tro inte du kan bara sticka på morgonen efter fyllesex! Du glömde logga ut ur face från min dator! Hoppas du har det kul ditt svin!" HAHAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2012 "Hej din idiot! Tro inte du kan bara sticka på morgonen efter fyllesex! Du glömde logga ut ur face från min dator! Hoppas du har det kul ditt svin!"HAHAHAHAHA Hehe. Det var inte jag iaf Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 2 Juni , 2012 Rapport Share Postad 2 Juni , 2012 Vill höra mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2012 Vill höra mer! Gissar att det var en helt vanlig facerape men vem vet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 2 Juni , 2012 Rapport Share Postad 2 Juni , 2012 Årets största plusdag, bra kost och träning. Men fan vad tråkigt jag har de Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 3 Juni , 2012 Rapport Share Postad 3 Juni , 2012 Årets största plusdag, bra kost och träning.Men fan vad tråkigt jag har de Gratz! Du borde festa mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2012 Årets mest random fråga från en söt tjej (NSH!!!!) "är du bra på att göra sugmärken??" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 3 Juni , 2012 Rapport Share Postad 3 Juni , 2012 Årets mest random fråga från en söt tjej (NSH!!!!) "är du bra på att göra sugmärken??" Tidsbank Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2012 Tidsbank Följt av fold obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 3 Juni , 2012 Rapport Share Postad 3 Juni , 2012 Mår bra av träning Mår dålig av poker måste helt enkelt må bättre av träningen än hur dåligt jag mår av pokern, endast då jag är plus! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2012 Mår bra av träningMår dålig av poker måste helt enkelt må bättre av träningen än hur dåligt jag mår av pokern, endast då jag är plus! Plus plus plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2012 Wooow Hodgson, Martin Kelly istället för Rio Ferdinand?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 3 Juni , 2012 Rapport Share Postad 3 Juni , 2012 Vad hände med Micah Richards? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2012 Vad hände med Micah Richards? Ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 3 Juni , 2012 Rapport Share Postad 3 Juni , 2012 Haha. Kelly? Så jävla sjukt. Det börjar bli lite svårt att säga att man lämnade tio utanför truppen av fotbollsskäl om man tar in en kille som gjorde en handfull matcher för Englands åttonde bästa lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 3 Juni , 2012 Rapport Share Postad 3 Juni , 2012 Å andra sidan lovade Roy att ta Liverpool ut i Europa igen. OBS! Stulet skämt men roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2012 Å andra sidan lovade Roy att ta Liverpool ut i Europa igen. OBS! Stulet skämt men roligt. Hehe n1 sir. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 4 Juni , 2012 Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Angående Richards och Carrick It's been quite clearly outlined in recent weeks that both Carrick and Richards themselves refused to be placed on the standby list. Let's make sure that fact isn't lost, because criticizing Hodgson - whose only crime was thinking Barry and Jones were better choices Sen satt Hodgson inte vill ha en surmulen fi**a som Rio i truppen förstår nog alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 5 Juni , 2012 Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 Angående Richards och Carrick Sen satt Hodgson inte vill ha en surmulen fi**a som Rio i truppen förstår nog alla. Precis. Vem vill ha en av landets bästa mittbackar när man kan ha Martin Kelly i laget. Alltså, det är ju inte nu som problemen skapades eftersom reserver bara får kalla in om de finns på en särskild lista. Problemet är ju att FA och Roy har satt sig i en situation där spelare som Carrick, Richards och Ferdinand inte tillgängliga och man måste ta bottenskrapet från Liverpool istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 5 Juni , 2012 Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 Vi vill väl att England har sämsta möjliga lag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts