ViktorH Postad 3 Februari , 2012 Rapport Share Postad 3 Februari , 2012 http://pokerforum.nu/forum/onlinepoker/66754-nu-jaevlar-ska-sanningen-fram.html#post1675616 intressant att det händer grejer nu. det är väl fullt rimligt att ni mottagit en trojan från spelarna. scannade du inte datorn efter första misstankarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 3 Februari , 2012 Rapport Share Postad 3 Februari , 2012 Haha satt klistrad vid både det där och "Bet24 Nordic Poker King" varje kväll Andra tider för sju år sedan... Bet 24 nordic poker king var man ju med i för snart 6 år sen som 18åring. Föröskt hitta ngt klipp men det vill sig inte. Ska fortsätta leta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2012 Bet 24 nordic poker king var man ju med i för snart 6 år sen som 18åring. Föröskt hitta ngt klipp men det vill sig inte. Ska fortsätta leta. Haha sick, keep looking Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 3 Februari , 2012 Rapport Share Postad 3 Februari , 2012 Det är tråkigt med hybris. Sista tentan på mäklare, tid 14-18. Upandcoming bokar in turre på CC vid 18 för man brukar inte sitta hela tiden ändå. Tentan är på 4 frågor, efter två frågor är klockan 16.15. Jag kommer på att jag behöver lägga på ett kol om jag ska hinna dra 17.30 senast. Enligt min uppfattning efter 2-3 frågor är jag helt säker på att jag har god marginal till G. Så snabbar på och svarar kortfattat på resterande frågor (4e frågan är a-d) och var klar 16.45. Fick tbx resultat men inte kollat in själva tentan idag. 3 poäng ifrån G, så djävla dum man är ibland. Inte för att de spelar någon egentlig roll för mig nu men tänker ju obv gå till omtentan så är ändå ett störmoment. Kunde kanske gå överklaga och hitta 3p men ska upp till Kalmar och inte tbx förren 13e, får ta göra omtentan som är dagen efter jag kmr tbx från London i Mars. Aja, shit happens. Får väl lära sig av sina misstag och inte planera så dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2012 Det är tråkigt med hybris. Sista tentan på mäklare, tid 14-18. Upandcoming bokar in turre på CC vid 18 för man brukar inte sitta hela tiden ändå. Tentan är på 4 frågor, efter två frågor är klockan 16.15. Jag kommer på att jag behöver lägga på ett kol om jag ska hinna dra 17.30 senast. Enligt min uppfattning efter 2-3 frågor är jag helt säker på att jag har god marginal till G. Så snabbar på och svarar kortfattat på resterande frågor (4e frågan är a-d) och var klar 16.45. Fick tbx resultat men inte kollat in själva tentan idag. 3 poäng ifrån G, så djävla dum man är ibland. Inte för att de spelar någon egentlig roll för mig nu men tänker ju obv gå till omtentan så är ändå ett störmoment. Kunde kanske gå överklaga och hitta 3p men ska upp till Kalmar och inte tbx förren 13e, får ta göra omtentan som är dagen efter jag kmr tbx från London i Mars. Aja, shit happens. Får väl lära sig av sina misstag och inte planera så dumt. Lol, Being Starfitter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 3 Februari , 2012 Rapport Share Postad 3 Februari , 2012 Det är tråkigt med hybris. Sista tentan på mäklare, tid 14-18. Upandcoming bokar in turre på CC vid 18 för man brukar inte sitta hela tiden ändå. Tentan är på 4 frågor, efter två frågor är klockan 16.15. Jag kommer på att jag behöver lägga på ett kol om jag ska hinna dra 17.30 senast. Enligt min uppfattning efter 2-3 frågor är jag helt säker på att jag har god marginal till G. Så snabbar på och svarar kortfattat på resterande frågor (4e frågan är a-d) och var klar 16.45. Fick tbx resultat men inte kollat in själva tentan idag. 3 poäng ifrån G, så djävla dum man är ibland. Inte för att de spelar någon egentlig roll för mig nu men tänker ju obv gå till omtentan så är ändå ett störmoment. Kunde kanske gå överklaga och hitta 3p men ska upp till Kalmar och inte tbx förren 13e, får ta göra omtentan som är dagen efter jag kmr tbx från London i Mars. Aja, shit happens. Får väl lära sig av sina misstag och inte planera så dumt. Helt klart upandcomings fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 3 Februari , 2012 Rapport Share Postad 3 Februari , 2012 Helt klart upandcomings fel! Lika nu. Influerade honom gå för tidigt på tentan jag va onykter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 3 Februari , 2012 Rapport Share Postad 3 Februari , 2012 Kunde du inte kommit sent eller late-reggat turren istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 3 Februari , 2012 Rapport Share Postad 3 Februari , 2012 Vann du turren? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 3 Februari , 2012 Rapport Share Postad 3 Februari , 2012 Kunde du inte kommit sent eller late-reggat turren istället? Den var redan betald fick jag reda på sen. F.ö blev vi ändå sena för upandcoming kom med ett för sent tåg. Så jag väntade på stationen i 30-40 minuter. Vann du turren? Bustade rätt snabbt på en flipp. Upandcoming kom obv ITM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 3 Februari , 2012 Rapport Share Postad 3 Februari , 2012 Inte konstigt att pokern är död när facit satt och förklarade för alla hur man ska spela redan -05. Precis. Jävla flaxknull vissa tajmade in att bli producerade på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schteeket Postad 3 Februari , 2012 Rapport Share Postad 3 Februari , 2012 Meta, postade inte du en intervju med Berba här om dagen? Vore schysst om du kunde länka den isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2012 Meta, postade inte du en intervju med Berba här om dagen? Vore schysst om du kunde länka den isf. Svårt att gå tillbaka några sidor och leta själv? Men bara för att det är Unitedrelaterat ska jag göra det åt dig...är väl inte så mycket en intervju som en tramsig reklam dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2012 Löööööööööjligt intensiv session på Prima avklarad. Satt bokstavligt talat och försökte hämta andan en knapp timme in efter att inköpen började hagla från första sekund. Efter att jag blev enoutad på river efter trevägsallin turn när jag redan var back några inköp på ingen tid alls satt jag inte direkt lugnt och fint vid skrivbordet kan jag erkänna. Hoppas inte jag väckte Gruppboendet Team Microvåg. Men min livslånga streak att inte ha slagit sönder något vid grinden hölls i. Stolt över den Ska sluta skämmas för min dalande NSD-linje för övrigt. Det var jättedåligt värde i början av sessionen och då backade jag bara marginellt där men framåt sista tredjedelen blev det rätt fiskigt och det var först då min NSD gick brant neråt igen. Lyckades sjukt nog vända tillbaka backet rätt fort idag och gjorde för en gångs skull en fuling och kollade i HM innan jag hade slutat spela för att se om jag tagit igen allt eller ej. Såg att jag var plus, instaquittade Intressant riverraise av fisken här... $1/$2 No Limit Holdem 6 Players Hand Conversion Powered by weaktight.com Stacks: UTG ($45) metaddict (UTG+1) ($465.25) CO ($209.06) BTN ($202) SB ($250.65) BB ($883.61) Pre-Flop: ($3, 6 players) metaddict is UTG+1 5:heart: 6:heart: 1 fold, metaddict raises to $6, CO calls $6, 2 folds, BB calls $4 Flop: 3:heart: J:club: 2:diamond: ($19, 3 players) BB checks, metaddict bets $12, CO calls $12, BB calls $12 Turn: 4:club: ($55, 3 players) BB checks, metaddict bets $42, CO calls $42, BB calls $42 River: 6:spade: ($181, 3 players) BB checks, metaddict bets $111, CO goes all-in $149.06, BB folds, metaddict calls $38.06 Final Pot: $479.12 metaddict shows 5:heart: 6:heart: CO shows A:spade: J:heart: metaddict wins $475.62 (net +$266.56) BB lost $60 CO lost $209.06 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2012 Bara så alla vet är det UFC igen natten mot söndagen. Nick Diaz i main event. När han fightas är det alltid ett fantastiskt spektakel i kombination med att i princip alla hans matcher är stört underhållande. Det går även några andra tunga matcher. Men jag måste verkligen reka alla att kolla in Diaz match, även ni som inte gillar MMA. Större karaktär får man leta efter. Kuuuuuuuuuung Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schteeket Postad 4 Februari , 2012 Rapport Share Postad 4 Februari , 2012 Svårt att gå tillbaka några sidor och leta själv? Men bara för att det är Unitedrelaterat ska jag göra det åt dig...är väl inte så mycket en intervju som en tramsig reklam dock À sorry hittade inte så tänkte om du postat i en annan tråd. Aja ty iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2012 Hur funkar det om man fixar 3G-internet som backup? Kan man ha det inkopplat alltid så det känner av när ens vanliga internet går ner och drar igång direkt? Hinner man bli online igen och spela klart pokerhänder man är mitt i? ViktorHs internet (skyller på honom) mår INTE INTE INTE bra Ren jävla tur att jag inte varit inne i någon pott när det gått ner. À sorry hittade inte så tänkte om du postat i en annan tråd. Aja ty iaf Anytime bro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2012 Någon i trakten som tänkt raila Super Bowl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 4 Februari , 2012 Rapport Share Postad 4 Februari , 2012 1. Går få om man har prog för det. Jag har inte lyckats opti. 2. Beror när det är? Brukar styra in lite amerikans dekadens då. Förra året kunde jag inte ens se pga det var på 10an. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2012 Man vet att dödsmetallbandet man lyssnar på är brutalt när grundaren dömts till 10 år för mord... 1. Går få om man har prog för det.Jag har inte lyckats opti. 2. Beror när det är? Brukar styra in lite amerikans dekadens då. Förra året kunde jag inte ens se pga det var på 10an. 1. Hm ok, känns meningslöst att ha det för oss annars när nästan alla disconnects hittills varit några minuter. 2. Ehhhh söndag natt Du är högst välkommen hit, jag kan laga någon proteinrik mat åt oss Dock säger något mig att du inte får för din tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 4 Februari , 2012 Rapport Share Postad 4 Februari , 2012 Får utan tvekan göra det för min tjej. Dock är jag hos henne till 13e av egen fri vilja. Får nästan proklamera att jag ofta bränner andra aktiviteter av min egna tofflighet (fri vilja kanske existerar) inte av hennes order. Får styra något grant uppe i Kalmar, någon som är i närheten? Hela den delen av SVS-Sverige är ju Skånemaffia now a days. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 5 Februari , 2012 Rapport Share Postad 5 Februari , 2012 Ankjakt på facebook istället för att plugga. edit; ingen fattade så avbröt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 5 Februari , 2012 Rapport Share Postad 5 Februari , 2012 Meta=Hjärtattack? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 5 Februari , 2012 Rapport Share Postad 5 Februari , 2012 Meta=Hjärtattack? ja vem fan fick inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 5 Februari , 2012 Rapport Share Postad 5 Februari , 2012 Metaknight imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts