emop1 Postad 4 Januari , 2012 Rapport Postad 4 Januari , 2012 Dags att tänka om, ingen vit månad i januari ni som hade planerat det http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14163954.ab så fruktansvärt sjuk artikel Citera
Metaddict Postad 4 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2012 gaaah... DaMarques Johnson. Så nära en brittisk TUFfjant man kan komma utan att ens vara brittisk. Hehe mm. Men så länge dem inte går ut med att den matchen kommer vara på main card tänker jag inte oroa mig eller gnälla iaf. Citera
Metaddict Postad 4 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2012 så fruktansvärt sjuk artikel Klart, den kom ju från Aftonbladet Citera
Metaddict Postad 4 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2012 Inte bara Unitedfans som skäms för Liverpools beteende i "Suarez-Gate"... http://therepublikofmancunia.com/press-reaction-to-barmy-liverpool-suarez-response/ Citera
Metaddict Postad 5 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2012 Än så länge ligger våra gissningar rätt bra till... http://mmanytt.se/ufc/ufc-sweden-papy-abedi-stalls-mot-james-head-pa-hemmaplan/ Citera
Metaddict Postad 5 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2012 Uuuuurk Brian Stann :cry: :cry: Fattas bara att publiken skriker SWEDEN SWEDEN SWEDEN under hans match Aja, det kommer iaf smälla i denna match, det är jag rätt säker på. http://mmanytt.se/ufc/exklusivt-alessio-sakara-vs-brian-stann-pa-ufc-on-fuel-tv-2-i-sverige/ Citera
upandcoming Postad 5 Januari , 2012 Rapport Postad 5 Januari , 2012 vet ni vad det kostar att flyga till amsterdam tor i juni/juli? SEX HUNDRA KRONOR! HELT OTROLIGT! Citera
Starfitter Postad 5 Januari , 2012 Rapport Postad 5 Januari , 2012 vet ni vad det kostar att flyga till amsterdam tor i juni/juli? SEX HUNDRA KRONOR! HELT OTROLIGT! Tycker vi tar en visit för 3 året i rad under den kvinnliga beachvolly turren på Damrak. Pix pax för att inte boka boende. Citera
Kakmonstret Postad 5 Januari , 2012 Rapport Postad 5 Januari , 2012 Uuuuurk Brian Stann :cry: :cry: Fattas bara att publiken skriker SWEDEN SWEDEN SWEDEN under hans match Aja, det kommer iaf smälla i denna match, det är jag rätt säker på. http://mmanytt.se/ufc/exklusivt-alessio-sakara-vs-brian-stann-pa-ufc-on-fuel-tv-2-i-sverige/ Bra match. Oväntat bra för ett litet puttekort i sverige. Stann är överskattad, men sålänge han möter en striker är han kul. Citera
Metaddict Postad 5 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2012 Nu började det tyvärr spåra ur Såvitt jag vet är det inte 100% bekräftat att Alex verkligen ska matcha men alla "vet" att det är så. Nu har det börjat ryktas om Thiago Alves som nyss avklarat sin avstängning för fusk vid dopingtest. De andra matcherna är bekräftade. DaMarques Johnson vs John Maguire Alexander Gustafsson vs Papy Abedi vs John Head Alessio Sakkara vs Brian Stann Magnus ”Jycken” Cedenblad vs Francis Carmont Besam Yousef (okänd svensk som bara mött nollor i skämtgalan The Zone) vs Simeon Thoresen (norrman) Verkar som UFC gjorde ett ryck just idag och kom ut med alla svenskmatcher på en gång. Nu vill jag se några tunga matcher bokade! Citera
Metaddict Postad 5 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2012 Bra match. Oväntat bra för ett litet puttekort i sverige. Stann är överskattad, men sålänge han möter en striker är han kul. Det beror på imo! Blir det en prelim (vilket såklart inte kommer hända) eller typ co main? Båda kommer ju från förluster men om den t.ex. skulle bli första matchen på huvudkortet borde det kunna bli några bra matcher efter det. Mtp att galan ändå ska sändas i USA på TV antar jag alla svenskmatcher som är bokade än så länge (utom Alex såklart och eventuellt någon till) kommer vara prelims. Isf är där fortfarande mycket utrymme för bra matcher. Citera
Level Postad 5 Januari , 2012 Rapport Postad 5 Januari , 2012 vet ni vad det kostar att flyga till amsterdam tor i juni/juli? SEX HUNDRA KRONOR! HELT OTROLIGT! Hittar inte 31 maj- 3 juni, 850 kr. Boka? Citera
upandcoming Postad 5 Januari , 2012 Rapport Postad 5 Januari , 2012 Hittar inte 31 maj- 3 juni, 850 kr. Boka? norwegian. man måste boka senast 16 januari! jag ska kolla när jag kan. vi tar en husbåt va? Citera
Metaddict Postad 5 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2012 Ronda Rousey är rätt brutal...fyra matcher, fyra armbars. Här är den "bästa". Eller den "värsta"? Citera
Metaddict Postad 5 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2012 3.40 blir det en fin åktur Citera
Level Postad 5 Januari , 2012 Rapport Postad 5 Januari , 2012 norwegian. man måste boka senast 16 januari! jag ska kolla när jag kan. vi tar en husbåt va? Där jag kollade ju... Husbåt it is! Låt Kenny boka boende, asfränt att komma ner och mötas av beskedet att han bokat fel månad. Tredje gången gillt, hejja hejja! Jag är på för att boka snarast. Citera
Metaddict Postad 5 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2012 Oj OJ OJ! Jag har lite svårt att släppa Kruths tidigare doping men vafan, denna matchup är bara !!! Hur dem vet att den ska vara prelim redan är jag osäker på men om den verkligen blir det är det jävligt lovande inför galan! För denna är klart tyngre än tidigare bokade svenskmatcher så nu blir man hoppfull att det kommer bokas några större matcher snart. http://mmanytt.se/ufc/exklusivt-jorgen-kruth-skriver-kontrakt-med-ufc-debuterar-mot-cyrille-diabate-pa-ufc-on-fuel-tv-2-i-sverige/ Citera
Haslo Postad 5 Januari , 2012 Rapport Postad 5 Januari , 2012 det är 7 japaner på ufc japan men bara en av dom på main. Hoppas alex blir den enda svensken på maincard i globen. Eller ska papi va på main? Citera
Kakmonstret Postad 5 Januari , 2012 Rapport Postad 5 Januari , 2012 haha kruth mot diabate. Vilken oväntad jävla match. Kul! Citera
Metaddict Postad 5 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2012 det är 7 japaner på ufc japan men bara en av dom på main. Hoppas alex blir den enda svensken på maincard i globen. Eller ska papi va på main? Precis, det är ju en ganska uppenbar approach att stoppa in folk från landet i prelims men sen köra mer "vanligt" på main card eftersom det kommer sändas på TV eller PPV. Jag blev osäker nu, Kruth mot Diabate är hyfsat tung match eftersom Diabate varit med länge och Kruth ändå är ett rätt stort namn mtp sin bakgrund stående. Så om inte den är på main tror jag verkligen inte Papy mot Head eller Cedenblad vs Carmont kommer vara det. Frågan är dock hur mmanytt vet att Kruth är prelim när det inte är sagt något om de andra matcherna. Men mycket hoppfullt inför kommande bokningar IMO! haha kruth mot diabate. Vilken oväntad jävla match. Kul! Högst otippad ja men väldigt logisk såhär i efterhand Tror Diabate kommer försöka ta ner det till marken dock. Citera
Metaddict Postad 5 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2012 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ ingen Joe Rogan med till UFC i Globen :cry: :cry: :cry: :-( :-( :cry: Citera
Lokenius Postad 6 Januari , 2012 Rapport Postad 6 Januari , 2012 vet ni vad det kostar att flyga till amsterdam tor i juni/juli? SEX HUNDRA KRONOR! HELT OTROLIGT! De ggr jag vart till hollandia har jag betalat 900 norska.. och då har jag bokat kvällen före.. KLM "all inclusive" Citera
Recommended Posts