Soni Postad 28 December , 2011 Rapport Share Postad 28 December , 2011 (jag o vh kanske ska iväg på något riktigt sjukt snart imo men man lever bara en gång?) utfuckingveckla or be hated. mycket snack, få bilder imo +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 28 December , 2011 Rapport Share Postad 28 December , 2011 swingers gonna swing Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2011 Mezo i HBG. God mat och fika och så. I övrigt? Ett ord: LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTTTTTTTTTTTTTT :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Det sjuka är att min ålderspreferens gällande ögongodis i form av kvinnor (eller gottegudinnor som vi kallar dem här) har sett ungefär likadan ut som mitt senaste års pokergraf sedan jag gick med i Team Microvåg. Mer än så får ni inte ur mig och bilder måste jag nog tyvärr också hålla för mig själv (mmmmm) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 29 December , 2011 Rapport Share Postad 29 December , 2011 själv försöker man ragga ligg genom att flörta med feta nätbrudar..´ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 29 December , 2011 Rapport Share Postad 29 December , 2011 själv försöker man ragga ligg genom att flörta med feta nätbrudar..´ justera skärmupplösningen tills de är smala, spara och ragga på ännu fetare brudar. win/win! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 29 December , 2011 Rapport Share Postad 29 December , 2011 justera skärmupplösningen tills de är smala, spara och ragga på ännu fetare brudar. win/win! vad gör man när man träffar dem då? tar på sig 3d glasögon och låtsas att det är biggest loser porrfilm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 29 December , 2011 Rapport Share Postad 29 December , 2011 vad gör man när man träffar dem då? tar på sig 3d glasögon och låtsas att det är biggest loser porrfilm? Varför slösa tid på att träffas när man kan webcäma? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 29 December , 2011 Rapport Share Postad 29 December , 2011 Tog igen hela hålet. SHOOOOFFF så var man 30k ner i hålet igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 29 December , 2011 Rapport Share Postad 29 December , 2011 Tog igen hela hålet. SHOOOOFFF så var man 30k ner i hålet igen. Sluta emo. Svara sms Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 29 December , 2011 Rapport Share Postad 29 December , 2011 Sluta emo. Svara sms Vet med säkerhet ikv, drar sms då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddyponken Postad 29 December , 2011 Rapport Share Postad 29 December , 2011 Tog igen hela hålet. SHOOOOFFF så var man 30k ner i hålet igen. Du vet vad man säger om dom höga mörkarna, lätt fånget lätt förgånget! Har för mig att du lirade på stake förut, inte längre eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 29 December , 2011 Rapport Share Postad 29 December , 2011 Du vet vad man säger om dom höga mörkarna, lätt fånget lätt förgånget! Har för mig att du lirade på stake förut, inte längre eller? JODAAA, nog är jag stejkad allt. Hatar förlora likväl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2011 2.5k händer igår natt. Trodde jag var upp runt 2 inköp, var ner ett halvt lillplus efter RB dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 29 December , 2011 Rapport Share Postad 29 December , 2011 sluta va så sjuk nu meta. blir en nice lördag, man vaknar upp, ser ufc, ser united och sen fucking nyår. GG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2011 sluta va så sjuk nu meta. blir en nice lördag, man vaknar upp, ser ufc, ser united och sen fucking nyår. GG Sluta vara sjuk? BUT WHY?? Fick halv gåshud nu!! Lägg till det att jag ska grinda minst 2k händer på fredag kväll/natt och plussa så jävla mycket att jag blir plus för månaden (lol höga mål) och du har recept för typ världens bästa fucking nyårsafton nånsin. Hoppas jag. Detta givet att Alex krossar Vaktmästarn, vilken han ofc kommer göra! I övrigt hatar jag nyårsafton och är alltid så jävla nöjd efteråt när det är över. Jag blir i princip varje år jättenedstämd och sådär nostalgisk-aktig med tankar på vilket bortkastat år det varit och klassiskt "åhh vafan e meningen med livet egentligen?"-deppig. Vet inte riktigt varför. Min födelsedag brukar vara ungefär likadan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 29 December , 2011 Rapport Share Postad 29 December , 2011 I övrigt hatar jag nyårsafton och är alltid så jävla nöjd efteråt när det är över. Jag blir i princip varje år jättenedstämd och sådär nostalgisk-aktig med tankar på vilket bortkastat år det varit och klassiskt "åhh vafan e meningen med livet egentligen?"-deppig. Vet inte riktigt varför. Min födelsedag brukar vara ungefär likadan. Det är helt okej att bete sig på det här sättet Spoiler! om man är kvinna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2011 Det är helt okej att bete sig på det här sättet Spoiler! om man är kvinna Ok ok. Här öppnar man upp och delar med sig av sina innersta känslor och allt du gör är att håna? Hur sover du om nätterna???! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 29 December , 2011 Rapport Share Postad 29 December , 2011 Sluta emo. Svara sms lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 29 December , 2011 Rapport Share Postad 29 December , 2011 Det är OK att bete sig så bara man inte blir drama queen som storgråtande låser in sig på toaletten med ett rakblad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 29 December , 2011 Rapport Share Postad 29 December , 2011 Ok ok. Här öppnar man upp och delar med sig av sina innersta känslor och allt du gör är att håna? Hur sover du om nätterna???! Det är OK att bete sig så bara man inte blir drama queen som storgråtande låser in sig på toaletten med ett rakblad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2011 Det är OK att bete sig så bara man inte blir drama queen som storgråtande låser in sig på toaletten med ett rakblad. Ty sir! Gör inget av det där Men jag smiter iväg en liten stund ibland för att vara för mig själv så jag inte drar ner andras humör. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2011 Lol, Nate Diaz pratar om vad Nick Diaz ger honom i julklapp. "He usually gets me a knife or something". Sen lite mummel och "last year he gave me nunchuks" :lol: Mer fighter är Diazbröderna går nog inte att vara, så sjuka människor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 30 December , 2011 Rapport Share Postad 30 December , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 30 December , 2011 Rapport Share Postad 30 December , 2011 sjuk invägning, nu är jag galet pumpad för detta. Brukar alltid hålla på diaz bröderna men cerrone är stencool. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 30 December , 2011 Rapport Share Postad 30 December , 2011 Såg precis filmen warrior, sett den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts