Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!

Metaddict

Recommended Posts

Mezo i HBG. God mat och fika och så. I övrigt? Ett ord: LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTTTTTTTTTTTTTT :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Det sjuka är att min ålderspreferens gällande ögongodis i form av kvinnor (eller gottegudinnor som vi kallar dem här) har sett ungefär likadan ut som mitt senaste års pokergraf sedan jag gick med i Team Microvåg. Mer än så får ni inte ur mig och bilder måste jag nog tyvärr också hålla för mig själv (mmmmm) 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sluta va så sjuk nu meta.

blir en nice lördag, man vaknar upp, ser ufc, ser united och sen fucking nyår. GG

Sluta vara sjuk? BUT WHY??

Fick halv gåshud nu!! Lägg till det att jag ska grinda minst 2k händer på fredag kväll/natt och plussa så jävla mycket att jag blir plus för månaden (lol höga mål) och du har recept för typ världens bästa fucking nyårsafton nånsin. Hoppas jag. Detta givet att Alex krossar Vaktmästarn, vilken han ofc kommer göra!

I övrigt hatar jag nyårsafton och är alltid så jävla nöjd efteråt när det är över. Jag blir i princip varje år jättenedstämd och sådär nostalgisk-aktig med tankar på vilket bortkastat år det varit och klassiskt "åhh vafan e meningen med livet egentligen?"-deppig. Vet inte riktigt varför. Min födelsedag brukar vara ungefär likadan.

Länk till kommentar

I övrigt hatar jag nyårsafton och är alltid så jävla nöjd efteråt när det är över. Jag blir i princip varje år jättenedstämd och sådär nostalgisk-aktig med tankar på vilket bortkastat år det varit och klassiskt "åhh vafan e meningen med livet egentligen?"-deppig. Vet inte riktigt varför. Min födelsedag brukar vara ungefär likadan.

Det är helt okej att bete sig på det här sättet

Spoiler!
om man är kvinna
Länk till kommentar