Metaddict Postad 1 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2010 Dog inte av benpasset och är snart nog tillräckligt stark där för att slippa skämmas. Good times. 200kg viktplattor på benpressen x 16, två set med 240kg på x 13. Knäböj: 70kg x 10, 100kg x 7 och 7, 70kg x 12. Man United däremot skäms nog idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 1 December , 2010 Rapport Share Postad 1 December , 2010 gick upp 07 idag för att se julkalendern, den sög.... sen har jag grindat tills nu, ska promenera ner till skolan ha föreläsning sen cardiopass. Ikv har upandcoming bjudit till fest så jag kommer bryta min deff såväl som nykterhet, ska dock ta de ganska lugnt så inte hela världen Hitta f.ö nytt käk som jag bara måste prova; konnyaku (mirakelnudlar) som innehåller i princip inga kalorier men som ger mättnad ändå. Dock inte så sugen på beställa hem så ska ner kika på möllan om det går hitta i de asiatiska affärerna innan jag tvingas skicka efter de. NUUUUUUUTZ MED NUDLAR JU! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 1 December , 2010 Rapport Share Postad 1 December , 2010 gick upp 07 idag för att se julkalendern, den sög.... sen har jag grindat tills nu, ska promenera ner till skolan ha föreläsning sen cardiopass. Ikv har upandcoming bjudit till fest så jag kommer bryta min deff såväl som nykterhet, ska dock ta de ganska lugnt så inte hela världen Hitta f.ö nytt käk som jag bara måste prova; konnyaku (mirakelnudlar) som innehåller i princip inga kalorier men som ger mättnad ändå. Dock inte så sugen på beställa hem så ska ner kika på möllan om det går hitta i de asiatiska affärerna innan jag tvingas skicka efter de. NUUUUUUUTZ MED NUDLAR JU! Tjack fungerar också bra för det det ändamålet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 1 December , 2010 Rapport Share Postad 1 December , 2010 Tjack fungerar också bra för det det ändamålet ääh man blir inte mätt i magen av sånt smuts! nudlar däremot, suktat efter det länge nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 1 December , 2010 Rapport Share Postad 1 December , 2010 ääh man blir inte mätt i magen av sånt smuts! nudlar däremot, suktat efter det länge nu.. Du blir inte hungrig heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 1 December , 2010 Rapport Share Postad 1 December , 2010 Tjack fungerar också bra för det det ändamålet tjack är katabolt, no good Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mike82 Postad 1 December , 2010 Rapport Share Postad 1 December , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 1 December , 2010 Rapport Share Postad 1 December , 2010 klarade min omtenta, får reda på senaste tentan innan måndag med. blir fira ordentligt ikv! edit: trodde tjack vara festibolt, hehehhEHhehhE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 1 December , 2010 Rapport Share Postad 1 December , 2010 klarade min omtenta, får reda på senaste tentan innan måndag med. blir fira ordentligt ikv! edit: trodde tjack vara festibolt, hehehhEHhehhE Jag tittar förbi på efterfest efter jag varit på sittning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 2 December , 2010 Rapport Share Postad 2 December , 2010 vart mkt mkt trevligt igår och supervärt offra min ända ätardag fram till 16e på det. idag mår jag doch lite dåligt och ska dra på föreläsning nu, känns sådär risigt faktiskt. Fick även tbx resultat från förra tentan (ekonomistyrningen) som jag faktiskt trodde jag skulle klara men hade missat G med 3p så omtentan inbokad i januari... omtentor suger så överhårt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 2 December , 2010 Rapport Share Postad 2 December , 2010 vart mkt mkt trevligt igår och supervärt offra min ända ätardag fram till 16e på det. idag mår jag doch lite dåligt och ska dra på föreläsning nu, känns sådär risigt faktiskt. Fick även tbx resultat från förra tentan (ekonomistyrningen) som jag faktiskt trodde jag skulle klara men hade missat G med 3p så omtentan inbokad i januari... omtentor suger så överhårt Ekonomistyrning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2010 vart mkt mkt trevligt igår och supervärt offra min ända ätardag fram till 16e på det. idag mår jag doch lite dåligt och ska dra på föreläsning nu, känns sådär risigt faktiskt. Fick även tbx resultat från förra tentan (ekonomistyrningen) som jag faktiskt trodde jag skulle klara men hade missat G med 3p så omtentan inbokad i januari... omtentor suger så överhårt Vafan har jag drömt eller skrev du inte att du klarade ekstyr?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ronken1491911767 Postad 2 December , 2010 Rapport Share Postad 2 December , 2010 Någon som har nått bra tips på att "tillaga" kvarg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 2 December , 2010 Rapport Share Postad 2 December , 2010 Vafan har jag drömt eller skrev du inte att du klarade ekstyr?? klarade extern redovisninh och failade styr, fml osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 2 December , 2010 Rapport Share Postad 2 December , 2010 Någon som har nått bra tips på att "tillaga" kvarg? Hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 2 December , 2010 Rapport Share Postad 2 December , 2010 Är djupt besviken på Starfitter. Såg fram emot att dricka snäckor med dig vid tolvslaget!! FML Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2010 Endast för starfitter: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 2 December , 2010 Rapport Share Postad 2 December , 2010 Jag är typ 2m (1.98) väger 105kg! vill ner till 90-95Kg. Vägde 98kg i början på sommaren men kom efter med träningen + att jag käkat helt jävla fel , druckit öl. Jag skulle vilja ha ett träningsschema som passar för personer i första hand vill förlora några kilo. Men mitt största problem är att jag har ingen koll på vad man ska äta. Kan typ 2 nyttiga rätter annars lever jag på typ pasta. Varför jag vill gå ner? för jag blivt fet mitt mål är att bli av med allt fett o sen bygga muskler! Men som sagt mitt största problem är kosten. Tack Kenan! OT: Minns att jag köpte mitt första pokerprogram av dig, PokerOffice Kosten är enkel. Finns inga nyttiga rätter, gäller bara o räkna kalc in v s kalc ut. Så länge du ligger på ett underskott så tappar du vikt. Du ska ju endast gå ner 10 kg, tycker att du ska börja träna direkt, och inte vänta tills du gått ner i vikt. Nu vet jag inte hur mkt du kan, men tycker att du ska testa axons chema, dom funkar jättebra, speciellt när man precis kommit igång. Själv kör jag 4.0 och 5.0. https://www.flashback.org/t691405 https://www.flashback.org/t1132455 Vet inte hur dina kostvanor ser ut idag, men börja här: http://www.kaloriraknaren.se/ Där kan du räkna hur mkt du gör av med och hur mkt du får i dig. Ang nyttiga rätter, så finns det inte många. Byt ut sånt som innehåller mkt kalc mot sallad, championer eller nåt annat du tycker är gott. Det är segt och lite jobbigt i början, fast när du väll lärt dig så kommer du ha nytta av de hela livet. Här är en rolig sajt, du kan se vad som innehåller mkt protein, sägs att man ska ligga på ca 2g protein per kroppsvikt. http://proteinperkrona.se/ Här finns massa tips på goda maträtter http://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=15 Som sagt, 10 kg går du ner lätt. Ladda ner en bra ljudbok och ta en kvällspromenad, börja gå på nåt roligt pass på gymmet (kan rekomendera box, crosfitt, core, poweryoga). Du kommer må mycket bättre av det, känns sjukt skönt att sätta sig hemma med en kopp te och dra upp några hu sng efter att man varit med om ett pass poweryoga, 95% av deltagarna är tjejer i tights =) Sorry för sena svaret, tentorna börjar närma sig. GL och håll oss uppdaterade om hur det går med träningen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ronken1491911767 Postad 2 December , 2010 Rapport Share Postad 2 December , 2010 Hur menar du? Typ något som är gott att ha till, har aldrig käkat kvarg innan. Köpte 500g nu för att pröva. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 2 December , 2010 Rapport Share Postad 2 December , 2010 klarade extern redovisninh och failade styr, fml osv Ekonomistyrning är ju mycket enklare slå en pling för private tutoring MVH 2*identiska ekonomistyrningkurser Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebo Postad 2 December , 2010 Rapport Share Postad 2 December , 2010 Typ något som är gott att ha till, har aldrig käkat kvarg innan. Köpte 500g nu för att pröva. blanda ut med lite vatten eller mjölk för att få en yoghurt-liknande konsistens på det, sen en skivad banan i Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 2 December , 2010 Rapport Share Postad 2 December , 2010 Är djupt besviken på Starfitter. Såg fram emot att dricka snäckor med dig vid tolvslaget!!FML om jag en gång i livet tjänar lite deg så knackar jag på dörren vid 12slaget, så översugen att jag dör Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 2 December , 2010 Rapport Share Postad 2 December , 2010 Typ något som är gott att ha till, har aldrig käkat kvarg innan. Köpte 500g nu för att pröva. Bäst är ju o testa dig fram. Grundrecepten är ju fun light, wild berries är bäst tycker jag. Sen så blir det god sås på det också, tsatsiki om du har tid, har du inte tid så in med lite kryddor (jag kör oftast på örter blandade med vitlök) och blanda. Brukar lägga några skedar i maten så blir det mycket godare, använder det istället för grädde typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 2 December , 2010 Rapport Share Postad 2 December , 2010 provade preics blanda med senap, var nutz till lax Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namlleh Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 Fick med egna ögon se starfitter lassa på 3kg lax eller mer på tallriken. Mellanmål osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts