Chofritz Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2010 Hahahaha! här försöker man va semiserriös när man ska åka med gf. Obv lönlöst;-) ska vidarebefordra.. du verkar vara så jävla chefig Chofritz! Världsvan sas!=) Haha, det är ju det jag verkligen inte är. Blir katastrof varje gång jag är full bara =) Är ganska blyg i vanliga fall även om det inte framgår av mina pokerforum-posts, då det inte blir lika bra historier av det. Om resan kan jag väl bara säga att jag är grymt avundsjuk då jag verkligen älskade Bangkok. Har inga direkt konkreta tips på sevärdheter osv då jag tycker sånt ofta är rätt ointressant, se till att få med lite roliga historier hem istället =) Något som jag alltid tycker är kul är att göra oavsett var jag åker är att lära känna någon från lokalbefolkningen, vilket brukar komma som en naturlig följd av en positiv attityd och en flaska jack =) Hoppas du får det kul som fan iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2010 rycka ett citat på starfitters vis inte ok imo :-( respekt för kvinnor sas någon fattar hoppas jag ska du säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2010 av någon härlig anledning somnade jag när jag var fullare och nu vaknade jag, fukkkkkkkkk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2010 det där med att vara full ------> Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2010 finns inget bättre atm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2010 Harrypokrs svensexa, nu ska jag bli snorfull på hans sprit. Lycka Hittade min snodda nano vapor här, sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2010 Harrypokrs svensexa, nu ska jag bli snorfull på hans sprit. Lycka Hittade min snodda nano vapor här, sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 sjukt kväll på så många plan.. svensexa, hemmafylla, ålderskillnader, knullkontakter via sms, stölder osv osv vilket fall önskar vi harry ett fedt bröllop nästa vecka ........... får se hämnden utkräver där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 ingen som vill mtsna med mig heller, fudnerar på sova... trist imo riiiiiiiiiikael svara! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 ingen som vill mtsna med mig heller, fudnerar på sova... trist imo riiiiiiiiiikael svara! hej kenny! jag ser dubbelt, du med lr? mvh cleveland Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lllllll Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 edit: hee kunde misstolkas som gay-ad. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 hej kenny! jag ser dubbelt, du med lr? mvh cleveland hahahahaha detta var jätteroligt :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 helt magiskt att vakna utan bakfylla idag, hoppas de inte är den sevanliga fortfarande full situationen där bakfyllan snart slår till 2x eller mer grym kväll igår anyhow, är mkt nöjd även om man/vi gjorde väldigt mkt randomgrejer som jag nu i efterhand inte riktigt förstår motivationen till:S Att hänga med alla gamla polare från främst gymnasiet som man knappt aldrig träffar längre tillsammans var riktigt guld nu ska jag kolla book of eli innan jag tar mig an någon matlagning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 mkt mkt underlig dag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 helt magiskt att vakna utan bakfylla idag, hoppas de inte är den sevanliga fortfarande full situationen där bakfyllan snart slår till 2x eller mer +++ nu ska jag kolla poker after dark innan jag tar mig an någon matlagning +++ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 kämpte nyss cs, mitt aim känns lite off mvh Heaton Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 Starfitter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 Starfitter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 kämpte nyss cs, mitt aim känns lite off mvh Heaton Är det PFMIX snart eller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 SÅJA FYFAN så jääääääääääävla SNYGGT ALEXANDER GUSTAFSSON!!! Jag får nästan gåshud Sverige är med på UFC-kartan på allvar igen. Grymt!!! Are you watching merseyside? Liverpool i Championship nästa år då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 Är det PFMIX snart eller snart så! ska bara värma upp ett litet tag han en polare som nyss flyttade ner som är semipro på cs så får ta lite tid med honom och träna spelade poker innan med, började backa runt 12 k. slutade upp 5, löjligt schönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 snart så! ska bara värma upp ett litet tag han en polare som nyss flyttade ner som är semipro på cs så får ta lite tid med honom och träna spelade poker innan med, började backa runt 12 k. slutade upp 5, löjligt schönt! Min bästa vän är csproffs, spelar med han varje dag.. tro mig, man blir inte bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 fan vad du kan sluta levla slowboy, du är ju semiduktig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 edit det är inte gretko på videon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 fan vad du kan sluta levla slowboy, du är ju semiduktig själv edit det är inte gretko på videon? Du på videon Boman? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts