Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Hahahaha! här försöker man va semiserriös när man ska åka med gf. Obv lönlöst;-) ska vidarebefordra..:-D du verkar vara så jävla chefig Chofritz! Världsvan sas!=)

 

Haha, det är ju det jag verkligen inte är. Blir katastrof varje gång jag är full bara =) Är ganska blyg i vanliga fall även om det inte framgår av mina pokerforum-posts, då det inte blir lika bra historier av det.

 

Om resan kan jag väl bara säga att jag är grymt avundsjuk då jag verkligen älskade Bangkok. Har inga direkt konkreta tips på sevärdheter osv då jag tycker sånt ofta är rätt ointressant, se till att få med lite roliga historier hem istället =) Något som jag alltid tycker är kul är att göra oavsett var jag åker är att lära känna någon från lokalbefolkningen, vilket brukar komma som en naturlig följd av en positiv attityd och en flaska jack =)

 

Hoppas du får det kul som fan iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

helt magiskt att vakna utan bakfylla idag, hoppas de inte är den sevanliga fortfarande full situationen där bakfyllan snart slår till 2x eller mer

 

 

grym kväll igår anyhow, är mkt nöjd även om man/vi gjorde väldigt mkt randomgrejer som jag nu i efterhand inte riktigt förstår motivationen till:S

Att hänga med alla gamla polare från främst gymnasiet som man knappt aldrig träffar längre tillsammans var riktigt guld

 

nu ska jag kolla book of eli innan jag tar mig an någon matlagning

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snart så! ska bara värma upp ett litet tag ;-)

 

han en polare som nyss flyttade ner som är semipro på cs så får ta lite tid med honom och träna

 

 

spelade poker innan med, började backa runt 12 k. slutade upp 5, löjligt schönt!:twisted:

 

Min bästa vän är csproffs, spelar med han varje dag.. tro mig, man blir inte bättre :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...