devalanteriel Postad 23 September , 2015 Rapport Share Postad 23 September , 2015 Träningsvärk är väl aldrig något negativt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 September , 2015 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2015 hur går du idag? Så dålig doms att vi kan kalla den DOOMs Har inte gått så bra idag, sagt "aj" med varje steg hittills Känslan när man har 15 cm kvar till toasitsen och man fortfarande inte vet om det kommer att vara en kontrollerad landning eller katastrof! Man tar ju emot med armarna obv så man gör en eccentrisk dip. Träningsvärk är väl aldrig något negativt? Om det gör såhär ont så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 24 September , 2015 Rapport Share Postad 24 September , 2015 Tar emot med armarna? På vilket håll sitter du på toan egentligen? Tror du att tanken är till för att vila din telefon/ipad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 September , 2015 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2015 "Judge me in three years" - Rodgers in 2012 2015: Liverpool 1 - 1 Carlisle. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 September , 2015 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2015 Tar emot med armarna? På vilket håll sitter du på toan egentligen? Tror du att tanken är till för att vila din telefon/ipad? Huh? Man sätter sig som vanligt fast en aning längre fram, och dämpar fallet med händerna precis bakom på toasitsen. Hur n00big är du egentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 24 September , 2015 Rapport Share Postad 24 September , 2015 Huh? Man sätter sig som vanligt fast en aning längre fram, och dämpar fallet med händerna precis bakom på toasitsen. Hur n00big är du egentligen Brukar mest blunda och hoppas på att jag landar någorlunda centrerat. På tal om toa och filosofi: Hur vet blinda att dom torkat sig tillräckligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 September , 2015 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2015 Brukar mest blunda och hoppas på att jag landar någorlunda centrerat. På tal om toa och filosofi: Hur vet blinda att dom torkat sig tillräckligt? Tror de går på magkänsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 24 September , 2015 Rapport Share Postad 24 September , 2015 Tror de går på magkänsla. Man känner nog på pappret kanske ? Är det "blindskrift" på pappret så är det inte klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 September , 2015 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2015 Man känner nog på pappret kanske ? Är det "blindskrift" på pappret så är det inte klart. WB. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 25 September , 2015 Rapport Share Postad 25 September , 2015 . Tror du det spelet finns till Xbox 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 26 September , 2015 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2015 Alltså denna dagen Sjukt lärorik dag på gymmet, fick knäppa en bild utförandes "byggarposen no 1", ni som har minsta koll på sånt här vet vilken jag menar, med mr Cormier, det såg dessutom ut som jag faktiskt tränar, City förlorade, United vann, Martial är en ny idol redan nu OCH United är on top of the league Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 26 September , 2015 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2015 Gött gympass direkt efter seminariet också förresten med lite ny input att tänka på, sen hem och kränga mat i mängder för extra gains. #fitnezzlyfe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 September , 2015 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2015 Dagens tips till gymrats: man ser sjukt mycket bättre ut i badrumsspegeln om lampan är släckt och man tar bild med blixt istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TrolliNorr Postad 28 September , 2015 Rapport Share Postad 28 September , 2015 Dagens tips till gymrats: man ser sjukt mycket bättre ut i badrumsspegeln om lampan är släckt och man tar bild med blixt istället Tack för tipset, nu har man nåt att se fram emot efter nästa gympass! Sen på det en narcissist-runk till selfien Syryoyo-style! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 September , 2015 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2015 Tack för tipset, nu har man nåt att se fram emot efter nästa gympass! Sen på det en narcissist-runk till selfien Syryoyo-style! Haha! Jag fick dubbelkolla att det var jag på bilden Enda anledningen till att jag märkte "tricket" (tror inte jag är den första som insett det) är att toan på gymmet har lampor med usel rörelsesensor och dessutom släcks så fort igen att man knappt hinner pissa ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 Oktober , 2015 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2015 Haha, vill minnas att denna åsna diskuterades i någons dagbok "Intressant" blogg! Sanna Rough Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 2 Oktober , 2015 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2015 Haha, vill minnas att denna åsna diskuterades i någons dagbok "Intressant" blogg! Sanna Rough Hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 Oktober , 2015 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2015 Hahahaha Erkänn, det var dig hon sparkade, boxade och satte elstötar i pungen? :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 2 Oktober , 2015 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2015 (redigerade) Erkänn, det var dig hon sparkade, boxade och satte elstötar i pungen? :mrgreen: Pfff. Min är inte så stor. Edit: Nere till höger finns en flik som heter Meta.... vad har du att säga till ditt försvar? Redigerad 2 Oktober , 2015 av Katt3n Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 Oktober , 2015 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2015 När det är invägning börjar man TAGGA TILL SOM FAAAAAAAAN inför match!!!! GO MAULER!!! Pfff. Min är inte så stor. Edit: Nere till höger finns en flik som heter Meta.... vad har du att säga till ditt försvar? Haha såg den också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
syryoyo Postad 2 Oktober , 2015 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2015 Tack för tipset, nu har man nåt att se fram emot efter nästa gympass! Sen på det en narcissist-runk till selfien Syryoyo-style! Så ska dom tas:-D Detta är riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Oktober , 2015 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2015 Om nån känner för att betta en liten slant har paddypower ett erbjudande nu med sjuka 11x pengarna på Alex The Mauler Upp till hundra spänn bara så enbart för oss micros, men ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
syryoyo Postad 3 Oktober , 2015 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2015 Om nån känner för att betta en liten slant har paddypower ett erbjudande nu med sjuka 11x pengarna på Alex The Mauler Upp till hundra spänn bara så enbart för oss micros, men ändå! Mina syrianska kontakter rekommenderar spel på BP idag. Totalt kaos i Assyriska. Med tanke på hur stämningen är mellan vissa av spelarna så lär det saknas motivation att prestera. Riktigt stökigt i klubben nu. BP toppmotiverat dessutom. Syryoyo kliver in på BP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Oktober , 2015 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2015 Mina syrianska kontakter rekommenderar spel på BP idag. Totalt kaos i Assyriska. Med tanke på hur stämningen är mellan vissa av spelarna så lär det saknas motivation att prestera. Riktigt stökigt i klubben nu. BP toppmotiverat dessutom. Syryoyo kliver in på BP. Slängde in det lilla som var kvar på kontot på handikappad vinst för BP Cashen dem tas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medriggad1 Postad 3 Oktober , 2015 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2015 Syrianska kontakter... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts