minibiff Postad 27 Augusti , 2013 Rapport Postad 27 Augusti , 2013 Säljer Metas nick för lite rungood Citera
Namehere Postad 27 Augusti , 2013 Rapport Postad 27 Augusti , 2013 Säljer Metas nick för lite rungood Du säljer inte rungood då? Citera
minibiff Postad 27 Augusti , 2013 Rapport Postad 27 Augusti , 2013 Du säljer inte rungood då? Säljer bara Meta och Meth Citera
Namehere Postad 27 Augusti , 2013 Rapport Postad 27 Augusti , 2013 Säljer bara Meta och Meth Fok Citera
tordi Postad 27 Augusti , 2013 Rapport Postad 27 Augusti , 2013 ps tordi sluta försöka sneaka reda på mitt nick Du får ett par lortiga löpardojor om du berättar =) Citera
Metaddict Postad 28 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2013 Du får ett par lortiga löpardojor om du berättar =) Så fort jag kommit in i det igen och lärt mig spela bra poker så ska jag överväga att berätta, just nu skäms jag för mycket över mitt spel Citera
Metaddict Postad 28 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2013 Så fort jag kommit in i det igen och lärt mig spela bra poker så ska jag överväga att berätta, just nu skäms jag för mycket över mitt spel Om några år dvs... Citera
Metaddict Postad 28 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2013 UFC just nu om någon skulle undra. Svenske Papy Abedi är nästa match! Han lär dock bli fetknockad i första ronden Citera
Metaddict Postad 28 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2013 Svider nåt så in i helvete att Malmö får 35 (TRETTIOFEM) jävla miljoner för Rantie, riktigt sjukt IMO. Men man kan ju bara hoppas att dem säljer guldet! Citera
minibiff Postad 29 Augusti , 2013 Rapport Postad 29 Augusti , 2013 Svider nåt så in i helvete att Malmö får 35 (TRETTIOFEM) jävla miljoner för Rantie, riktigt sjukt IMO. Men man kan ju bara hoppas att dem säljer guldet! Har svårt att tro att prislappen landade på så mycket... ALLTID samma visa varje år att en storspelare säljs för en stor summa och sedan visar det sig att det är en betyligt mindre summa! Sedan hörde jag från någon att MFF inte får alla pengar heller! Sedan köpte de väl honom för omkr 4-5 mille har jag för mig? Så oroa dig inte Förhoppningsvis sålde de guldet nu och det kan komma hem dit de tillhör, GÖTEBORG! Citera
minibiff Postad 29 Augusti , 2013 Rapport Postad 29 Augusti , 2013 Sedan är 35mille mer än va Waris och Bangurarna kostade.... och skulle säga att samtliga 3 är bättre än var Rantie är. Citera
Anteee Postad 29 Augusti , 2013 Rapport Postad 29 Augusti , 2013 Sedan hörde jag från någon att MFF inte får alla pengar heller! Sedan köpte de väl honom för omkr 4-5 mille har jag för mig? MFF har ju ett investbolag precis som hif/aik/götet jobbar med externa investerare för att kunna göra större köp... Citera
poppen Postad 29 Augusti , 2013 Rapport Postad 29 Augusti , 2013 Tacka vet ja Gefle , de brukar värva från mitt lag (div3) Citera
Metaddict Postad 29 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2013 Riktigt trött idag. Och tanken är att jag ska få in drygt 3k händer OCH ett hårt gympass Citera
Metaddict Postad 31 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2013 Hahahahahaaaaaaaaa :mrgreen: Genialt!! Citera
Metaddict Postad 31 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2013 Visst ja, failade mitt mål men jag fick iaf in en session varje dag och hann med gympassen samt lite IRLisch så jag ser det inte som ett misslyckande Fick springa på bra med, dock lite nivåoturande men jag är nöjd. Bra uppvärmning inför september. Får bli ett avbrott hela helgen dock för massa festligheter och bakfylla. Ett mål för september får bli iaf klara EN vit helg Fast det löser sig nog rätt naturligt mtp att det är JONES vs GUSTAFSSON den 21 och då vill jag varken vara full eller bakis. Citera
minibiff Postad 31 Augusti , 2013 Rapport Postad 31 Augusti , 2013 Ett mål för september får bli iaf klara EN vit helg Fast det löser sig nog rätt naturligt mtp att det är då Minibiff drar till Australien den 21a och då vill jag varken vara full eller bakis. FYP Brah Citera
Metaddict Postad 31 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2013 FYP Brah Svensk går titelmatch i UFC >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> minibiff åker till Australien Citera
Slaskhink Postad 31 Augusti , 2013 Rapport Postad 31 Augusti , 2013 Haha! there's no need for this guy to take anymore punishment Citera
Metaddict Postad 31 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2013 Haft mitt livs rungood på helt fel nivå denna månad, det lilla jag slöspelat 1/2 utan fokus har varit rätt sjukt. Visst att det är extremt soft motstånd och massa fisk men 82bb/100 är rätt svårt att hålla i längden Har 3463 händer där och har förlorat EN pott på 200bb, den näst största var på 120 Hatar ju pluswhine men det hade varit kul att nån gång få springa sådär på ens riktiga nivåer med hehe. Upp 5.7k på de händerna, rätt sjukt. nvm Citera
Metaddict Postad 1 September , 2013 Författare Rapport Postad 1 September , 2013 Skönt med lite tröst i form av en efterlängtad svensk seger i UFCs octagon!! Behövdes efter att Reza Madadi skämde ut oss och Papy Abedis haka återigen kollapsade. SNYGGT JYCKEN!! Bara tre veckor kvar till TITELMATCHEN nu :shock: Citera
minibiff Postad 1 September , 2013 Rapport Postad 1 September , 2013 Bara tre veckor kvar till TITELMATCHEN nu :shock: :roll: :roll: Citera
Metaddict Postad 1 September , 2013 Författare Rapport Postad 1 September , 2013 870 mille för Bale Blir lite äcklad faktiskt. Knappt så jag finner ord. Bara att hoppas att Real säljer Özil och Ronaldo till United nu... Citera
Metaddict Postad 2 September , 2013 Författare Rapport Postad 2 September , 2013 http://www.aftonbladet.se/sportbladet/sportbladetlive/sportlive1/ Sjukt intressant att följa transferfönstret live. Måste erkänna att pulsen gått upp litegrann av snacket om både Herrera och Fellaini till United. Skulle ljuga om jag sa att jag hade koll på Herrera men det verkar vara vad vi behöver iaf. Glory glory! Citera
Recommended Posts