Scaniac Postad 24 November , 2011 Rapport Postad 24 November , 2011 gärna headsup till en bantande man tack Citera
ViktorH Postad 24 November , 2011 Rapport Postad 24 November , 2011 Fixed. Haha, du kan säkert äta den med lingon, potatis och brunsås också, men som hamburgare är den oslagbar ägg och ströbröd är bara för att köttet ska binda lite bättre, löken är mycket viktig för smak. liksom kryddorna då. Nä jag kör hellre min "pannbiff" framför din "hamburgare" på hamburgerbröd. Citera
Munchie Postad 24 November , 2011 Rapport Postad 24 November , 2011 Är inte en hamburgare, hur mycket du än vrider och vänder på det. Sen undrar jag vad du tyckte var felet på hamburgaren du fick när du köpte hem hela styckdetaljer av fint nötkött, och malde själv? edit; hamburgare är allvarliga saker, och kan inte tas lätt på. Citera
SasaMatic Postad 24 November , 2011 Rapport Postad 24 November , 2011 diggar ditt nick, seriös munchare... Citera
Metaddict Postad 24 November , 2011 Författare Rapport Postad 24 November , 2011 Min måltid blev sick god för övrigt. Det kommer jag göra igen, även om det var lite väl tidsödande för min del egentligen. Snart kommer VH laga mat åt mig varje dag ändå så det kvittar Citera
Starfitter Postad 24 November , 2011 Rapport Postad 24 November , 2011 ska flytta till en 1a på lördag. Självklart behöver jag en till tv att ha i sovalkoven så jag kan spela tv spel och laptopgrinda liggandes. http://www.pricerunner.se/pi/2-2706068/TV/Samsung-SyncMaster-T27A550-produktinformation vettig? Citera
ViktorH Postad 25 November , 2011 Rapport Postad 25 November , 2011 Snart kommer VH laga mat åt mig varje dag ändå så det kvittar True story. Vi hade middag med grannen igår. Nästa torsdag bjuder de in oss, så förbered på mat tillagad av kvinnor också. och min hamburgare är ju godast då jag inte provat din ännu, munchie. Win by default, samt ignorance is bliss etc etc. Citera
Metaddict Postad 25 November , 2011 Författare Rapport Postad 25 November , 2011 True story. Vi hade middag med grannen igår. Nästa torsdag bjuder de in oss, så förbered på mat tillagad av kvinnor också. och min hamburgare är ju godast då jag inte provat din ännu, munchie. Win by default, samt ignorance is bliss etc etc. Så länge grannen inte fyllt 18 än är det väl ok! Citera
Metaddict Postad 25 November , 2011 Författare Rapport Postad 25 November , 2011 Någon annan som grindar Bike Baron på iPhone förresten?? Fyfan va svårt det är!!!!! Alltså löjligt svårt. Jag känner mig helt kass när jag har två banor jag inte ens kan gå i mål på trots flera timmars lir men ändå är jag rankad runt 250 i världen enligt topplistan. NSH kanske jag vet, men det är ändå ett speltips, mycket värt sina 7 kronor Citera
Metaddict Postad 25 November , 2011 Författare Rapport Postad 25 November , 2011 Fittluder förresten, först Cleverley och nu Anderson borta till februari :cry: :cry: Citera
easylife Postad 25 November , 2011 Rapport Postad 25 November , 2011 (redigerade) c Redigerad 22 Juni , 2016 av easylife Citera
Metaddict Postad 25 November , 2011 Författare Rapport Postad 25 November , 2011 Jacked + Zhasnivids + dödsmetall + rygg/triceps på gymet = bröööööööl aha så ni är inte bäst på allt! ändra rubriken asap, "BÄST PÅ ALLT (bortsett från ETT iphonespel)" FUCK där fick du mig Citera
Scaniac Postad 25 November , 2011 Rapport Postad 25 November , 2011 Någon annan som grindar Bike Baron på iPhone förresten?? Fyfan va svårt det är!!!!! Alltså löjligt svårt. Jag känner mig helt kass när jag har två banor jag inte ens kan gå i mål på trots flera timmars lir men ändå är jag rankad runt 250 i världen enligt topplistan. NSH kanske jag vet, men det är ändå ett speltips, mycket värt sina 7 kronor ska köpa det och knäcka dig! BEEEFCAKE! Citera
Metaddict Postad 25 November , 2011 Författare Rapport Postad 25 November , 2011 ska köpa det och knäcka dig! BEEEFCAKE! Gör det! Men spela bara när du känner att tålamodet är där, sjuuuuuuuuuukt tiltande ibland Citera
Starfitter Postad 26 November , 2011 Rapport Postad 26 November , 2011 SM busto. Iskall hela turren sen ut med TT v AA ai pre för 20bb. Hoppet lever i min GF som också lirar Citera
Metaddict Postad 27 November , 2011 Författare Rapport Postad 27 November , 2011 Jag är full som fan men kom inte ens ut...epic fail!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera
upandcoming Postad 27 November , 2011 Rapport Postad 27 November , 2011 - Min mamma säger att om inte jag slutar prata om hästar, flyttar hon! - Oj, det var tufft! - Ja, jag kommer att sakna henne! Citera
sammejao Postad 27 November , 2011 Rapport Postad 27 November , 2011 ska flytta till en 1a på lördag. Självklart behöver jag en till tv att ha i sovalkoven så jag kan spela tv spel och laptopgrinda liggandes. http://www.pricerunner.se/pi/2-2706068/TV/Samsung-SyncMaster-T27A550-produktinformation vettig? Försök hitta en med 1900x1200 iaf, jag har 2 st skärmar atm. Den ena har 1900x1200 och den andra har 1900x1200... överväger att vaska den med 1900x1000 Citera
Starfitter Postad 27 November , 2011 Rapport Postad 27 November , 2011 Sängen blev på fel håll för att de ska bli vettigt. Sen hade de nog sett lite för sjukt ut med 4 skärmar på större än 24" i ett och samma rum. Being nerd osv Citera
Scaniac Postad 28 November , 2011 Rapport Postad 28 November , 2011 elak domare igår ... suck hur kan de va straff för newbcastle? Citera
Metaddict Postad 28 November , 2011 Författare Rapport Postad 28 November , 2011 elak domare igår ...suck hur kan de va straff för newbcastle? Årets brytning av Rio skulle jag vilja påstå. Det som gör det ännu värre är att huvuddomaren direkt ser vad som händer och dömer hörna men åsnan på linjen går in och ändrar det. En normal dag skiter huvuddomaren i detta eftersom han stod jävligt bra och borde ha sett det men nääää nu lyssnar han på "horan på linjen". Att vi sen inte får in bolljäveln är fan bisarrt. Tyckte det var en av Uniteds bästa matcher för säsongen, det var iaf första gången det var fint spel framåt samtidigt som det var stabilt bakåt. Tidigare under säsongen har det varit antingen eller. Sällan har ett kryss känts mer som en förlust... Citera
upandcoming Postad 28 November , 2011 Rapport Postad 28 November , 2011 hej metaddict och starfitter! får jag gästblogga här den närmaste tiden? jag ska börja skriva ner alla mina träningspass och vad jag käkar. att göra det här vore roligare än i ett .txt. Citera
Metaddict Postad 28 November , 2011 Författare Rapport Postad 28 November , 2011 hej metaddict och starfitter! får jag gästblogga här den närmaste tiden? jag ska börja skriva ner alla mina träningspass och vad jag käkar. att göra det här vore roligare än i ett .txt. Kör på. Citera
easylife Postad 28 November , 2011 Rapport Postad 28 November , 2011 (redigerade) c cc Redigerad 22 Juni , 2016 av easylife Citera
schumme Postad 28 November , 2011 Rapport Postad 28 November , 2011 hej upandcoming. det får du. det är därför pokerforum finns till, så att folk ska kunna få skriva om sin träning. vi ser alla framemot att få läsa om hur det går för dig! Vet inte om det här är en levling av rang eller ej, jag bryr mig inte ett skit i alla fall, men sen e jag fet också Citera
Recommended Posts