Gå till innehåll

The Mona Sahlin of all OT Threads!

Recommended Posts

• Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Såg en reklam för någon brödfirma på bussen: "När limpa inte känns rätt". Ska nog pausa ifrån pokern ett tag. ;)

LOL @ Loveless! :lol:

I love Sverige. Sa javla skont med svensk mat! Ok, maste skriva att det ar bra att traffa sambon ocksa... :P

Postad
Såg en reklam för någon brödfirma på bussen: "När limpa inte känns rätt". Ska nog pausa ifrån pokern ett tag. ;)

Har aldrig gillat fotbollspelaren Anders Limpar heller.

Postad
Varför är jag den enda som inte börja plussa stabilt direkt? :?

"Jag har inte haft någon direkt målsättning med mitt spel, jag har vunnit stabilt sen jag började."

MVH

//KF

Du är absolut inte ensam, jag gulade ett antal gånger.

Postad

873 inlagg, kommentarer i varenda trad har pa forumet och du inser inte det sjalv an? ;)

Vilken site lirar du pa? HU? :?:8-)

Det är ju så himla skoj att lira!

Annars hade jag nog slutat för ett bra tag sedan!

Blir nog mer Liveslask än Onlineslask, Liveslask är ännu roligare och mer socialare! (Men det borde Mr. Klubbvärd veta ;))

Tror nog att jag tiltar lite lätt och spelar lite slaskigt, annars hade jag varit på NL2000 för ett bra tag sedan! 8-)

MVH

//KF

EDIT: Ang. mitt antal inlägg: Jag är en spammråtta!

Postad

"Jag har inte haft någon direkt målsättning med mitt spel, jag har vunnit stabilt sen jag började."

MVH

//KF

Du är absolut inte ensam, jag gulade ett antal gånger.

Man har ju läst på lite men det blir så att säga inte "Teori i Praktik" utan mer "Slaska Slaska! GUL!".

MVH

//KF

- Spammråttan är i farten igen!

Postad

Ett skämt som jag kom på precis innan jag skulle hoppa i sängen:

- KF, är det inte dags för dig att hoppa upp i nivå snart?

- Nej, det är bara snuskigt ...

- Vadårå?

- Palla lira på 3/6 (Three Sex (Free6))

MVH

//KF

Postad

Det där var ju nästan i närheten av vad som brukar kallas långsökt! Om man inte har talfel så påminner ju inte th-ljudet i three så väldigt mycket om ljudet av ett f... eller så är det bara jag. :D

Somnade två timmar innan matchstart igår å väcktes av att det ringde strax innan det skulle dra igång... så jävla färdig nu, skönt å komma iväg till skrubb^H^H^H^H^H... kontoret och göra precis samma saker som man skulle gjort hemma, förutom att man sitter utan pokerklienter, musik, tv-spel och pr0n... en dag kvar nu... sen får man äntligen göra ingenting hemma istället. Hur som helst borde min hjärna ha blivit tillräckligt mossig av sömnbrist vid det här laget för att jag skulle kunna hitta på ett - kanske inte riktigt, men nästan - lika bra skämt.

My dream about doing nothing. Snart kommer den realiseras, om än för bara ett kort tag... aah.

Blev inget skämt, måste låta't gå på sparlåga så jag har energi att ta mej hem sen...

Postad

Dessutom uttalas ju siffran 6 som "six" pa engelska och inte "sex". Inte ens en varmlanning skulle missa det nar de pa knagglig utrikiska forsoker fraga var i Bristol Sven-Ingvars kommer att spela.