Gå till innehåll

The Mona Sahlin of all OT Threads!


Swede

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Inne på min andra dag som rökfri människa för resten av livet hoppas jag. :)

 

Wish me luck!

Inne på sjunde dagen som rökfri. Går över förväntan faktiskt!

 

/TF

 

Ska vi dra ner till Götgatan och ta en Cigg och en Pilsner på Snaps?

 

MVH

//KF

 

Götgatan i varberg är ett charkuteri! Efter lite sura kommentarer från tjejen igår ska jag också inleda ett rökfri-test från och med idag.. eller jag får se, kanske börjar sluta nästa vecka ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men fy f-n vad det suger att sitta pa en flygplats en hel natt! Somnade skont pa det kalla stengolvet ett par timmar efter midnatt nar det var relativt folktomt... Vaknar ett par timmar senare bara for att upptacka typ en miljon manniskor omkring mig, liv och rorelse. Inser da att jag ligger i en pol av dregel med upphasad troja, inga skor och en fotsvett som inte ar av denna varld.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men fy f-n vad det suger att sitta pa en flygplats en hel natt! Somnade skont pa det kalla stengolvet ett par timmar efter midnatt nar det var relativt folktomt... Vaknar ett par timmar senare bara for att upptacka typ en miljon manniskor omkring mig, liv och rorelse. Inser da att jag ligger i en pol av dregel med upphasad troja, inga skor och en fotsvett som inte ar av denna varld.

 

Slå detta då: Kommer från Landvetter o ska mellanlanda i Amsterdam... det är snökaos "force major" så jag får gott sova där och upplevde samma sak dom du, nästan: en trevlig österikiska kom och satte sig bredvid mig i den nästan tomma baren på Schipol och jag är ju en gentleman så jag bjöd ju på öl :) Somnar i en tämligen tyst bar men några timmar senare vaknar man upp till ett sammelsurium av rörelse och musik från baren. Österrikiskan sover men inser att mina chanser är rökta. (läs: bjöd henne på snus med motiveringen - It's swedish candy try it! tastes like honey with butter!" iaf somnar in på en bår som de ställt upp... vknar med jämna mellanrum då det är en högtalare ovanför mig som roppar ut "Mr Williams please arrive to Gate 2B for...." Argh megatilt.

 

Iaf kommer iväg med planet som ska till Israel och d'r så tar polisen mig i 5 timmar! :shock: Lite smått komiskt då fyra poliser/vakter leder ner mig till en stålhiss och jag får åka ner några våningar och där nere får jag dra ner brallorna och de kör med en sån där elektrogrej. Sjukt jobbigt. Supermegatilt!

 

Edit: Fick punga ut 980:- för ett nytt pass när jag kom till Landvetter också :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den nya sockerfria oboyen är världens största skämt.Pulvret vägrar att lösa upp sig i mjölk.

Ringde Kraft:s konsumenttjänst och klagade och fick till svar att det tar längre tid pga att det inte finns något socker i och att jag kanske skulle göra iordning ett glas EN dag innan jag skulle dricka det. :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slå detta då: Kommer från Landvetter o ska mellanlanda i Amsterdam... det är snökaos "force major" så jag får gott sova där och upplevde samma sak dom du, nästan: en trevlig österikiska kom och satte sig bredvid mig i den nästan tomma baren på Schipol och jag är ju en gentleman så jag bjöd ju på öl :) Somnar i en tämligen tyst bar men några timmar senare vaknar man upp till ett sammelsurium av rörelse och musik från baren. Österrikiskan sover men inser att mina chanser är rökta. (läs: bjöd henne på snus med motiveringen - It's swedish candy try it! tastes like honey with butter!" iaf somnar in på en bår som de ställt upp... vknar med jämna mellanrum då det är en högtalare ovanför mig som roppar ut "Mr Williams please arrive to Gate 2B for...." Argh megatilt.

 

Jesus Christ Albert. Det dar ar vardagsmat for mig! Jag ar van vid att sova pa flygplatser, du hade iaf en bar att sova pa, jag sover pa det stenharda stengolvet!

 

Incidenten med gripandet ar dock svarslaget... Hoppas att du slapp boja dig framat...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den nya sockerfria oboyen är världens största skämt.Pulvret vägrar att lösa upp sig i mjölk.

Ringde Kraft:s konsumenttjänst och klagade och fick till svar att det tar längre tid pga att det inte finns något socker i och att jag kanske skulle göra iordning ett glas EN dag innan jag skulle dricka det. :shock:

Hahahaha det var fan nog dagens bästa läsning :D

 

Mitt motto är att inget smakar bra (eller är funktionellt ;)) utan socker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...