Gå till innehåll

Viktig poll: Hur ofta bajsar du?  

110 medlemmar har röstat

1. 1. Viktig poll: Hur ofta bajsar du?

• Varje dag.
    • Nån enstaka gång i veckan.
    • Nån gång i månaden.
    • Varje år iaf.
    • Aldrig

Recommended Posts

Postad
Har du haft flickvän? Det måste bli knepigt för dig i relationer där man delar vardag.

Fanns en rolig tråd på Flashback om en kille som skämdes så mycket för att skita när hans sambo var hemma att han sprang ner i källaren och sket i en plastpåse. Ångest.

Postad
Ja, dessutom luktar det rosenvatten på toaletten efter att en snygg tjej varit där. Deras bajs flyter också som små korkar på vattnet och kommer ut ungefär som rådjursbajs (plutt-plutt-plutt-klart). Man kan knappt kalla det bajs. Fula tjejer däremot kan dra av riktiga skogshuggarpastejer.

Det samma gäller väl Prinsessor oavsett deras utseende?

Jag har aldrig sett en snygg tjej bajsa eller prutta.

Däremot har jag sett flera fula och feta tjejer som har gjort vissa toaletter oanvändbara.

Se inlägget från Saint_Björn...

Fanns en rolig tråd på Flashback om en kille som skämdes så mycket för att skita när hans sambo var hemma att han sprang ner i källaren och sket i en plastpåse. Ångest.

"Personen i filmen har inget med brevskrivaren att göra..."

Postad
Det samma gäller väl Prinsessor oavsett deras utseende?
fryseewhatyoudidtherescra7.jpg

Man är inte tillsammans på riktigt med en tjej om man inte kan prutta obehindrat framför varandra. Kan man göra det, då vet man att man har något speciellt!

Postad

Man är inte tillsammans på riktigt med en tjej om man inte kan prutta obehindrat framför varandra. Kan man göra det, då vet man att man har något speciellt!

Snicksnack! Jag undviker att fisa i närheten av min tjej precis som jag gör i närheten av alla andra människor. Ingen fis-frisedel hemma hos oss alltså (om man med det menar att man lägger av en brakare utan att bry sig inför sin partner).

Sen att det händer av misstag, det är en annan sak. Det kan det ju göra överallt annars också.

Postad
Snicksnack! Jag undviker att fisa i närheten av min tjej precis som jag gör i närheten av alla andra människor. Ingen fis-frisedel hemma hos oss alltså (om man med det menar att man lägger av en brakare utan att bry sig inför sin partner).

Sen att det händer av misstag, det är en annan sak. Det kan det ju göra överallt annars också.

Så du menar på fullaste allvar att du inte fis-battlat med tjejen din under täcket? :shock: Är du nykär också?

Nänä, jag överdricer såklart. Men min poäng är fortfarande ok. Är man så bekväm att man skulle kunna fisa inför varandra, då har man ett bra förhållande med många år framför sig.

/bara semiallvarlig

Postad
Så du menar på fullaste allvar att du inte fis-battlat med tjejen din under täcket? :shock: Är du nykär också?

Aldrig "fisbattlat", hade tappat all respekt för mig själv om jag hade gjort det. Nykär blir man lite då och då (tack vare att man inte har barn antar jag ;) ).

/gravallvarlig

Postad
Aldrig "fisbattlat", hade tappat all respekt för mig själv om jag hade gjort det.
Respekten för mig själv försvann då jag fick barn. Märkligt, men så känns det :-P
Nykär blir man lite då och då (tack vare att man inte har barn antar jag ;) ).
Burn?

/lite OT piggar upp såhär Mittvoch

Postad
Respekten för mig själv försvann då jag fick barn. Märkligt, men så känns det :-P

Det tror jag inte på. Jag tror att respekten för dig själv (och din sambo) försvann första gången ni fisbattlade och då tänkte ni att ni lika gärna kunde skaffa barn eftersom ni ändå inte hade vare sig någon självkänsla eller självrespekt att bevara.

Nära sanningen?

Postad
Det tror jag inte på. Jag tror att respekten för dig själv (och din sambo) försvann första gången ni fisbattlade och då tänkte ni att ni lika gärna kunde skaffa barn eftersom ni ändå inte hade vare sig någon självkänsla eller självrespekt att bevara.

Nära sanningen?

Nära men ingen cigarr. Tror snarare det kom sig av alla de gånger jag stått med underarmarna nerkletade med gulgrönt barnbajs, nedspydda och ilaluktande tshirts och en ständigt vigilant blick efter annalkande faror (såsom förarlösa bilar, viltspringade får och barnahatande individer).

Men jag kan ha fel.

/Men skulle inte tro det

Postad
Nära men ingen cigarr. Tror snarare det kom sig av alla de gånger jag stått med underarmarna nerkletade med gulgrönt barnbajs, nedspydda och ilaluktande tshirts och en ständigt vigilant blick efter annalkande faror (såsom förarlösa bilar, viltspringade får och barnahatande individer).

"ok"

Postad
Respekten för ALLA ANDRA försvann då jag fick barn.

FYP

All fathers are intimidating. They're intimidating because they are fathers. Once a man has children, for the rest of his life, his attitude is, "To hell with the world, I can make my own people. I'll eat whatever I want. I'll wear whatever I want, and I'll create whoever I want."
Postad

Schyst relation. Jag antar att sexlivet är lite sisådär då också. Man får klä in varandra i genomskinligt skyddsmaterial som förhindrar doftutveckling och utbyte av kroppsvätskor. Kanske kan man även i samma veva be sin partner täcka över kroppsdelar och/eller kroppsöppningar som man finner motbjudande och inte vill beskåda under samvaron. Innan dess har naturligtvis ens partner (prinsessan) sett till att tömma kroppen på eventuellt överskott av luft.

Sen kan jag iofs tänka mig att en battle likt den TotalFarsa beskriver kan bli något av en erotikdödare, men why not. Känns som rätt vanligt att med tiden skaffa sig någon form av intern humor och märkliga lekar med sin partner.

Hur som, nu snurrade jag iväg. Absurd tråd det här, very pf.