jonash72 Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 Har ett gammalt konto som jag själv begärt stängt (jag tröttnade på Pokern). Skulle nån annan vilja ha ett konto på min dator så verkar detta inte gå - det står att det redan finns ett konto på min dators adress (dem kollar IP adressen antar jag?!) /Jonas Citera
Sideshow Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 De flesta siter tillåter bara 1 konto / ipadress ja. Citera
Faxxen Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 Maila sajtens support. De brukar ju kunna lösa sånt. Flera familjemedlemmar ska ju inte behöva ha samma konto. Citera
jonash72 Postad 30 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 30 Mars , 2008 Maila sajtens support. De brukar ju kunna lösa sånt. Flera familjemedlemmar ska ju inte behöva ha samma konto. Precis den situationen jag har. Ok, får mejla dem. mvh Jonas Citera
Perli Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 De flesta siter tillåter bara 1 konto / ipadress ja. Stämmer inte, du kan köra flera inloggade från samma adress. Däremot kan det bli problem att sitta vid samma bord. Citera
PokerStars_Karl Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 Hej Jonash72, Maila oss på support@pokerstars.com så kollar vi upp det. Med vänlig hälsning, Karl PokerStars Support Citera
Recommended Posts