Gå till innehåll

Bestpoker.com


Bestpoker

Recommended Posts

Choose between three Player Point races in July!

 

It doesn’t matter if you're a Highroller or a low stakes player, there is a race for everyone in July! Sign up for one of the races* and start collecting the Player Points, it's that simple.

 

For more info on how to register, please login to your account at http://www.bestpoker.com and check your BP inbox.

 

As soon as you have registered for a race and begun playing you can see you current place in the leader board. It's updated every day at 11.00 PM CET. You can sign up for a race at anytime, all the player points accumulated during July will count towards the Summer Race.

 

The race runs between the 1st of July 11.00 PM and the 31st of July 11.00 PM (CET).

 

 

If you win Race #1 you can choose between a Ipod Touch and a 22"LCD monitor.

*Platinum Club players are only allowed to participate in Race #3.

Gold Club players are not eligible for Race #1.

All Player Points generated during the race will be deducted at the end of the campaign. This only applies for players that receive prizes

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • Svars 364
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej!

 

Jag har en fundering gällande följande disclaimer:

 

All Player Points generated during the race will be deducted at the end of the campaign. This only applies for players that receive prizes[/i]

 

Om jag fått för mig rätt motsvarar player points ett värde på ca 10% rb om man handlar i shopen. Jag förutsätter att det krävs åtminstone >50 000 poäng för att komma 2a i racet. Då innerbär detta en ren förlustaffär. Känns ju halvt bedrägligt måste jag säga. Om poängen dessutom exkluderas från en eventuell bonus så blir det ju än värre.

 

Säg att jag har fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har blivit tvungen att ta en break från att spela på BestPoker och gå över till PokerRoom några veckor på grund av SummerRace.

 

Jag klantade nämligen själv till det. Jag hade precis gått över till BestPoker från PokerRoom just för att det finns en fungerande shop på Best. Jag hade fått meddelandet i min inbox om SummerRace och blev lite nyfiken. Jag tänkte att jag ska kolla vilka priser man kan vinna i de olika racen, så jag började klicka på Race#1. Då kommer ett meddelande upp; du är nu anmäld till race#1.

 

Jag skulle läst lite noggrannare innan jag klickade, men jag tänkte att det är lugnt, jag kommer ändå aldrig på någon prisplats. Efter ungefär en vecka märkte jag att jag låg runt plats 19-20 i race#1 vilket motsvarar en $10 turneringsbiljett. Eftersom alla poäng man samlat ihop dras av om man vinner riskerar jag att köpa en $10 turneringsbiljett för 2000-4000 poäng eller vad det nu kan bli efter en månad.

 

Det är jag inte intresserad av, så jag mailade supporten och skulle avanmäla mig, men de sa att eftersom det gått 9 dagar sedan jag anmälde mig är det försent att avanmäla mig. Så jag får väl gå tillbaka till PokerRoom några veckor tills det inte är någon risk att vinna något längre...

 

Sensmoral: läs alltid meddelanden noga innan du klickar på en länk i dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Jag har en fundering gällande följande disclaimer:

 

 

 

Om jag fått för mig rätt motsvarar player points ett värde på ca 10% rb om man handlar i shopen. Jag förutsätter att det krävs åtminstone >50 000 poäng för att komma 2a i racet. Då innerbär detta en ren förlustaffär. Känns ju halvt bedrägligt måste jag säga. Om poängen dessutom exkluderas från en eventuell bonus så blir det ju än värre.

 

Säg att jag har fel.

 

Du har nog tyvärr rätt... Samma sak gäller alla race tror jag, dvs att racet kan leda till negativt resultat. Eller åtminstone knappt plus, cirka 12-13% istället för 10%. 2-3%-enheter bättre alltså,LOL!

 

Kanske det sämsta race jag nånsin sett :( Även om de inte drar bort poängen är det ju inget jätteerbjudande. Kanske som bäst uppemot 10-15% extra tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har blivit tvungen att ta en break från att spela på BestPoker och gå över till PokerRoom några veckor på grund av SummerRace.

 

Jag klantade nämligen själv till det. Jag hade precis gått över till BestPoker från PokerRoom just för att det finns en fungerande shop på Best. Jag hade fått meddelandet i min inbox om SummerRace och blev lite nyfiken. Jag tänkte att jag ska kolla vilka priser man kan vinna i de olika racen, så jag började klicka på Race#1. Då kommer ett meddelande upp; du är nu anmäld till race#1.

 

Jag skulle läst lite noggrannare innan jag klickade, men jag tänkte att det är lugnt, jag kommer ändå aldrig på någon prisplats. Efter ungefär en vecka märkte jag att jag låg runt plats 19-20 i race#1 vilket motsvarar en $10 turneringsbiljett. Eftersom alla poäng man samlat ihop dras av om man vinner riskerar jag att köpa en $10 turneringsbiljett för 2000-4000 poäng eller vad det nu kan bli efter en månad.

 

Det är jag inte intresserad av, så jag mailade supporten och skulle avanmäla mig, men de sa att eftersom det gått 9 dagar sedan jag anmälde mig är det försent att avanmäla mig. Så jag får väl gå tillbaka till PokerRoom några veckor tills det inte är någon risk att vinna något längre...

 

Sensmoral: läs alltid meddelanden noga innan du klickar på en länk i dem.

 

Det här kan de ju inte mena allvar med?!? Klart som fan att man måste få avanmäla sig. Nu får ni nog skärpa er lite Best. Hur lata får man bli? Det här är liksom ingen bra PR för företaget...

 

Nån från Best kanske kan reda ut ett och annat här i tråden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här kan de ju inte mena allvar med?!? Klart som fan att man måste få avanmäla sig. Nu får ni nog skärpa er lite Best. Hur lata får man bli? Det här är liksom ingen bra PR för företaget...

 

Nån från Best kanske kan reda ut ett och annat här i tråden?

 

Det kändes lite snopet att jag inte kunde bli borttagen. De sa att om jag mailat direkt jag anmälde mig gick det, men jag mailade inte förrän nio dagar efter jag anmält mig och då var det försent, så lite kanske jag får skylla mig själv.

 

Det gör ju inte så mycket, jag spelar ju bara på en annan Ongame-klient, det är ju mest BestPoker själva som förlorar den rake jag genererar under att par-tre veckor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att vi tagit del av den kritik som framförts här på Pokerforum och supportärenden relaterade till kampanjen väljer vi att ändra upplägget för Summer Race.

 

Inga Player Points kommer att debiteras från spelares konton efter kampanjens slut.

 

Har ni frågor kring kampanjen eller ert konto på Bestpoker tveka då inte att kontakta vår support via chat, telefon eller mail.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså jag använder den nedladdade klienten, där har alltid funnits bord innan... har testat alla möjliga varianter i filtreringen, det enda som kommer upp är play money..

 

Det beror antagligen på att du inte gjort någon insättning eller att du inte har några pengar på kontot.

En skum grej med ongame är att man inte ser realmoneyborden utan att ha gjort sin första insättning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det beror antagligen på att du inte gjort någon insättning eller att du inte har några pengar på kontot.

En skum grej med ongame är att man inte ser realmoneyborden utan att ha gjort sin första insättning.

 

 

Tänkte testa bestpoker, har ingen insättning sedan dom tillhörde B2B, men man vill ju gärna se trafiken på sajten innan man degar in.

 

Har samma problem att hur jag än filtrerar kommer inga realmoney bord upp. Kan vara en idé o fixa det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte testa bestpoker, har ingen insättning sedan dom tillhörde B2B, men man vill ju gärna se trafiken på sajten innan man degar in.

 

Har samma problem att hur jag än filtrerar kommer inga realmoney bord upp. Kan vara en idé o fixa det.

 

Du har inget annat konto på något annat OnGameskin?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...