Bestpoker Postad 28 Mars , 2008 Rapport Postad 28 Mars , 2008 BestPoker - Sammanfattning Bestpoker tillhör OnGames pokernätverk. Freerolls spelas varje dag. I samarbete med Bestpoker kan vi erbjuda flera höga insättningsbonusar, exempelvis 500% bonus upp till $1200! Intjänade poäng kan även användas i VIP-shopen och bytas mot varor. Nätverk och spelartrafik Bestpoker tillhör ett av världens största pokernätverk, OnGame Network, som i genomsnitt har 30.000 spelare inloggade per dygn. Tillgängliga spel och limits Bestpoker erbjuder Texas Holdem, Omaha, 7 card stud och 5 card draw med flera. Freerolls och turneringar $100 freeroll spelas dagligen Pokerklient Lobbyn visar information om genomsnittspott, händer per timme samt hur många spelare som ser floppen vid bordet. Vid borden går det att skriva kommentarer om motspelare. Det går även att välja andra inställningar som t.ex avatars, 4-korts kortlek, statistik m.m. Klienten går både att ladda ner, spela i webbläsaren, och snart kommer det även gå att spela i mobilen. Support och kontakt Ger support via mail, live-chatt och telefon. Bonus och bonuskod Genom samarbete med BestPoker kan vi erbjuda nya spelare flera olika bonusar med våra bonuskoder, allt från $50 upp till $2000! Bonuskoderna och kraven för bonusarna står nedan: Bonuskod Detaljer Dagar att spela ihop pfnu50 $50 8PP / $ (full bonus 400 PP) 90 dgr pfnu100 $100 8PP / (hela bonusen 800 PP) 60 dgr pfnu300 $300 8PP / (hela bonusen 2400 PP) 60 dgr pfnu600 $600 8PP / (hela bonusen 4800 PP) 60 dgr pfnu1200 $1200 8PP / (hela bonusen 9600 PP) 30 dgr pfnu2000 $2000 8PP / (hela bonusen 16000 PP) 20 dgr Ladda ner pokerklienten eller läs mer... Citera
skaz Postad 28 Mars , 2008 Rapport Postad 28 Mars , 2008 Hur länge kommer dessa bonuskoder vara tillgängliga? Citera
Zeit Postad 28 Mars , 2008 Rapport Postad 28 Mars , 2008 Ni som har löpande bonusar, har ni även tillgång till VIP-shoppen? Mailat med deras affiliate manager och enligt honom gäller inte shoppen om man samtidigt har bonusar. Vill iaf höra mig för här så jag inte "luras" Citera
Bestpoker Postad 30 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 30 Mars , 2008 Hur länge kommer dessa bonuskoder vara tillgängliga? Hej De kommer vara tillgängliga ett tag till framöver. Mvh Bestpoker Citera
Bestpoker Postad 10 April , 2008 Författare Rapport Postad 10 April , 2008 Nu erbjuder Bestpoker.com alla nya och existerande pokerforummedlemmar en attraktiv 8x reloadbonus plus en produkt när de gör sin nästa insättning. Spelare som har ett konto på Bestpoker använder en av följande bonuskoder vid nästa insättning: forum100r 100% up to $100 8pp/$ (full bonus 800 PP)30 days forum300r 100% up to $300 8pp/$ (full bonus 2400 PP)30 days forum600r 300% up to $600 8pp/$ (full bonus 4800 PP)45 days forum1000r 500% up to $1000 8pp/$ (full bonus 8000 PP)60 days Spelare som inte har ett konto på Bestpoker använder en av följande koder när de registrerar sig. forum100 100% up to $100 8pp/$ (full bonus 800 PP)30 days forum300 100% up to $300 8pp/$ (full bonus 2400 PP)30 days forum600 300% up to $600 8pp/$ (full bonus 4800 PP)45 days forum1000500% up to $1000 8pp/$ (full bonus 8000 PP)60 days) Produkter Nedanför ser du de produkter som du kan spela ihop efter att du anmält dig. Dina Player Points behåller du självklart, dessa kan du sedan utnyttja i VIP-shopen eller i Best Auction. Bestpoker kortlek +T-shirt 1200PP innan den 25:e Maj Koss UR 40, Hörlur 1500PP innan den 25:e Maj Logitech MX Revolution 3500PP innan den 25:e Maj Registrering Alla som har registrerat sig genom Pokerforum.nu har fått ett meddelande i sin inbox på sitt Bestpokerkonto under "My account" där du kan anmäla dig för kampanjen. Ni som inte har registrerat ett pokerkonto genom pokerforum.nu får tillgång till registreringsformuläret genom att skriva det användarnamn ni använder på Bestpoker i den här tråden. Erbjudandet kan inte kombineras med andra kampanjer eller specialerbjudanden. Erbjudandet gäller till t.om den 25:e Maj. Citera
blavittmarcus Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 drottmacan1 btw, kan du inte försöka fixa ngn frirulle för oss i forumet på bestpoker ? Citera
pepe82 Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 Jag undrar hur bonusen släpps , i etapper eller i en klump på hela summan ? Citera
Bestpoker Postad 17 April , 2008 Författare Rapport Postad 17 April , 2008 Jag undrar hur släpps bonusen, i etapper eller i en klump på hela summan ? Bonusen släpps i en klumpsumma efter att du uppfyllt kraven. Citera
Zeit Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 Ser det som min plikt att varna för BestPoker. Spelat där ett par månader snart och jag har aldrig stött på sämre support. Flertalet ggr har jag haft problem med mina löpande bonusar, det har tagit flera dagar ibland att få upp en ny och när en ny dykt upp har dom "missat" att dra av rätt antal poäng. Nu senaste gången jag haft problem har det hittills dröjt sex dagar sen jag clearade min förra bonus. Jag är dessutom Platinummedlem så man kan ju tycka att de borde anstränga sig lite iaf, men icke... Citera
Callan Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 Vad gäller supporten kan jag inte säga så mycket, har bara snackat med dem en gång via mail, och då fick iaf jag svar väldigt fort. När det gäller VIP-shopen fick jag min 22"-skärm på 4 dagar, vilket jag personligen blev imponerad av. Har dock inte fått Koss UR40-hörlurarna än, trots att poängen har varit inspelade sen länge, får väl se hur det går med dem. Citera
Bestpoker Postad 15 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2008 Zeit: Vi beklagar strulet som uppstått med din bonus. Vi har försökt att nå dig via telefon och mail för att se till att reda ut det som hänt. Kika i din mailbox och återkom till oss ska vi se till allt löser sig. Callan: Jag antar att du syftar på våran nuvarande kampanj "VIP-shop Frenzy". Alla produkter kommer att skickas ut till våra spelare när kampanjen avslutats vilket också framgår av informationen på hemsidan. Håll ut! Tveka inte att kontakta support vi antingen mail eller live chat om ni har några frågor. /Bestpoker.com Citera
Klunken Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 Ser det som min plikt att varna för BestPoker. Spelat där ett par månader snart och jag har aldrig stött på sämre support. Flertalet ggr har jag haft problem med mina löpande bonusar, det har tagit flera dagar ibland att få upp en ny och när en ny dykt upp har dom "missat" att dra av rätt antal poäng. Nu senaste gången jag haft problem har det hittills dröjt sex dagar sen jag clearade min förra bonus. Jag är dessutom Platinummedlem så man kan ju tycka att de borde anstränga sig lite iaf, men icke... Jag vill också varna för bestpoker helt sjuk dålig support, även fast man är platinum medlem. Jag tog alltid ut genom banköverföring skulle ta högst 6 dagar men tog runt 20 dagar varenda gång, och när man fråga varför så sa dom alltid att dom som har hand om uttagen har mycket att göra haha va fan anställ mer folk eller skriv att det kan ta 20 dagar. En gång tog jag ut runt 20k å 5k försvann dom hade visst fastnat någonstans fick tillbaka dom en månad senare. Just nu spelar jag på en annan ongame site och det är sjuk skillnad på support uttag m.m så byt site gott folk Citera
Bestpoker Postad 15 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2008 När det gäller banköverföringar så kan det naturligtvis inträffa förseningar men det ska aldrig ta 20 dagar. Transferering ska ta 2 - 3 dagar, ibland upp till 5 dagar beroende på vilka banker som är inblandade/land. Detta är något som vi uppmärksammade ganska tidigt och därav prioriterades framtagning av ny cashier i helt egen regi där bestpoker ej påverkas av utomstående leverantörer såsom nätverket etc. Denna cashier hårdtestas nu och nu på måndag är samtliga betalningslösningar klara. Detta kommer att innebära instant payment vilket vi kommer bli relativa ensamma om. Rörande banktransfereringar med nya cashiern så skall detta ta max 3 dagar inom Europa och upp till 5 dagar i övriga världen. Inga pengar försvinner under en transferering men det finns många olika orsaker som kan påverka att pengarna inte är tillgängliga på kontot under den gamla cashiern. Bestpoker kan alltid se att transfereringen gått iväg från våra konton men det är inte alltid vår kund ser det på sitt konto beroende på vilken bank kunden har. Vi har uppmärksammat att det varit längre ledtider rörande banktransfers, framför allt hösten 2007 och vid jul. Det var även då vi tog beslutet om en egen cashier för att förbättra för våra kunder då vi inte kunde påverka situationen på egen hand. Den nya cashiern innebär 3 konton. baseaccount, pokeraccount samt casinoaccount. Som user kommer man att kunna välja vilken säkerhetsnivå man önskar dvs med eller utan pincode samt att vi inom kort kommer att erbjuda safeaccount guarantee där vi kommer att garantera spelarens kapital under önskad period. Betalningslösningar kommer att gå mycket snabbt och likaså uttag och jag är övertygad om att vi med denna cashier kommer att vara snabbast i branschen. För de som upplevt dålig support eller att transfereringar tagit lång tid så kan vi endast be om ursäkt samt informera om att detta ej kommer att ske i framtiden. Rörande produkter samt bonusar så är detta beroende på kampanjperiod samt nätverket. Det betyder att vi ej kan skicka produkter under pågående kampanj utan måste vänta tills hela kampanjen är avslutad. Det betyder givetvis att de spelare som klarerat sin produkt i början av perioden får vänta längre än de som klarerat sin produkt i slutet av perioden. Olyckligt att det ska vara så och något vi ska se om vi kan ändra på. Jag hoppas att detta kan förklara en del av de problem som föregående inlägg handlar om. Jag hoppas också att vi i framtiden kan erhålla denna infon i ett tidigt stadium så vi kan agera proaktivt och förändra och åtgärda snabbare så att våra kunder blir nöjda. Vår ambition är att erbjuda best-experience vilket är mycket högt ställda mål men något vi känner att vi kan uppnå tillsammans med våra kunder. Vi ska också blir betydligt bättre på att uppdatera våra spelares kontaktuppgifter så att vi lättare kan få tag i våra spelare och informera om nödvändiga åtgärder. Citera
EmWi Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 Är numera stammis på bestpoker och lirar ongame. Får mina moneybookers utbetalningar inom 24H vilket jag tycker är guld. Iofs förra veckan fick jag vänta men förutom den ggn har det gått snabbt. Tycker också supporten sköter sig och verkar mer insatt i saker än många andra supporter där personen som svarar måste fråga runt för svar. Vore ju guld om ni kunde ha garanti på 24H utbetalning till moneybookers också som ni har till Neteller. Citera
Zeit Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 Jag vill också varna för bestpoker helt sjuk dålig support, även fast man är platinum medlem.Jag tog alltid ut genom banköverföring skulle ta högst 6 dagar men tog runt 20 dagar varenda gång, och när man fråga varför så sa dom alltid att dom som har hand om uttagen har mycket att göra haha va fan anställ mer folk eller skriv att det kan ta 20 dagar. En gång tog jag ut runt 20k å 5k försvann dom hade visst fastnat någonstans fick tillbaka dom en månad senare. Just nu spelar jag på en annan ongame site och det är sjuk skillnad på support uttag m.m så byt site gott folk Håller på att casha ut nu och det ska bli skönt att återvända till min gamla site som aldrig strular och alltid tar hand om mina frågor med en gång. Fick iaf min bonus till slut... tog bara 9 dagar med tjat via chattsupport/telefon. Men det är klart jag förstår att det krävs en hel del arbete innan man kan ge sin platinumspelare sin bonus, sånt går ju inte alls att lösa på...en timme Edit: Kan tillägga att jag alltid fått vänta 5-6 bankdagar på bankwire-överföringar och jag har Swedbank. Citera
skaz Postad 21 Maj , 2008 Rapport Postad 21 Maj , 2008 Är det vanligt att man får vänta 1 månad på grejer man beställt i VIP-shopen? Citera
dlinder Postad 5 Juni , 2008 Rapport Postad 5 Juni , 2008 Har Bestpoker inga WSOP-satelliter? Hittar inget om det på er hemsida... Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.