synare Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 Bara jag som inte kan se cashgameborden på microgaming? (Kollat på unibet och boyles) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Martin Grannath Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 Dom brukar laga lite då och då.. ofta vid denna tid. Brukar inte vara nere mer än nån timma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
synare Postad 17 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 Okej, då förstår jag. Första gången det hände mig . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tappen Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 Kom upp en inforuta tidigare där det stod att dom jobbar på problemet. Verkar mao inte vara ett planerat avbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts