Gå till innehåll

300+50 Turnering på Klubben den 23 juni!


mte

Recommended Posts

Det var 37st med i turneringen om jag inte minns fel.

 

Det spelades några "enbordsturneringar" bland oss som åkt ut.

 

I övrigt fungerade allt precis lika bra som under PF.nu turneringen, och jag kan inte annat än att rekommendera er som inte var där att spela nästa gång .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

var trevligt och bra. Åkte ut någonstans i mitten - vann en enbordsturnering efteråt.

 

 

Hoppas att det blir något kontinuerligt.

 

Lite jobbigt med tiderna när man inte bor i Sthlm (Bor i Uppsala) det är dock inte mycket att göra åt mer än att fundera på varför SJ inte kör tåg dygnet runt.

 

 

GO sweden - Tilt Holland

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst blir det något kontinuerligt, med den uppslutningen! Att arrangera en tävling med 40 spelare som lägger 50 kr var i bordsavgift är minst lika mycket värt för klubben som att 20 lägger 150 - mer försäljning i baren och mer cashgame efetråt.

 

Ska vi tippa på att det antingen blir en gång varannan vecka (ons eller fredag) i fortsättningen, eller något stående varje lördagar?

 

/Ola

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rent allmänt för en förlorande spelare som jag så funkar det bra med 1 gång i veckan.. 3-400 för touren och 2-300 med bärs och miniturneringar.

 

kan man ha råd med om man vinner 1 gång i månaden i nåt av ovanstående, slumpen borde fixa det nån gång iaf ;)

 

om inte annat lägger man ner pengarna för det angenäma sällskapet..

 

dock tycker jag klubben borde hyra in 5-10 brudar som lättar upp stämningen lite känns ändå lite öken med 40-50 boys och en mycket trevlig servitris... fast vafan brudar kan man kirra sen :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...