Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej. Jag vet inte om det här är rätt del av forumet att posta denna fråga men jag gör ett försök endå! Jag undrar om det finns någon/några mods till Svenska Spel, främst custom deck jag är ute efter så som Waffle? Sen bet pot script hade väl inte vart fel heller!

Mvh

Postad

Vad jag har hört så ska det ej vara möjligt att göra egna mods. Eftersom filerna kontrolleras varje gång man öppnar borden.

Denna kontroll kan vara en av anledningarna till att klienten är lite seg när den startar borden.

Postad
Vad jag har hört så ska det ej vara möjligt att göra egna mods. Eftersom filerna kontrolleras varje gång man öppnar borden.

Denna kontroll kan vara en av anledningarna till att klienten är lite seg när den startar borden.

Det har ju funnits förut, men länken har gått ut så kan inte ladda hem den moddade kortleken. Menar du att dem har ändrat på det?

Postad
Det har ju funnits förut, men länken har gått ut så kan inte ladda hem den moddade kortleken. Menar du att dem har ändrat på det?

Vet ej. Detta var något som jag läste när jag själv letade efter mods. Det var någon kille som hade kollat på det där och sa att det inte skulle fungera.

Men han hade kanske fel.

Postad
haha, nämn en anledning till att det skulle vara bra?

I flervägspotter går det väldigt snabbt och lätt att se vad en pottbet kostar (bra vid flerbordsgrind). Dessutom tycker jag potterna tenderar att bli större när det finns betpott funktion. Detta kan ju ganska ofta vara bra:-).

För övrigt tvivlar jag på att funktionen kommer dyka upp på Svs innom den närmsta framtiden.

Sen finns det säker många dåliga saker med det oxå. Dom sakerna får du gärna redovisa DrGiddy.

Postad

Tycker spontant att det skulle vara dåligt.. Nu kan ju folk som minibetar frestas av del enkla pottknappen och paja mina hålstegdrag. :cry: (eller det kanske inte är ett så stort problem?)

Vad skulle kunna vara det positiva?